♧⁰

20 1 0
                                    

Lütfennn oy ve yorumm atınnn🥺🥺

"Seungmin sen hangi kafadasın?! Mahkemeden bilerek yapmamıştın ama mahkeye girince bilerek yaptım suçluydum diyorsun, bizi de bir şey anlatmıyorsun zaten!"

"Söyledim işte bilerek yapmadım."

"Mahkemede öyle söylemiyordun ama Seungmin?"

"Kapat artık konuyu Jisung, boşandık bitti."

"Kaçıyorsun her zamanki gibi insanların dediklerini kulak asmıyorsun çünkü duymak istemiyorsun."

"Yalan söylüyorsun."

"24 yaşında birinin yalan soylemesi sana mantıklı geliyor mu Min? Ayrıca seni 24 yıldır tanıyorum." Dedi jisung kollarını göğüs hizasında bağlayıp.

"Her şey bitti işte! Boşuna nefesini yorma."

"Herşeyin bu kadar kolay biteceğini  düşünmen çok acınası Min."

Başına vuran ağrı yüzünden odadan çıkmak zorunda kaldı omega. Odasına çıkıp kapıyı arkadan kitledi ve yavaş yavaş eğilerek soğuk mermere oturdu.

Titreyen elleri ve bacakları yüzünden doğru düzgün bir şey düşünemiyor aklında ki tek şey o geceye ait sahnelerdi. O gece yaşananları hatırlamasıyla gözleri dolmuş ve yaşlar hızla akarak yanaklarından aşağıya gitmişti.

"Seungmin?"

"Efendim Chan."

"Yanıma gelebilir misin." Chan'ın sinir ve üzüntüyle karışan sesine Seungmin pek anlam veremeden cevap verdi. "Geliyorum alfam."

Omega yaptığı yemeği bırakıp sessiz adımlarla oturma odasına girdi. Koltukta telefonu ile ilgilenen eşini görmesiyle minik bir tebessüm kondu dudaklarına.

Telefonundan kafasını kaldırıp gelen omegasına sinirli ve üzgün gözlerle baktı Chan. Kendisine bunu yapmış olamazdı. Seungmin böyle biri değildi ki.

Chan'ın bakışlarından tırsan Seungmin bir adım geri gitti.

"Chan iyimisin?"

"Çok iyiyim Seungmin sen nasılsın?"

Eşinin sorusunu yanıtsız bıraktı ve yanına ilerleyip yan tarafındaki duran tekli koltuğa oturdu Seungmin.

"Chan bebeğim birşey mi oldu?"

Cevap vermeden elindeki telefonu Seungmin'in eline tutuşturdu Chan ve tüm kontrolü kurduna bıraktı.

Eline tutuştrulan telefona baktı. Bir numaradan gelen bir video vardı.

Merakla Chan'a dönüp sordu.

"Bu kim Chan?"

"Bilmiyorum"

Seungmin gönderilen videoya tıkladı ve izlemeye başladı.

Bu o gece ki barda joowon ile yaparken çekilen görüntülerdi.

Seungmin gördüğü video ile afalladı ve kafasını eşine çevirdi.

"C..chan."

"Açıklama zahmetine bile girme."

"C..chan dinle n..nolur."  gözlerinden ne zaman akmaya başladığını bilmediği göz yaşlarını sildi ve alfasının kolunu tuttu omega.

"Gerçekten iyi rol yapıyorsun Seungmin, oyuncu olmana şaşmamalı, beni gerçekten sevdin sanmıştım."

"Chan lütfen dinle beni."

Seungmin'in kollarından tutup dedi Chan, "Sarhoştun değil mi isteyerek yapmadın sarhoş olduğun için yaptın değil mi?" Chan'ın sesi bir anda sinirden çaresizliğe  geçmesi ile Seungmin şaşırsada hiç bir şey diyemedi çünkü onu her yerde dinleyen birisi olduğunu biliyordu, birine en ufak bir şey anlatırsa oğlu ve alfası ölebilirdi ve onlar için sustu Seungmin.

Chan yalandan nefret ederdi ve kim söylerse söylesin yalan söyleyen kişiden bile nefret ederdi. Seungmin bunu biliyordu, Chan'a yalan söylemesi gereken yerde susardı ve Chan onu anlardı.

Ama Seungmin bunları bilmesine rağmen susması gereken yerde yalan söylemişti. O gece Seungmin'in Chan'a söylediği ilk yalan ve bunu asla unutmayacaklardır.

"Değildim. İsteyerek yaptım."

"Korundun mu?"

"H..hayır."

"Nasıl bir boka düştüğünün farkında mısın Seungmin! Sen evlisin ya bir başkasından çocuğun olursa? Ben o zaman seni nasıl kabul edeceğim?"

"Chan.."

"Hiç konuşma Seungmin. Ben seni bir başkasının çocuğuyla kabul edemem."

"Ya hamile olmazsam? O zaman kabul edermisin?" Seungmin, Chan'dan asla vazgeçmek istemiyordu ama hayat onun  isteklerini umursamıyordu bile.

"Etmem Seungmin edemem, gururuma ihanet etmiş olurum."

Seungmin işte o zaman sustu. Chan onu naparsa yapsın kabul etmeyecekti.

Sessizce yukarı çıktı ve dolaptan bavulunu aldı. Akan göz yaşlarıyla bavulunu doldurdu.

Sinirliydi kendine neden böyle yapmıştı? Ama bi yandanda mutluydu eşini ve oğlunu kurtarmıştı.

Gitmeden önce oğlunun odasına girdi ve uyayan oğlunu dakikalarca izledi.

"Seni seviyorum jake" dedi ve oğlunun yanağına öpücük kondurdu.

Bavuluyla beraber aşağı indiğinde gözleri yerdeydi artık Chan'ın yüzüne bakamazdı bile. Ama Chan gözünü Seungmin'den alamıyordu.

"Her şey için özür dilerim, lütfen bu olanlardan jake'e bahsetme."

"Elveda Seungmin, seni seviyorum her şeye rağmen."

"Elveda Chan, seni her şeyden daha çok seviyorum ama sen buna artık inanmazsın."

Ve seungmin belki bir daha o eve girmemek üzere gitti.

Hepinize selamm nasılsınızz umarım iyisinizzdirr

Ve lütfen Seungminime kizmayin onun bir suçu yokkk

her neyse görüşmek üzereee🤍🤍🤍

Bizi nasıl etkiler - ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin