PROLOGUE

365 23 11
                                    




*WSPOMNIENIE Z DZIECIŃSTWA*


*HISZPANIA, MADRYT  WRZESIEŃ 2008*

- Dzień dobry, jest Adela? - spytał 14-letni Carlos mamy Adelaide w słoneczną niedzielę, która otworzyła mu drzwi. Pokiwała głową na potwierdzenie i wpuściła go do domu. Rodzice Adelaide i rodzice Carlosa przyjaźnili się, więc mogli oni spotykać się, kiedy tylko chcieli. Chłopak skierował się od razu do pokoju dziewczyny. Adelaide była od niego młodsza o cztery lata, lecz mieli dobry kontakt, tym bardziej że ich obojga łączyła wspólna pasja taka jak karting. Razem oglądali formułę 1 i zawsze twierdzili, iż oboje kiedyś będą w niej jeździć. Chłopak zapukał do drzwi od pokoju dziewczyny i po chwili wszedł. Adela czekała już na niego przed telewizorem jak w każdą niedzielę, gdy leciał wyścig. - Cześć.


- Dobrze, że już jesteś, bo zaraz się zaczyna. - w ten weekend padło na wyścig, który odbywał się we Włoszech. - Jak myślisz, kto wygra?


- Myślę, że Vettel, bo zdobył pole position, ale nic nie wiadomo - odpowiedział jej Carlos, po czym usiadł obok niej naprzeciwko telewizora.


- Mam nadzieję, dobrze wiesz, jak go lubię. - Carlos pokiwał do niej głową i zaczął zajadać się przekąskami przygotowanymi przez mamę dziewczynki. - Kiedyś też będziemy jeździć w Formule. - stwierdziła Adelaide. Carlos popatrzył na nią i się uśmiechnął.


*2 LATA PÓŹNIEJ*


Adelaide skończyła 12-ście lat. Nie miała już takiego kontaktu z Carlosem jak kilka lat temu, ponieważ chłopak skupił się na karierze. Dostał się do juniorów zespołu Red bull. Mimo że można powiedzieć, iż już się nie przyjaźnili, dziewczynka nadal trzymała za Carlosa mocno kciuki i wierzyła, że uda mu się spełnić marzenia. Sama trenowała dalej karting, marząc o jeździe w Formule 1.


Mimo komentarzy, że karting i Formuła 1 są tylko dla chłopaków Adelaide, się nie podawała i dążyła po swoje.


*KILKA LAT PÓŹNIEJ*


17-sto letnia już Adelaide po tym, jak została mistrzynią Europy w kartingu, na jakiś czas postanowiła zrezygnować z kartingu. Carlos w tym samym czasie miał debiutancki sezon w Formule 1. Przynajmniej jedno z nich jak na razie spełniło marzenie o jeździe w Formule 1.


Jednak w 2018 roku Adelaide powróciła do spełniania marzeń i zaczęła jeździć w Formule 3, później zadebiutowała w Formule 2. W F2 szło jej bardzo dobrze i po sezonie 2022 zainteresował się nią zespół z Formuły 1. Mianowicie był to Red bull, który rozglądał się za zawodnikiem do ich zespołu, ponieważ zakończył im się u kontrakt z Sergio Pérezem, z początku mieli go z nim przedłużyć, ale wyszła pomiędzy nimi sprzeczka i Red bull zdecydował, że zakończy z nim współpracę. Dostała od nich propozycję nie do odrzucenia.



Mamy prolog!
Prolog przedstawia w skrócie życie Adelaide, a już w rozdziale pierwszym, zacznie się teraźniejszość.

RACE LOVERS | CHARLES LECLERCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz