Seungmin eve geldiği gibi kimseye bir şey demeden odasına çekilmiş ve defterini saklamıştı. Yatağa girip battaniyeyi kafasına kadar çekip ağlamaya başladı. Chan gerçekten ona vurmuş muydu? Evet Chan ona haketmediği şekilde vurmuştu.
8 yıl önce
"Ne var Chan, niye çağırdın beni buraya?" Dedi Hyunjin sinirli bir halde.
"Sakin ol biraz jinnie, seninle işim var."
"Hayır Chan, senin için Seungmin'i araştırmayacağım. Senin yüzüden işimden oluyordum!"
"Ya hyunjin lütfen son bir kez."
"Hayır olmaz, dur babam arıyor."
"Efendim baba. Tabi hemen yaparım tabi ki."
"Baban ne dedi?" Diye sordu Chan merakla.
"Bir kadını araştırmamı söyledi."
"Nasıl yani benim istediğimi kabul etmedin ama sana yapmadığını bırakmayan babanın isteğini kabuk ettin?"
"Üzgünüm Chan babam-" Hyunjin yüzüne yediği tokat ile susmuştu.
"Hep babam, babam, ben senin abinim Hyunjin benim için hiç bir şey yapmazken babam için dünyaları yapıyorsun!"
"Beni daha 8 yaşımda terk ettin! Ne yapmamı istersin Chan? Annemi de benden alıp çekip giden sen değil misin?"
"Laflarına dikkat et Hyunjin, sana her şeyi anlattım daha ne istiyorsun!"
"Kes sesini orospu çocuğu! Bana bir bok anlattığın bile yok! Annem nerde bilmiyorum, sevgilim bilmediğim nedenden ötürü benden kaçıyor ve sikeyim ki hiç bir şey bilmiyorum!" Diyerek Chan'ın üstüne yürümeye başladı.
İkisi de kurt formuna dönüşünce savaş başlamıştı. Chan çok yorulduğu için nefes almaya çalışırken duyduğu yumuşak ses ile durdu.
"Chan, Hyunjin!" Dedi ve el sallamaya başladı. Chan hoşlandığı çocuğa bakarken Hyunjin pençesini Chan'ın sol gözüne denk getirdi kanlar akmaya başladı.
Chan sinirle Hyunjin'e saldırdı ve pençeleri ile ağır darbeler atıyordu ve o darbelerden biri Hyunjin'in kalbine denk gelmişti.
Kanlar hızlı hızlı akarken ikisi de insan formlarına dönmüştü.
Seungmin korku ile çığlık attığında Chan, Hyunjin'in nabzını kontrol etmişti ama sonuç olumsuzdu. Hyunjin ölmüştü.
O gün Seungmin en yakın arkadaşını, Chan sol gözünü ve kardeşini, Hyunjin ise hayatını kaybetmişti.
♧
Bu fazla kısa ve bunun farkındayım geçiş bölümü olarak düşüne bilirsiniz ve ayrıca bir fic üstünde uğraşıyorum onu da yakın zaman da yayınlayacağım
bir de Chan/hyunjin neden o kadar sinirlendi diye sorarsanız diye söylim ikisininde annelerinin çok önemli olması ve ayrıca aralarında bir sır var bu sırrı yakında öğrenirsinizzz
görüşmek üzereeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizi nasıl etkiler - Chanmin
Fanfictioneşini o kadar çok severken neden aldatmıştı ki Seungmin? Bunun bir nedeni olmalıydı ve bir nedeni de vardı.