selam dostlar ya multimedya da emir çok tatlı çıkmış tipe bakarmısınız ya ....,.
Öpüldünüz.....❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Noluyo lan nerdeyim oha saat kaç ..
Birden saate baktım ve saat 05:30
Sabahın köründe uyanmışım ya bu ranın sahiline bi kere gimiştim ama tam görememiştim . o sırada aklıma doğukan geldi ve aklımdan çıkması için kafama bi tane vurdum ..
Bende zmanımı boşa harcamayıp ( desem yalan olur her zaman zamanımı boşa harcarım ) üzerime spor atletli altına bir tayt giyip kulaklıklarımı taktım ve şapkonlumu kafama geçirdim nike ayakkabılarımı giyip anahtarları aldıktan sonra yürüyerek sahile indim .... Çalan şarkı 5 seconds of summer - good girls şarkıyla beraber bi ritim tutturmuş koşuyodum taki bi duvara çarpana kadar ay pardon duvar değil baklavaymış oha o ne biçim baklavadır neyse bakma gizem bakma gizem bu kim ya oha yok artık.....
Emir....."Günaydın " dedim ve o da " günaydın " dedi "sabah sporuna mı geldin " diyince o da "evet" dedi "beraber sabah sporu yapalımmı diye sorunca " oda "olur " diye cevap verdi uzun bi süre boyunca hiç konuşmadık en son ben kendimi tutamayıp "neden hep kısa cevaplar veriyosun yani kısa ve net cevaplar" oda "uzun bi cevap vermek için hiçbir sebep görmüyorum " bu da iyi bi gelişme az önce uzun cevap verdi büyük bi şey yani. Bende cevabına omuz silktim "her sabah buraya gelir misin "
"Genelde "
"Ben ilk kez geliyorum güzel bi yermiş"
"Fark ettim " bu ne biçim cevap ya fork ottom ukalaca ve gayet kısa bi cevap....
Ben dell emirin içinde duygular olduğunu düşünüyorum hiç bi insan bu kadar duygularını öldürmüş olamaz...
Bizim evin önüne geldiğimizde durduk
"Okulda görüşürüz " dedim oda bişey demiyip evden uzaklaştı ya bi insan eve girmemi bekler bi görüşürüz der ama bu susuyo gerçekten çok jentilmence ....
Eve girdiğimde herkes uyanmamıştı cenk amca erken işe gittiği için kahvaltı yapıyordu.
"Hayırdır gizem erkencisin"
"Evet bugün erken uyandım yürüyüşe çıktım" ve yarın da gidicem hayır tabiki emir için değil sahil için içimdeki ses kocaman bi yaw he he , bende demi lovato dedi. Ya sen bi sus iç ses bi sus susmuyorum lan varmı bak sen bu aralar çok atarlandın içses son bi orolor çok otorlondon oç sos bak bi çakarım buradan görürsün kapa çeneni allah allah..
Cenk amcayla biraz daha konuştuktan sonra odama girdim çok terlediğim için 5 dakika bi duş alıp çıktım ic çamaşırlarımı giyip altına kot pantolon üstüne mavi bi bustiyer geçirip meşhur keplerim sen lacivertini takıp dudak kremimi sürdükten sonra aşağı indim hayırdır kime süsleniyon böyle gız gizem ya sana ne hem sen sus bi konsantremi bozuyosun konsantre sini bozuyomuşum hah hiç de bile sesini kes bak son defa uyarıyom ha ona göre....Aşağı inip kahvaltı masasına oturdum
" eee hayırdır böldü bi neşelenin ya "
" yo...yok bişey gizem biz biraz dalgınız sadece"
"Emin misiniz "
Zeyno
"Evet biz iyiyiz sen merak etme"
Sanki benden bişey saklıyolar gibi duruuorlardı yani ne biliyim kasılıyolar ayrıca gözlerimin içine bakmıyolar Ben şüpheleniyom ama neyse....
Kahvaltımızı yapıp arbaya bindik ama bunlar hala konuşmuyorlar sıkıntıdan kulaklığımı taktım ve müzik dinlenme ye başladım birkaç parça geçtikten sonra zaten bizim araba okula gelmişti nen çocuklara bay bay diyip sınıfa geçtim sınıfta iki kişi vardı onlara günaydın diyip sırama geçtim.
Zaten ben sırama geçtikten sonra sınıfın tamamı içeri girdi. Hoca bize bi sunum ödevi daha verdi ve teneffüs zili çaldı ben bizim lilerin yanına kantine gidicekken bi kol tarafından çekildim ve duvara yapıştırıldım doğukan bilgi mi sıkı ca tutuyordu bileğindeki acı dayanılmaz dı
"Doğukan bırak kolunu acıyor"
"Bana bak kızım sen benimsin anlıyomusun sen benimsin başkasının değil sadece benimsin"
"Doğukan kes şunu ve bu söyleyeceğini aklına sok sen beni 4 yıl önce kaybettik ben senin falan değilim"
.
Doğukan bu sefer sinirlendiği için daha da sıkmaya başladı"Sen benimsin "
De di ve ben bişey demedim diyemezdim çünkü bileğinde ki acı dayanılmazdı doğukan bana gittikçe yalaşmaya başladı dudaklatıma bakınca ne yapmak istediğini fark ettim ve onu itmeye çalıştım ama onun öküz gibi cüssesi yüzünden dudaklarına sanki yicek gibi bakıyordu ve ben çok korkuyordum dudağı gittikçe benimkine yaklaşıyodu bir kez yutkundum ilk öpücüğümün gitmesine iki santim kalmıştıki doğukan bi yumruk la yere çakıldı yumruğun sahibi tabiki emir .......
"Bi daha ona dokunmaycaksın anladınmı bu kızın bi metre yakınına yaklaşmıcaksın"
Doğukan birden kalktı ve emre bi yumruk saldırdı ardından emir tekrar vurdu sonra tam doğukan emire vurucaktıki ben ortalarına geçtim ve "yeter kesin şunu " diye bağırdım nerdeyse bütün koridor bana şaşkınca bakıyodu doğukanı ittim "yeter defol git Hayatımdan drfol git doğukan sen beni dört sene önce kaybettik ve bi daha kazanamazsın " diye bağırdım "şimdi defol " diye bağırdım ve doğukan gitti sonra hemen demirin yanına gittim ve çok kötüydü dudağı patlamıştı ve kaşı nın kenarı açılmıştı yüzü kandan geçilmezdi .
"Emir iyimisin " "emir"
"Gizem iyiyim "
"Ya hadi hastaneye fslan bi yere gidelim "
"Hayır gerekmiyor "
"Benim yanımda bi krem vardı " diyip çan tamı açtım ve bi krem çıkatdım kremi açıp yüzüne sürdükten sonra birden kıpırdandı
"Gizem bak ondan uzak dur "
"Tamam sen kendini yorma" dedim ve koluna girip sınıfa geçmesine yardım ettim hoca nın ısrarlarına rağmen emir eve gitmedi ben olsam şu an hastene deydim okul bitince emirin koluna girdim
"Gizem gerek yok"
"Hayır var"
"Gizem bırak "
"Banane" dedim bende omuz silkerek ve onu zorla bizim arabaya soktum Buğra onubeve bıraktı aslında ben ona eve kadar eşlik etmek istedim ama izin vermedi
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Nasıl ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmurları
أدب المراهقينherşey bi takside başladı gizem ertüzün taksiye binince arkasından emir sönmezde bindi -ya insene ilk ben bindim -abi sen takma devam et -ya in şu arabadan