Dersin beklemesini beklerken kafamı sıraya koydum o sırada uyuya kalmışım(ayniben).Aniden kafama kitapla vurulduğunda uyandım.
Snape:Günaydın bayan Black.(gudumorning)
Anında oturduğum sandalyede dikildim.(çiçek misin)
Snape:Söyleyin bakalım amortentia ne işe yarar?
Valencia:Verilen kişinin takıntılı bir şekilde hayranlık duymasına sebep olur efendim.
Snape:Aferin,Sytherin'e 10 puan.(Slayyy💅🏻💅🏻💅🏻 birde aşk iksiri)
Profesör Snapenin Sytherin öğrencilerine yaptığı ayrımcılık çok belliydi ama bu benim işime gelirdi(yollu) o yüzden sesimi çıkarmadan dersi dinlemeye başladım.Ama bir türlü odaklanamıyordum(ayniben) bu yüzden etrafı izlemeye başladım kafamı hafif çevirince beni izleyen iki çift göz fak ettim.Biri Tom şu sanki beni şuracıkta boğmak istiyor gibiydi(PUAHHAHAHAH)Tom ona baktığımı fark edince hemen gözlerini çekti.Sonra Mattheo'yu baktım sanki benim gözlerime dalmış hafif bir tebessümle(asik) bakıyordu ona baktığımı anlamasına rağmen çekmemişti bakışlarını.Gözlerimizi ayıran dersin bitmesi oldu(dersi siktm öldu)hemen eşyalarımı toplayıp koşar adımlarla sınıftan çıktım(neden mal misin)ve odama eşyalarımı bırakıp akşam yemeği için ortak salona geçip Slytherin masasına oturdum.Karşımda Astoria(andromeda KDJSKSKDKJDK) ve bir kaç Slytherin kız daha vardı ve kesin bir biçimde benim dedikodumu yapıyolardı(kudursunlar) karşılarında oturduğumu fark etmemiş olacaklardı ki birden Astoria bağırarak orospu işte dedi ve elimdeki çatalı masaya saplayınca hepsi bana baktı.
Astoria:Bir sorunmu var Val?(var cnm)
Valencia:Birşeyler yeseniza hanımlar çorbanın tadı çok iyi olmuş denemek ister misiniz?(ANIRDIM DKEJEKRJ)
Slytherinli kız:Aç değiliz canı sağ ol.(Bok ye)
Valencia:Beni mi kıracaksınız ya.
Dedim ve çorbamdaki kaşığa elimi yumruk yapıp vurdum ve tüm çorba Astoria'nın üstüne döküldü(KDJSKSJDLKDLD) o sırada tüm Slytherin masası ona gülmeye başladı.Yan masalardan neler olduğunu merak eden Gryffindor ve Hufflepuff öğrencileride onun halini görüp gülmeye başladılarki ağlayarak masadan kalktı arkadaşlarınıda yanında götürdü.
Pansy:Valencia çok iyiydi ya sjdjkdks
Bende gülüp masadan kalktım ve sırıtarak kara göle doğu yürümeye başladım.10-15 dakika sonra varmıştım bir kayanın üstüne oturup gölü izlemeye başladım.Biraz sonra hafif rüzgar esmeye başladı bende birazdan gideceğim için bir sigara(ney cigara mi bağcılar merkez) yaktım o sırada yanıma Mattheo geldi bende oturması için biraz kenara kaydım(niye oturuyo) oda gelip yanıma oturdu.Ona gülümseyip elimdeki bitmiş sigarayı göle attım(çevreyi kirletmesene oc).Başını bana döndürdü ve cebimden sigara paketini çıkarıp bir dal alması için ona uzattım Mattheo ise paketi alıp göle attı.(AMK GOLE ATMASANIZA)
Valencia:Ne yaptığını sanıyorsun?
Mattheo:Hadi ama nesin sen sigara tiryakisi falanmı? Ne kadar zararlı olduğunu ikimizde biliyoruz.(evet bizim kız otistik)
Valencia:Ben içiyorum sanane.
Mattheo:Bağımlımısın sen ya(evet ama sana)
Bi anda sustum oda bana şaşkın şaşkın baktım.
Mattheo:Hadi ama saçmalama.Ben bu okulda olduğum sürece sigara içemezsin.(sanane yapram)
Valencia:Sanane Mattheo?(he sanane)
Mattheo:Bananemi aynı binada olduğum birinin sigara içmesini istemiyorum.(içmesin evet icme)
Valencia:Alla alla öylemi?
Mattheo:Öyle tabi.(köylü ol lan biraz)
Hava iyice kararmaya başlamıştı gitmek için ayağa kalktım oda kalktı ve bu sefer nazik bir şekilde bileğimi tuttu ve ikimizide kara göle attı.(AHA GPTUMUZ TUTUSTU)
Valencia:Mattheo!ne yaptığını sanıyorsun?
Mattheo:Hiiç yüzmeyelimmi şimdi?(yok babam kızar)
Valencia:Saçmalıyosun ne aldın ya sen.
Mattheo yüzüme gelen ıslak saçlarımı yüzümden çekmek için elini uzattığında üstüne su attım.(kız ne güzel cekseydi magra kadını misin)
Mattheo:Gerçektenm?
Valencia:Evet gerçekten.
Mattheo:Bu gün Astroia ya yaptığın çok iyiydi yalnız.
Valencia:Ben yaptım tabiki iyi olacak.(SLAYYY)
Mattheo:Hasta olacağız hadi çıkalım.(evet amik gece gece)
Valencia:Neden göle attın o zaman bizi.(hakli)
Mattheo:Canım sıkıldı.(alla alla)
Yine su atacakken ellerimi tuttu atmamı engelledi ve bizi çıkarttı.
Valencia:Dışarısı buz gibi.
Mattheo:Gel gideceğiz şimdi.
Dedi ve elimi tutup bizi Sytherin ortak salonuna cisimledi.
Mattheo:Gidince saçlarını çabuk kurut.
Valencia:Tamam anne.
Mattheo bana baktı ve güldü.
Mattheo:İyi geceler.
Valencia:Sanada.
Mattheo son kez yüzümü inceledi ve gözleri yara izine takıldı ve gülümseyip gitti.(otizimli)
Odama koşarak gittim ve aynaya baktım göle atladığımızda açılmıştı ya herkese söylerse tekrardan aynaya baktığımda yüzüm bembeyaz(zaten beyaz değil miydi) olmuştu.Gidip Lupin e söylemeliydim.
Hızla kuru giysilerimi giyip yüzüme yeniden yara bandı taktım ve koşarak KSKS sınıfına gittim Lupin yarınki ders için bir şeyler hazırlıyorudu ve hızla bana döndü.
Lupin:Valencia!ne oldu sana? titriyorsun.
Valencia:Yakalandım Lupin biri biliyor.
Lupin:Neyi?
Valencia:Laneti.
Lupin: Pekala,sakin ol sorun değil.Kim gördü?
Valencia:Mattheo Riddle.
Lupin birden duraksadı.
Lupin:Nasıl?
Valencia:Kara göldeydik sonra suya attı bizi ve açılmış bir şekilde.
Lupin beni kendine çekip sarıldı.
Lupin:Neden bu kadar korktun?bir şey olmayacak güven bana.(lupin beni evlatlık al)
Kafamı salladım ve ondan ayrıldım.
Lupin masanın üstündeki sülahiden bir bardak su doldurup bana uzattı.(Allah razı olsun)
Valencia: Teşekkürler.(sagolasin)
Lupin:İyimisin biraz daha?
Valencia:Evet.
Lupin:Saat çok geç olmuş sabah derse gelmezsen hoş olmaz hadi bakalım.
Lupin'e gülümseyip odama geri gittim.En fazla ne olabilirdi ki?
Yatağıma uzanıp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐦𝐚𝐭𝐭𝐡𝐞𝐨 𝐫𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐱 𝐯𝐚𝐥𝐞𝐧𝐜𝐢𝐚
Fanfictionᴀɪʟᴇsɪ ᴛᴀʀᴀғıɴᴅᴀɴ ᴋᴀʙᴜʟʟᴇɴɪʟᴍᴇʏᴇɴ ʙɪʀ ʙʟᴀᴄᴋʟᴇ ʟᴏʀᴅᴜɴ sıᴋı ᴋᴜʀᴀʟʟᴀʀıᴅᴀɴ ʙıᴋᴀɴ ᴍᴀᴛᴛʜᴇᴏ ʀɪᴅᴅʟᴇɴɪɴ ʜɪᴋᴀʏᴇsɪ