Bi süre sonra ormanın karanlıklarına girmiştik.
"Pardonda nereye gidiyoruz?"sordum sert bir şekilde
"Birazdan görürsün güzellik"dedi halit,içinde çok kötü bir his vardı ve korkmuştum.Telefonumu aldım WhatsAppa girdim ilk kim geldiyse ona bastım.Sınıf gurubuymuş.
Canlı konumunu gönderdim ve "Yardım edin." diye masaj attım
Nazında o gurupta olduğunu unutmuştum.Nazın telefonuna mesaj geldi sesi arabada yankılandı.
"Kim o lan?" dedi Burak.
Halit Nazın telefonunu aldı ve benim yazdığımı görünce sinirlendi.
"Kanka bunlar anlamış olayı haber vermişler."dedi Halit Burak'a
Burak hızlıca arabayı durdurdu biz kaçmaya çalıştık ama olmadi.
"Madem haber verdiniz işimizi hızlı halledelim bizde."dedi Burak
ve nazın kolundan tutup ormana doğru sürükledi Halitte benim kolumdan tuttu.Çırpınıyorduk ama bi işe yaramamıştı."Eeee hanginizden başlayalım??" Sordu halit.
"Sen tuanayı al bende nazı."dedi Burak
"Yok kanka birimiz video çeksin dığeri ise işini halletsin sonra değişiriz öyle daha zevkli."dedi Halit
"Sizin zevkiniz batsın."dedim ağlamaklı sesim ile
Halit o piti piti yapmaya başladı.
Biz Naz ile bağırıyorduk."SUSUN LAN!" Diye bağırdı burak ve Silahını bize doğru doldurdu.İkimizde dona kaldık.
"Bundan başlayalım." dedi Halit ve eli ile beni işaret etti.
Halit üzerime doğru yürüyordu ben ise arkaya doğru gidiyordum bir yere takılıp düştüm.
Burak bi elinde beni telefon ile çekerken bi eli ile ise nazın kolundan tutuyordu.
Halit üzerime çıktı ve beni okşamaya başladı."DONKUNMA LAN!"dedim ve arkasından
Ayağım ile özel bölgesine tekme attım ve koşmaya başladım."GERİ GEL YOKSA BU GÜZELİK ÖLÜR"
diye bağırdı Burak, arkamı döndüğümde Nazın kafasına silah dayamıştı.Naz korkudan sadece ağlıyordu ve bana kafası ile kaçmam gerektiğini söyledi.Yapamazdım yerimde durdum ve Halit beni kolumdan tuttup geri götürdü.
Sert bir tokat attı...
ve birtane daha...
ve son birtane daha.Yere düştüm bi süre gözlerim kararsa da bayılmadım.Yine üzerime çıktı ve gömleğimi çıkartıp yırtı...
Bi eli ile kalçamı diğer eli ile ise göğüsümü sıkıyordu. Canım acıyordu ama bi kere dahil ses çıkarmadım hem Nazın dahada üzülmemesi için hemde bu o pisliğe dahada zevk vericekti."YARDIM EDİNN!!"diye bağırdım.
Sert bir tokat attıElleri ni cropuma götürdü.
Tek hamle ile onu yırtmıştı.
O anda çaresizdim.
Tek yapabildiğim dona kalmaktı.
Ne ağladım..
Ne de bağırdım..
Ümitsizdim..
Bana yaptıklarından sonra Kirlenecektim....Beni öpmeye çalıştı kafasını yaklaştırınca yüzüne tükürdüm.
"ALLAH SİZİN BELANIZI VERSİN!"dedim
Bi tokat atmak için elini kaldırdığında gözlerimi kapattım ama atmamıştı gözlerimi açtığımda sarışın bir çocuğun onu dövdüğünü gördüm.
İki kişilerdi biri burakı diğeri ise haliti dövüyördü.
İki kahraman....
Haliti döven sarışındı diğeri ise esmerdi..
Naz ağlamaya başladı.
Ben ise hala yerde yatıyordum.
Kendimi çok kötü hissediyorum.
Kirlenmiş ve Ümitsiz...Sarışın dövmeyi bitirince yanıma geldi elini uzattı.
"İyi misin?" Dedi o nazik ve yorulmuş sesi ile,onun kaşı kanıyordu.
Arkasında halit vardı elinde bıcakla.
Ben ona söylemeye çalıştım ama ağzımdan tek cümle çıkmadı.Elim ile haliti işaret ettim.
Halit bıçağı sarışına doğru çevirdi ana sarı eli ile bıçağı tuttu.Eli kesilmişti tüm eli kanlar akmaya başları elinden.Bıçağı halite sapladı,Halite yere yığıldı..
Yine yanıma geldi ve yanıma eğildi.
"İyisin dimi?"sorduNasıl iyi olayım sarı nasıl??Ben Utanıyordum...O pisliklerin utanması gerekirken ben utanıyordum.Pislik cropumu yırtmuştu yani şu an sütyenleyim..
Elerim ile göğüslerimi kapatım.Ya oda bana dokunursa...
Ne düşündüğümü anlamış ki kafasını diğer tarafa çevirdi ve tebessüm bile etmeden gömleğini çıkarıp nazikçe bana verdi.Ama şimdi de onun üstünde birşey yoktu.Gömleği aldım ve giydim."T-Teşekkürler"diyebilmiştim sadece,onu da zar zor söylemiştim.Elerim titriyordu.. tüm vücudum titriyordu.Gözlerimden yaşlar akıyordu.
Bana döndü ve yanıma eğildi.
"İyi misin?"diye sordu üçüncü defa bu sefer cesaretimi toplayıp kafamı sallamıştım.Evet anlamında.Ama hayır iyi değilim sarı..Elini yüzüme doğru kaldırdı Reflex olarak gözlerimi kapattım ve "Vurma."dedim