♧¹

14 1 0
                                    

Gözlerini yavaş bir şekilde açarken başına vuran ağrı ile yüzünü buruşturdu omega. Etrafına baktı yatağında yattığını fark etti. Fakat dün gece kapısını kilitleyip yere oturarak ağlamıştı ama devamını hatırlamıyordu.

"Demek uyandın uyuyan güzel."

Gelen sesle kafasını yan tarafa çevirmiş ve gördüğü yüzle dona kalmıştı omega.
"Abi." Dedi mutlulukla ama yaptıklarını hatırlayınca yüzünün kızarmaya başladığını hissetti. Ailesini tüm herkese rezil etmişti.

Kapının girişinde bekleyen Changbin kardeşinin yüzünün saniyeler içinde düşmesiyle onun yanına adımlamıştı. Yatağın köşesine oturdu ve kardeşine şefkat ve özlemle sarıldı.

"Anlat bana güzelim, neden yaptın bunu?"

Omega abisinin sözleri bir anda ağlamaya başlamıştı. "Sarhoş değildim neden yaptım bilmiyorum." Burnunu çekerek devam etti konuşmaya. "Çok canım yanıyor abi, yardım et bana." Akan burnunu uzun kollu pijamasına silmiş ve abisinin göğsüne kafasını koymuştu.

"Abi, kurtar beni lütfen daha fazla dayanamıyorum. Çok canım yanıyor."

"Güzelim benim, sen bana her şeyi anlat ben seni koruyacağım."

Changbin kardeşine sarılacağı sırada eline yapışan bant ile duraksadı ve gözleri Seungmin'in bileğine kaydı yavaşça. Gördüğü manzara ile dona kaldı Changbin.

"Bileklerin, naptın sen Seungmin!"

Omega anlamaz bir ifade ile abisine bakıyordu. "Ne? Ne olmuş bileklerime?"

Changbin gözleri ile Seungmin'in bileğini gösterdiğinde gözleri bileklerine kaydı. Cezasıydı bu omeganın.

Omega bileğine odaklanmışken Changbin ayağa kalktı ilk zamandan beri gözüne çarpan notu aldı ve kardeşinin duymayacağı bir ses tonuyla okumaya başladı.

Olanları birine anlatırsan cezan bu olur çiziklerle iyi işler Minnie'm.
-joowon

Changbin kağıdı katlayıp cebine attı. Ona bunun kimin yaptığını bulmalıydı.

Kardeşinin yanına geri döndüğünde duyduğu derin ses ile gelen kişinin kim olduğunu anlamıştı.

"Dün akşam Seungmin'e bakmak için gelmiştim. Geldiğimde kapının ardından kanlar aktığını gördüm, içeri girmeye çalıştım ama kilitliydi bende sandalyelerden birini aldım ve kapıyı kırarak içeri girdim eğer biraz geç gelseydim şuan cenazende olurduk."

"Teşekkür ederim Felix." Dedi omega.

"Sevgilim bizi beş dakika yanlız bırakır mısın?" Dedi Felix, Changbin'e sırnaşarak.

"Ben aşağı iniyorum güzellerim bir şey olursa çağırırsınız." Sevgilisinin dudağına minik bir buse kondurup aşağı gitti Changbin.

"Abim seninle gerçekten çok mutlu." Dedi omega eskileri kast ederek.

"Onu mutlu etmeme sevindim." Diyerek omegaya tatlı gülüşünden sundu.

"Benimle ne konuşmak istiyorsun?"

"Seungmin her şeyi biliyorum."

Duyduğu şeyler ile şaşıran omega her ne kadar birine anlatmak istesede yapamazdı. Çünkü her yerde onu dinleyen biri vardı. Ve bunun sonucunda kaybeden taraf olmak istemiyordu.

"Komik olma Felix, ortada hiç bir şey yok neyi bilebilirsin?"

"Seungmin bana güvenebilirsin ben senin çocukluk arkadaşınım."

Bizi nasıl etkiler - ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin