| 𝐅 𝐈 𝐕 𝐄 |

110 5 3
                                    

Mikor reggel felkelt Chay őszintén meglepődött, hogy a bátyja ott van mellette. Sőt a délelőtt nagy részét együtt töltötték. Reggelire közösen készítettek Pad Thai-t, majd megnézek egy filmet.

Őszintén Chay nem emlékezett rá, hogy mikor töltöttek el egy egész délelőttöt csak ők ketten. Nem volt ott Kinn, nem volt maffia. Csak ők. Chay-nek hiányzott ez a fajta nyugalom. Természetesen örült a bátyja boldogságának, kedvelte Kinn-t és a családját. De örült, hogy most, ha csak egy kicsit is, de olyan volt, mint régen.

Azonban délután valaki felhívta Porsche-t és bár Chay nem hallotta miről beszélnek, úgy tűnt sürgős.

Porsche sajnálta, amiért véget kell vetnie a közös programjuknak. Az elmúlt hetekben úgy érezte ő és az öccse túlságosan eltávolodtak és ezt helyre akarta hozni. Úgy tűnt azonban, hogy a sors nem akarja ezt.

– Héj, Chay – szólalt meg hirtelen Porsche, mielőtt kilépett volna az ajtón.

– Hm? – vonta fel szemöldökét Chay egy mosoly kíséretében.

– A bátyád vagyok, tudod, hogy nekem elmondhatsz bármit, ugye? – Chay aprót biccentett válaszul. – Bármi bánt. Elmondhatod és segítek.

– Tudom Hia – bólintott Porchay.

Tudta, hogy Porsche mire gondol. Az utóbbi időben a bátyja egyre inkább viselkedett úgy, mint aki sejt valamit és Chay el akarta neki mondani a történeteket. Tényleg szerette volna, de az volt az igazság, hogy ostobának érezte magát. Átverték és ő bedőlt az egésznek. Ráadásul, ha ez nem lenne elég probléma, még mindig szerette Kimet. Ígyhát inkább hallgatott. Mindent el fog mondani Porsche-nak, ha eljön az ideje. Legalábbis ezt mondogatta magának.

– Rendben – bólintott Porsche is, majd magához ölelte a testvérét. – Vigyázz magadra Chay – puszilta meg a fiú fejbúbját.

– Azt hittem azért vannak a testőrök, hogy vigyázzanak rám – vonta össze szemöldökét.

Porsche nevetve túrt öccse hajába, de végül nem mondott semmit.

Chay becsukta az ajtót, majd visszatért a kanapéra, de nem folytatta a filmet. A telefonját nyomkodta és éppen egy YouTube videót nézett, mikor üzenete érkezett. Apró mosollyal nyitotta meg és olvasta el.

MACAU

Szia 🤗

Hogy telt a tegnap este?

PORCHAY

Elmondom élőben

Ma bent vagy a kávézóban, igaz?

MACAU

Igen, délután végzek 😊

PORCHAY

Remek, hamarosan ott vagyok

MACAU

Várlak 😉

Chay mosolyogva tette el a telefont, gyorsan eltette a legszükségesebb dolgokat a táskájába és már indult is.

━━━━━━━━━━━━

Mikor belépett a kávézóba még nem látta sehol Macaut, így rendelt egy limonádét és leült a pulthoz. Míg várt a füzetébe firkált, teljesen kizárta a körülötte lévő világot, így azt sem vette észre, hogy Macau előtte áll.

Why don't you stay?Where stories live. Discover now