Onun suratına bakarak bir kahkaha patlattım.
Amber:sizinle evlenmek mi,bunu yaparsam gecenin köründe beni çalışmaya zorlarsınız diye korkuyorum
Kendi şakama güldüm,gözlerinden alev fışkırıyordu adeta
Richard:evlenmek istediğini söyledin bende teklif ettim.
Onun suratındaki öfke benim gülmek istememe sebep oluyordu fakat gülersem dahada sinirlenmesine sebep olucağımı bildiğim için sessiz kaldım.
Amber:sizinle evlenirsem istifa olmama engel olucağınızı biliyorum,hem siz benim tipim değilsiniz.ben tatlı,nazik ve anlayışlı erkekleri severim.ayrıca siz ne anlarsınız romantiklikten,daha geçen ay sizinle flörtleşen kıza eşcinsel olmadığınızı anlatmak için ter döktüm
Bu onu daha da çok sinirlendirmiş olmalı ki masasından kalktı ve bana doğru yürümeye başladı,koluyla beni duvarla onun arasına sıkıştırdı.ona bakmamaya çalışıyordum,gözlerim kaslarına kaydı...ne güzel vücutmuş.
Yanaklarımın kızarmaya başladıgını hissettim.sonra kahkaha sesi duydum.o bana gülüyordu.Richard:romantik olmadığımı söyledin ama seni kızartmam için tek bir hareketim yeterli bayan kim
Bunu söylerken yüzünde histerik bir gülüşle bana baktı.ellerimle yüzümü kapatmaya çalıştım fakat bu onun daha çok gülmesine sebep oldu.bana yaklaştı,kızıl saçımı kulağımın arkasına attı ve fısıldadı.
Richard:cidden tipin değil miyim bayan amber
Cevap vermedim ve hızlıca odadan çıktım,gülüş seslerini duyabiliyordum.lavaboya gittim,yüzümü yıkadım ve kendime gelmeye çalıştım.bu adam cidden duygularım için iyi değildi...
"Neden bu kadar kızardım ki,normalde bana yaklaştığında böyle olmazdim"
Hala bana yaklaştığında ki saçlarının kokusunu hatırlayabiliyordum.bu adam resmen üzerimde afrodizyak etkisi bırakiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sekreterimi çağır
Ficção Adolescentesekreter amber ceo olan richard ile 10 senedir çalışıyordu.30 yaşına gelmişti,amber artık evlenme yaşının geldiğini düşünmeye başlamıştı.