Eve geldiğimde kıyafetim vücuduma yapışmıştı. Çantamdan anahtarı alıp kapıyı açtım ve anneme seslendim ama evde yoktu .İçeri girdim ve duş aldım.Duştan çıkınca kapı çaldı. Koşarak kapıyı açtım ve karşımda iki polis duruyordu.Hemen söze geçip "Başınız sağolsun hanım efendi, konuşmamız lazım" Ben korku içinde "Kim öldü ki"dedim.Ama annemin öldüğünü anlamıştım.Polis bey "Anneniz vefat etti ,haberiniz yokmu" "Hayır yok " "Anladım ama eve bakmamız lazım"dedi ve içeri davet ettim.Ama aklıma takılmıştı , cinayet miydi yoksa ruhunumu teslim etmişti.Kim annemi öldürmek isterdi ki .Polis bey seslendi"Sizi sorguya almamız lazım, bizimle geliyorsunuz " "Tamam" dedim başka ne diyecektim ki?. Montumu aldım ve dışarı çıktım.Polis arabasına binince aklıma otel geldi.Bu gün nöbet sırası benim di."annemin mezarı nerede"dedim.Ve "Bilmiyorum "dedi . Nasıl bilmiyorsun ya nasıl. Daha annem için üzüleme den, karakola geldik ve içeri girdik . Sonunda sorguya alındım.Sorgudan çıkınca,annemin ne biri tarafından öldürüldüğünü ne de ruhunu teslim ettiğini söylediler . O zaman ne olmuştu , neden ölmüştü. Eve geldim ve yattım. Ertesi sabah otele gittim. Onur geldi yanıma mutlu bir şekilde ,Onur otel sahibinin oğluydu ama otelde çalışıyordu . "Ne oldu hiç iyi gözükmüyor'sun ,bir sorunmu var?"dedi. "Hayır " dedim,sonra "evet"diyip ağladım ve yere yığıldım, Onur yere çömelip "ağlama"dedi ve sarıldı. Ayağa kalktım ve tuvalete koştum.Ben arkadaş evinde oturuyordum , annemi ziyarete gelmiştim ama evde bir gariplik olduğunun farkındaydım. Elimi ,yüzümü yıkayıp işe koyuldum Yağız beni çağırmıştı yanına gittim ve "günaydın" dedim. Aynı şekilde cevap verdi yüzünden mutlu olduğu belliydi elimi tuttu ve bana bir kutu verdi büyük bir kutuydu aniden "yarın saat 08.00'de dediğim yere gel" dedi ve gitti gidince kutuyu açtım içerisinde kırmızı bir elbise ayakkabılar ve takılar duruyordu sonunda eve geldim ama anneminkine eve girdim garip sesler geliyordu ben daha ışığı açmadan kendiliğinden açıldı. Korktum ama aldırış etmeden yürümeye devam ettim her adımda sanki tanrıya bir adım daha yaklaşıyormuş gibi hissettim ama yukarı kadar çıktım sanki biri beni takip ediyordu arkamı döndüm ve o da ne! siyah bir gölge vardı korktum ve evi 5 saniye içerisinde terk ettim. Koşar adımlarla ilerlerken gölgenin beni takip ettiğini gördüm kaçtım ama beni yakaladı. Bir soluk içinde uyandım ve rüya olduğunu anladım saat 7.30 olmuştu hazırlandım ve yağızın dediği yere geldim .Yağızı gördüm orada beni bekliyordu yanına gittim sandalyemi çekti ve oturdum hemen konuya girdi "tanem biliyorum bu aralar çok yoğunsun ama bunu söylemem lazım" dedi. kalbim küt küt atıyordu ve "bana her şeyi söyleyebilirsin" dedim. Yağız "tamam peki benimle çıkar mısın" "ne" dedim ve biraz duraksadım Yağız zengin bebesiydi ama ben de ona karşı boş değildim buna hala inanamasam da o an kalbimden geçenleri söyledim yani "hayır" dedim. Yağız tamam ama ben seni seviyorum dedi ve basıp gitti. Nedense içimde kötü bir his vardı kabul etmeli miydim? sanki kalbim olmaz başkasını seviyorsun sen der gibiydi gözümün içinde ki aşkla yola çıkıp kaybolmak gibi ama aşk için Savaş verip ölmek içindi. O an sanki Onur'un sesini duymuştum. Arkamı döndüm ve onur'u gördüm daha yeni yazın teklifini reddeden ben onura sanırım aşık olmuştum. Lakin yanına Melisa gelene kadar. Melisa yağız'ın kız kardeşi ve çok gıcık bir kız ama sanırım ona aşık bu yüzden de ona çok yakın davranıyor olabilir. Onur melisa'nın sandalyesini çekti ve Melisa oturdu aklıma yine Yağız geldi peki ya ben kime aşıktım?. Yağıza mı yoksa Onur'amı biraz olsun bunu düşünmek isterken telefon çaldı. Telefonu açtığımda kimse cevap vermedi ve kapandı. Bu annemin numarasıydı neler olduğunu anlamasam da onur'la melisa'yı izlemeye devam ettim o an Onur beni fark etti ve el salladı beni yanlarına çağırdılar ben de yanlarına gittim "merhaba" dedi küçümsiyeci bir bakışla Melisa aynı şekilde cevap verdim. Aslında iyi kızdı ama gıcık olduğu için çok arkadaşı yoktu. "burada ne işin var" dedi Onur "hiç gezmeye geldim" dedim ve "görüşürüz" deyip önüme devam ettim. Ve işte yine aynı numara annemin numarası tekrar açtım. Çığlık sesleri geliyordu ve telefon kapandı sanırım biri benimle dalga geçiyordu ama korktuğum için evde tekrar kontrol etmeye gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAH
RomanceHerkesin yaşadığı korku dolu anlar vardır ama bu olaylar normalinden daha farklı. Tanemin yaşadığı bu paranormal hikayede onur'la birlikte yaşadığı romantizimi anlatan bu kitapı okuyun derim. ❤️😘