nineteen

1K 144 12
                                    

☆☆☆

taehyung
jeongguk rahatsız ediyorum kusura bakma

öpüşelim mi azcık

jeongguk
güldürme beni

neden soruyorsun

istediğinde gel yanıma

taehyung
o zaman geliyorum

ne kadar öpüşürüz

jeongguk
istediğin kadar

taehyung
kontrol bende yani 😏

jeongguk
utançtan devam edemeyene kadar evet sende

taehyung
lan esek

ne zaman utançtan bıraktığımı gördün

jeongguk
iki gün önce utanıp boynuma gömdün yüzünü

sonra da uyuyakaldın

taehyung
tamam olabilir öyle şeyler

yorulmuşum işte

bu sefer çok dincim

jeongguk
dinçsin öyle mi?

taehyung
evet?

jeongguk
ileri gidebilecek kadar dinçsin?

taehyung
ter bastı|

geliyorum

jeongguk
gel bakalım

×××

taehyung dediği gibi jeongguk'un karşıdaki evine gitmişti. genç oğlan o kadar heyecanlıydı ki kapı açılır açılmaz karşısında kendisini sıcak gülümsemesiyle karşılayan adamı öpücüklere boğmaktan başka bir şey düşünemiyordu. hatta kısa bir bakışmanın ardından jungkook'un beklenmediği bir anda tek adımla boynuna atlamış ve öpmeye başlamıştı bile.

jeongguk kendisini öpmeye doyamayan genci kucağına aldı ve açık kalan kapıyı ayağıyla ittirip kapanmasını sağlandığında yatak odasına doğru ilerledi. anlaşılan taehyung şuan da sevgiye yoğun bir açlık çekiyordu ve bunu daha önce denemediği yoldan denemekte biraz heyecanlı bir o kadar da acemiydi. bu yüzden jungkook onu incitmek istemediğinden yalnızca ayak uydurmaya karar vermişti.

yavaş ilerleyen yumuşak öpücüklere ara vermeden kucağındakini dikkatle yatağa yatırdıktan sonra geri çekilip altındaki kızarmış suratı seyretmeye başladı. gözlerinde daha öncekiler gibi endişe yoktu. evet irisleri titriyordu fakat bu titrek gözler artık sevgiye endişeyle bakan gözlere değil, sevgiyi tanımış, hissetmiş ve artık sevgiye olan arzusuyla yanıp tutuşan ruhunun yansımasına aitti.

jungkook nihayet taehyung'un bu halini de gördüğü için hem şanslı hem de özel hissediyordu artık. gülümseyerek dilini dişlerinin üzerinde gezdirirken ayrı kaldıkça daha da yaramazlaşan gencin yüzüne yaklaştı. öpmüyordu ve bunun altındakini nasıl delirttiğini biliyordu. sırt üstü uzanan taehyung "yapma şöyle.." diye mırıldandı ve jeongguk'un tişörtünün eteklerinden tutup kendine yaklaştırırken aradaki mesafeyi tekrar kapattı.

ᴡɪɴᴅᴏᴡ ᴛᴏ ᴡɪɴᴅᴏᴡ, ᴛᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin