5

1.9K 155 114
                                    


anonimkt.4-koojeon

anonimkt.4
omega cikacagim birazdan
(iletildi: 14.20)

koojeon
ya bu saatte ciktigini soylemen gerekirdi!
cocuklar bu saatte cikiyor
neyse jin'e soyleyeyim
bekliyorum!
(iletildi: 14.28)

koojeon
cocuklari jin'e biraktim
uc saat falan oyalayacak
senin için tamamen musaitim!!😌
(görüldü: 14.42)

*

mutluydum, niye mutluydum bilmiyordum ama istemesem de belki birazcık igrensemde kurdum o omegayı çok seviyordu. aramızdaki tek engel sevgilisiydi. ondan ayrılacaktı belki.. belki aramızda güzel bir gelişme olabilirdi?

uzun zamandır bir omegaya bu gözle bakmamıştım ve anormal bir şekilde fazla heyecanlıydım ve üstelik bir çiçek bile almıştım. ona ilk başta çok kaba davranmıştım. o farklıydı, o beni terk etmezdi. o sevmediği birini bile terkederken üzülür mü diye düşünüyordu. beni sevseydi ne güzel severdi. üzmezdi diğer omegalar gibi. korkup kaçmazdı benden. kandırmazdı.

okuldan çıkmıştım, bir çicekciye girip en guzel buketi seçtim ve yeşil küçük kafeye doğru yürümeye başladım saat 15.50'ydi. biraz geç kalmıştım ama umrumda değildi. kafenin yanınına geldiğinde mesaj yazmaya başladım. ta ki bir kahkaha sesini duyana kadar. gözlerim kocaman açıldı, donup kaldım. benimle beraber zamanda durdu ama onlar durmadı.

jungkook tezgahın üstünde oturuyordu, önünde sevgilisi olacak alfa vardı. elleri jungkook'un belindeydi. kör olmak istedim, hayatım boyunca ilk defa bu kadar kör olmak istedim. görebildiğim için kendime küfürler, beni kör etsin diye tanrıya dualar etmeye başladım.

sevgilisi onun boynuna öpücükler konduruyor. belkide hiç bir omega benim dikkatimi çekmemişti ama jungkook'un boynu benim olabilirdi. bir ihtimale dayanıyordum hep. küçük bir ihtimal. yumruklarımı daha da sıkılaştırdım. jungkook ise gıdıklandığı için gülüyordu, kahkahası artıyordu ve aynı zamanda durması için ona yalvarıyordu. sağır olmak istedim. sağır olsaydımda duymasaydım o güzel kahkahasını. sonra  nefret ettim kendimden gülüşünden hoşlandığım için.

aldatılmıyordum ama öyle hissediyordum.

kalbim parçalara ayrılmıştı birazda olsa gözlerim dolmuştu. neden? neden böyle tepki veriyordum? aramızda bir bağ olduğuna inandığım için miydi bu acım? bana verdiği sözü tutmaması mı? onun farklı olduğunu düşündüğüm için mi? yoksa sevmediği birine bile bu güzel gülüşünü bahşettiği için mi?

beni sevseydiyi düşünecek kadar düştüğüm için mi?

bu görüntüye daha fazla dayanamadan geldiğim yönden geri döndüm. hızlı ve sert adımlarla gidiyordum. işte bütün omegalar aynıydı. kim daha güçlüyse, kimin durumu daha iyiyse onunla oluyordu.

sinirliydim en çok kendime sinirliydim. inanmayacaktım. başta bok gibi davrandığım için üzülmüştüm ama hayır hepsini hakediyordu. göz yaşlarım akmaya başlayınca daha cok hırslandım elimde kalan kırmızı laleler.

çiçekler bazen açıklayamadıklarımızı dile getiremediklerimizi en ince şekilde karşı tarafa iletir. kırmızı laleler...

onların yeri çöptü.

*

anonimkt.4-koojeon

koojeon
alfa?
(iletildi: 16.39)

gelecek misiniz??
(iletildi: 16.41)

of
bari haber verseniz
(iletildi: 17.00)

be quiet | tk ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin