5.Bölüm: ŞİMŞEKTEN KORKUYORUM

10 2 2
                                    

Eve girdiğimizde Onur yüksek olmayan bir basamağı geçtikten sonra beni salona doğru sürükledi evin içi o kadar soğuktu ki dişlerim bile donmuştu. Üşüdüğümü fark eden olur battaniyenin yerini sordu yatak odasında der demez gitti 5-6 dakika olmuştu ve Onur hala gelmemişti "Onur iyi misin Bir şey mi oldu" diye seslendim ama cevap yoktu tam kalkıp bakayım diyeceğim yürüyemediğim aklıma geldi "Onur" diye seslendim hala ses yok "Bir şey mi oldu Onurr" "niye cevap vermiyorsun Onur" diye bağırmaya devam ettim. Heh sonunda geldin neredesin sen be adam diye geçirdim içimden evet Onur gelmişti "neredesin sen" deyince "tuvalettee" diye bir cevap aldım tuvalette mi rezil oldum been daha ilk günden çocuğa rahat vermemiştim hem de sıçarken rezil tanem rezil tanem  "hee ses vermeyince korktum da" dedim o da "sorun değil" dedi ve elindeki battaniyeyi bana verdi evde başka battaniye yok mu deyince yok dedim çünkü yoktu o da üşüyordu elimle yanıma işareti edip buraya otur dedim oturduğu gibi battaniyemi onunla paylaştım şaşkın gözlerle bana bakıyordu "gözlerini kapat ve sıcağı düşün dedim" yavaş yavaş gözlerini kapatınca ben de kapattım bir zaman sonra omzumda bir ağırlık olduğunu hissettim gözlerimi açtım ve evet onun kafasıydı bu yavaşça silkildim o an onur kafasını geri çekti ve dik bir şekilde oturdu. Hemen ardından da ayağa kalkıp "açmasın' diye sordu evet anlamında kafamı salladım ve o da "tamam" deyip mutfağa gitti ben de tekrardan gözlerimi kapatıp arkama yaslandım.  'tanem" "tanem" "hadi hadi uyan artık" diye bir ses duyunca yavaşça gözlerimi açtım onurdu bu "yemek hazır hadi gel" dedi ve beni kucağına alıp mutfaktaki yemek masasına oturttu. Mercimek çorbası yapmıştı en sevdiğim. Aniden Onur "umarım seversin" dedi. ben de bayılırım dedim görüştükten sonra yemeğe başladık ekmek sepetine ekmek alacaktım ki aynı ekmeği Onurda tutmuştu elleri ellerin üstündeydi ikimiz aynı anda elimizi geri çektik sonra Onur bana bir parça ekmek uzattı ve kendine de aldı bu şekilde yemek yedikten sonra Onur "doydun mu" dedi "evet doydum" diye cevap verdim. Onur masayı topladıktan sonra bulaşıkları makineye attı ve beni salona götürdü beni koltuğa oturttuktan sonra elinde iki tane kahve ile yanıma oturdu ve kahvelerden bir tanesini bana verdi. Ortam çok sessizdi. Konu açmak için "siz neden kavga ediyordunuz" dedim. o da "Yağız sanırım seni seviyormuş yolda beni görünce üstüme saldırdı tanem senin yüzünden beni reddetti diye yumruklamaya başladı ben de kendi savunmak için vurdum ne diyorsun sen diye bağırdım o sırada sana araba çarptı" dedi ve kahvesinden bir yudum aldı hemen ardından da sordu "peki ya neden Yağız bana senin yüzünden beni reddetti dedi" sonra "yoksa sen bana mı"dediği gibi sözünü kesip "hayır ondan değil yağız bana çıkma teklifi etti ve ben de reddettim sana gezmeye geldim dediğim gün oldu bunlar sanırım yağız yanınıza geldiğimi gördüğünde yanlış anladı ve sinirlendi yoksa sana aşık filan değilim" dedim ve ben de kahvemden Bir yudum aldım. Onur da tamam diye karşılık verdi. ben de "peki siz o gün Melisa ile ne yapıyordunuz" dedim. Onur da "melisa'yı yolda gördüm de ağlıyordu ben de onu teselli etmek için yanına oturdum" dedi. Böyle böyle konuştuktan sonra kahveler bitmiş saat 1.00 ve yağmur yağıyordu Onur yapma vakti deyince beni kucağına alıp yatak odasına götürdü ve oradaki tabureye oturttu "ben kanepede yatacağım" dedi ve bir yastık alıp gitti geri gelip beni tabureden aldı ve tam yatağa koyacakken aynı anda yatağa düştük Tanrım onur çok ağırdı ciğerlerim çıkacak resmen. Onur hemen ayağa kalktı ve özür diledi "ayağım takıldı çok özür dilerim" diye ekledi "sorun değil" dedim ve gülümsedim bir ses yükseldi ve "aaaa" diye çığlık attım Şimşek çarpmıştı Onur sakin ol diye seslendi ben de ona şimşekten çok korktuğumu  ve biri olmadan yatamayacağımı söyledim onur da "istersen şeyy been yanında yatarım" dedi "şeyy olur" dedim. Onur salona doğru gitti ve elinde yastıkla geri geldi.

Arkadaşlar lütfen oylayın o kadar

emek veriyorum bir oyu fazla

görmeyin❤️❤️😘



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 GÜNAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin