şimdi başlamadan önce SMUT VAR!!!!
ilk smut deneyimim gercekten cok utanarak yazdım...
bu smutu yazarken arkadasimdan yardim aldım 🫡
ilk smutumsu seyimi gordugunde boyle bir tepki verdi
!!!önemli bir kac sey daha var!!!
-> erkek omegaların penisleri *gerçekten* küçüktür.
-> feromon boyundan salgılanır.
-> boyundan mühürlenilir, boynun sol kısmında şah damarına yapılan derin bir ısırıkla mühür gerçekleşir.
-> bağlanma: alfanın penisinin omeganın rahim girişine yerlesmesidir. omegaya cok aci verir ve boşalmadan penis oradan çıkamaz. eger boşalmadan çıkarsa omega cok buyuk bir acı çeker. genelde hamile kalmak için uygulanan bir şeydir.
-> ŞİMDİ TEN TEMASI OLDU NASIL HALA RUH EŞİ OLAMADILAR DERSENİZ DEMEYİN!!! mühürle belli olacak (çünkü öbür türlü çok basit bir eylem)
-> alfalar fazla feromon salgılayınca gözleri kırmızılaşır, omegalarda ise bu sarıdır.
BU KADAR HADİ DEVAM
-
jungkook ile aynı ortamda olmak çok güzeldi, jungkook'la bakışmak, konuşmakta çok güzeldi ama benim favorim kucağımdaki jungkook ile öpüşmekti. jungkook kucağımda öpüşlerim ile inliyor, çoğu zaman aşağı doğru kaymasıyla altıma baskı yapıyor beni de inletiyordu.
jungkook bu dünyada gördüğüm en iştah açıcı şeydi. ona ihtiyacım vardı. onun için yanıp tutuşuyordum. jungkook beni yakıyordu. bundan önce jungkook'la böyle bir şeyi tekrar yaşayacağım aklımın ucundan geçmezdi. tanrım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
be quiet | tk ✓
Fanfictionomegaverse | texting omegalardan nefret eden alfa ve kolay av olmayan omega jungkook. seme!tae uke!kook