14

229 35 36
                                    

Aradan 1 hafta geçmişi artık yeni yıl gelmişti. 2023den 2024e girecektik bu akşam yeni yıla yıldızlarla birlikte girmek istiyordum. Günümü çocuklarla birlikte geçirene kadar akşam olmaya başlamıştı zaten. Yeni yılımı çocuklarla birlikte geçirmek istemiştim ama bu sefer değişiklilik yapmak istiyordum ve yalnız kalmak istiyordum. Yurttan çıkıp sahile doğru yürüdüm. 10-20 dakika sonra sahile varınca boş bi banka oturup arkama yaslandım.

Yeni yıla böyle girmek güzel olurdu. Yıldızlar gökyüzünde çok güzel görünüyorlardı. Yıldızları çok severdim onları izlemekten sıkılmayıp bazı geceler hep izlerdim. Benim hoşuma gidiyor. Telefonuma baktığımda yeni yıla daha 5 dakika vardı. Herkes yeni yıla sevdiği ile girer ben ise sadece yıldızlarla. İyi tarafından bakarsak buda iyi bişeydi.

Öylece yıldızları izlerken birinin yanıma sessizce oturması beni korkutmuştu. Hemen o kişiye baktığımda tanıdık gelmiştir. Kaşlarımı çatarak "hyunjin.. Senin ne işin var burda" demiştim. Hyunjin bana bakarak gülümsedi ve arkasına yaslanıp benimle birlikte yıldızları izlemeye başladı.

"Felix yıldızları sever misin"

"Evet severim, neden sordun?"

"Bende çok severim ama benim en çok sevdiğim yıldız çilleri olan çocuk"

Ne diyeceğimi bilemedim. Kafamı çevirip hyunjine baktım aynı şekilde hyunjine kafasını çevirip bana gülümseyerek baktı. Kalbim çok hızlı atıyordu. Vücuduma sıcaklık basmıştı. Neden bilmiyorum ama bu an çok hoştu

"Felix benimle çıkar mısın?"

Hyunjin bunu dediği anda havayi fişeklerin sesleri geliyordu. Onlara bakacak vaktım yoktu sadece hyunjinin yüzünü sonsuza kadar bakabilirdim. Hyunjin bana bakıp eli ile yüzümü avucunun içine alıp okşadı

"Evet, tabikide çıkarım"

Sesim heycanlı ve sevinçli bi tonla çıkıyodu. Sorusunu kabul etmemle hemen dudaklarıma yapışıp öpütü. Bu, bu çok güzel bi histi. O güzel dudaklarını hissedebiliyordum. O güzel dudaklar, dolgun kiraz gibiydi. Hyunjine karşılık vererek onu öpmeye başladım

Dudaklarımızı birbirimizden ayırıp hyunjine gülümseyerek bakmıştım. Hemen boynuna sarılınca hyunjinde karşılık verip sarıldı.

"Felix seni gördüğüm anda kalbim bian
'bu yıldız çocuk sadece bu kalbe ait' dedi gibi hissettim. Yeni yıla tek girmeni istemedim benimle birlikte girmeni istedim"

Hyunjine sımsıkı sarılıyordum onu sanki hiç bırakmıyacakmışım gibi. Bu anın bitmesini istemiyordum. Ben yeni yıla böyle gireceği mi hiç tahmin bile etmezdim ama hyunjin sayesinde değişti ve daha güzel oldu. Beni kendinden uzaklştırıp yanağımı avuçlarının içine almıştı. O güzel gözleri ile yüzüme gülümseyerek bakıyodu.

"Hyunjin seni seviyorum. Yeni yıla seninle girdiğim için mutluyum"

Hyunjin dudaklarını alnıma birleştirip öpüştü. Arkaya yaslanınca kafamı hyunjinin omuzuna koyup birlikte yıldızları izlemeye devam ettik. Bu anı asla unutmayacaktım. Bana bu kadar değer veren ve beni seven biri olunca içimdeki çocuk canlanmaya başlıyodu.

"Felix seninle birlikte olduğumda sana bebek gibi bakacağım hatta asla üzmeyeceğim. Sana olan sevgim asla bitmeyecek. Sonsuza kadar sevebilirim."

"Hyunjin sana sahip olduğum için çok şanslıyım"

Tekrar kafamı omuzuna yaslayıp yıldızlara bakmaya devam ettim. Ama hyunjinin gözü yıldızlarda değildi sadece benim üzerimdeydi. Sanki sonsuza kadar bana böyle bak istiyormuş gibi. Saçlarımı okşayıp kafama öpücük kondurmuştu.

"Yıldızlar çok güzel"

"Evet hem de çok güzel"

Hyunjinin bunu bana bakarak demesi benim hoşuma gitmişti. Şuan bu anı kimse bozmasını izin veremezdim. Hayatım boyunca en güzel zamandı. Hyunjinin yanımda durması ve benimle ilgilenmesi çok hoşuma gidiyordu. Onun çok seviyordum

Onu yıldızlar kadar çok seviyordum

Öf bölüm çok kötü oldu dahada berbat ediyorum imdat 😭

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

flower of love/hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin