Selammm ben Tuana,
17 yaşındayım,7 yıldır en yakın arkadaşım Naz ile yaşıyorum.Şimdi soruyorsunuz 10 yaşından beri nasıl onlar ile yaşıyorsun?Ailen yok mu?Yok.
7 yıl önce bana yurtdışına bir iş için gitiklerini ve kısa bir süre için Ayşe teyzelerde(Nazın annesi) kalacağımı söylediler ve gittiler o günden sonra ne aradılar be de geldiler.
Benim için öldüler.
Benim annem Ayşe teyze,babamda Mehmet amca oldu.Yılardır bana hep sahip çıktılar.Ne olursa olsun beni bırakmadılar.Ne para istediler ne de başka birşey.Beni kendi kızları gibi sevdiler.Onlara hakkımı ödeyemem....
Neyse günlük rutinime geçelim...
Bir pazar sabahıydı.
Sabah uyanınca hızlı bir duş aldım.Rutin işlerimi hallettim ve salona indim.Ayşe teyze mutfakta yemek yapıyordu.Yanına gitim.
Yanağını öptüm."Günaydınnnnnn" dedim sonunu uzatarak.
"Günaydın kızım,Naz uyandı mı." sordu Ayşe teyze.
"Bilmiyorum ben gidip bakayım."dedim ve nazın odasına gittim.Hayatımda ilk defa uyanmıştı ve makyaj yapıyordu."Oooo naz hanım bu gün erkenciyiz?"dedim ve yanağına bir buse kondurdum
"Evet kızım bu gün buraklarla buluşucaz ya."dedi.
Burak ve Naz bir kaç gündür konuşuyorlardı ve bu gün buluşcaklar.Tabiki Naz yalnız gidemez bende gidicem Burak'ta bir arkadaşını getiricekmiş.
"Off ben onu unuttum.Saat kaçta?"telaşlanmıştım
"Akşam 20:00 gibi."dedi an bi oh cektim
"Kızım niye şimdi hazırlanıyon o zaman?"diye sordum
"Alışverişe çıkıcaz Tuana sana dedim ya ben ona aşığım cookkk güzel olmam lazım."
Bir kaç gündür tanıdığa çocuğa çok bağlandı.„Çok abartmiyor musun şu çocuğu?"
"Off tuana sen ne anlarsın zaten aşktan."
"Dimi ben ne anlarım zaten."dedim ve ardından
"Annen yemeğe cagrıyor."Dedim ve odadan çıktım.Beraber yemek yedikten sonra Naz annesinden izin aldı ve beraber alışverişe gittik.
"Tuana bu gün kombinleri ben yapıcam olur mu?"Bana masum masum baktı.
"Olur kanka yap senin zevkin mükemmel zaten."dedim çünkü ben nazın zevkine hayrandım
1-2 saat gezdikten sonra Naz hem bana hem kendisine kombin yaptı.Bana yaptığı kombini bana verdi.
"Hadi gel deneyelimmm."dedi ve biz denemeye gittik
Nazın bana yaptığı kombin:
Ve kendisine yaptığı kombin:
"Çok güzel olmuşsun aşkımmm"dedi naz
"Sendee çok güzel olmuşsun nazzz."
"Alıyoruz yani?"sordu
"Evet alıyoruz."dedim ve Kıyafetleri aldıktan sonra biraz daha takılıp eve döndük.Saat 18:00 de eve gelmiştik.
Odalarımıza gidip makyaj yaptık.Kıyafetlerimizi giydikten sonra saatin 20:00 olmasını bekliyorduk.
Saat 20:00*
"Tuanaaaaaa hadiii." Naz aşağıdan bağrıyordu.
"Geliyorummm." Diye geri bağırdım.
Naz ile dışarı çıkmıştık bi süre sonra bi araba geldi.İcinden Burak ve büyük ihtimalle onun arkadaşı indiler.
Naz Burağın yanına gitti ve sarıldılar.
Mıc mıc en sevmediğim!Onun arkadaşı yanıma geldi ve bana sarılmaya çalıştı ama ben bi adım geri gittim ve elimi uzattım.
"Tuana ben."dedim,elimi tuttu ve
"Halit bende."dedi ve kendini tanıttı elini bıraktım ve arabaya bindim.Biz naz ile arkada oturuyoruz onlar ise önde.Bi süredir yoldaydık ve şu an ormana doğru gittiğimizi fark ettim."Kanka nereye gidiyoruz?"diye sordum Ece'ye sessizce.Bilmiyorum diye kafasını salladı.