Uykudan kalkıp lavaboya elimi yüzümü yıkadığım gibi üzerimi giyinmiştim. Aşağa mutfağa gittiğimde annem mutfakta güzel bi kahvaltı hazırladığını gördüm. Annemin yanağına kocaman öpücük bırakıp gülümsedim. Bugün mutluydum herzaman gittiğim çocuk yurduna gidecektim. O çocukları mutlu olunca bende mutlu oluyordum.
"Annem ben bugün geç gelebilirim haberin olsun" yemek masasına oturup annemin güzel elleriyle hazırladığı kahvaltıyı yemeye başlamıştım. "Niye oğlum bugün yine napacaksın hmm" hızlıca kahvaltıyı yapıp ağzımı silmiştim."bugün yurttaki çocuklara hediye vercem sonra sokaktaki hayvanlara mama falan vercem sonrada arkadaşlarımla buluşup bi kaç şey konuşcaz işte" yemek masasından kalkıp cep telefonumu ve ceketimi de alıp evden çıkmıştım.
İlk önce markete gidip çocuklara en güzel kekten iki kutu alıp ve bi kaç paket kedi, köpek maması alıp marketten çıkmıştım. Yolda giderken gördüğüm kedi yada köpeklere sevip mama vermiştim. Yurda gidene kadar mamalardan birer paket kalmıştı. Yurda vardığımda çocuklar bahçede oyun oynuyorlardı beni görür görmez hepsi koşarak bana sarılmışlardı. Bu beni mutlu etmişti.
"Nasılsınız bakalım" gülümseyerek çocukların saçlarını okşuyordum. İlerden gelen chohee teyze ve küçük karyam geliyodu. Çocuklar bana seni çok özledik felix abi seni seviyoruz gibi güzel sözler diyorlardı. Bu beni çok mutlu ediyordu. Küçük Karya yanıma geldiğinde onu kucağıma alıp yanağını öpmüştüm. Chohee teyzem buranın müdürüydü oda beni çok severdi. Ona yoldan aldığım çiçeği ona uzatıp gülümsedim. "Ah teşekkür ederim"
Ona çiçeği verdiğimde mutlu olmuştu."Hadi bakalım hava soğuk içerde konuşalım" çocukları toplayıp oyun odasına toplamıştım yere oturduğumda çocuklar etrafıma oturmuşlardı kucağımda ise minik mina ve Karya vardı. "Anlatın bakalım neler olmuş neler olmamış"
"Felix abi dün sen gittikten sonra bi abi geldi oda senin gibi ama burda çalışmak istıyormuş" bunu duyduğumda merak etmiştim ve şaşırmıştım. Ben burda çalışan kişilere dikkat ediyordum çünkü çocuklara zarar veren biri olur diye düşünüyordum. "Aa nasıl biri ki ve ne zaman çalışmaya gelcek"
"Yarın gelecekmiş" mia soruma cevap verince ona bakıp yanağına okşamıştım. Allah Allah acaba kim neyse yarın öğreniriz. "Felix abi bu akşam bize masal okuyacak mısın" seojun merakla sormuştu. "Tabikide okuyacağım balım birazdan gideceğim bi kaç işim var akşam geri döneceğim olur mu" çocuklar mutlu bi şekilde evet demiştim. Etrafa baktığımda bi kişi eksik gibiydi sanki. "Çocuklar maria nerede"
"Onu en son gördüğümde yurdun çatı katına çıkıyordu" bunu duyduğumda şaşırmıştım. Kucağımdaki Karya ve minayı yere oturtup ayağa kalkmıştım. "Chohee teyze bu kekleri çocuklara dağıtır mısın" evet anlamında kafa sallayınca ordan uzaklaşıp çatı katına çıkmıştım burası baya soğuktu. Etrafa baktığımda Mariyayı görüp yanına oturmuştum
"Tek başına napıyorsun bakalım" kafasını bana çevirmişti. Sanki biraz moreli bozuk gibiydi. "Felix abi geldiğini görmemişim" saçını okşayıp gülümsedim. "Bugün canını sıkıcak bişey mi oldu hmm" bana baktığında kafasını hayır anlamda sallamıştı
"Maria bana yalan söyleme ben burdayım seni mutlu edecek herşey yapabilirim biliyorsun" marianın bişeye üzgün olduğu çok belliydi ama bana anlatmıyordu
"Doğum günüm yaklaşıyor ve bazı çocuklar anne babası ile kutlar ama ben... Bazen onları kıskanıyorum" Maria bunu dediğinde kalbime bıçak saplanmış gibi olmuştu. Burdaki çocuklar anne babası olan kişileri baya kıskanıyordu ama onlara anne baba sevgisi eksikliğni hissettirmemeye çalışmak için elimden geleni yapıyordun. "Güzelim olsun doğum gününde ben olacağım ve senin seveceğin bi şekilde kutlama yapacağım"