ՄԱՍ 3

82 0 0
                                    

- Մարդ ե՞ս սպասում 🙄
- Չէ Հար🙄 ում պետք ա սպասեմ
- Դե սպասի ուրեմն ես կբացեմ
- Հահ🙄

Հարութը գնաց բացելու, ես էլ ասեցի մի բան լցնեմ ինձ ուտելու մինչև գա։ Մեկ էլ մի մեծ ծաղկեփունջ ձեռքը էկավ խոհանոց.

- 🤨🤬ու ոնց կբացատրես է՞ս Անի
- Ըհ Հաա...ր 😳 ազնիվ խոսք ես գաղափար չունեմ էս ինչ ծաղկ...
- Սպասի սպասի🤬հեսա բացիկ է կա մեջը, կարդանք կհասկանանք պարզ

💌 Իմ պստիկ աղջիկ' գիտեի, որ սիրում ես ինձ....💌

- Պստիկ աղջիկ հա՞, պստիկ աղջիկ հա՞ Անի 🤬

Մոտ էկավ ու ապտակեց 💔😭 առաջին անգամ ինքը ձեռք բարձրացրեց վրաս💔ախր ես չգիտեմ ումից ա էս ծաղկեփունջը, ով ա սրա հեղինակը ու ում ա ընդհանրապես ուղղված 😭 գաղափար անգամ չունեմ...մի օր չէղավ ես ինձ երջանիկ զգամ💔ծաղիկը շպրտեց, հեռախոսը վերցրեց, ու դուրս էկավ տնից...😭ինչիիի.... նետեցի աղբը, առանց ոչ մի բան ուտելու բարձրացա իմ սենյակ..😭 էրեխես քնած էր, պառկեցի ու միանգամից ազատություն տվեցի արցունքներիս...😭ես չգիտեմ ում եմ երբևէ էսքան վատություն արել, որ հիմա դրա պատասխանն եմ ստանում...տենց էլ չգիտեմ ոնց աչքս կպել էր...

Հլը չի ծնվե մեկը որ իմ կնգան ծաղիկ բերի 💔արաաա🤬կվառեմ սաղին ես, հա էսքան տարի չնայած իմ սառնությանը, ես հարգել եմ Անիին ու ձեռ չեմ բարձրցրե վրեն, բայց էսօր ....չդիմացա էլ, մեջքիս հետևը խաղեր ա՞ տալի....հելա բառ ու լավ խմա....💔
Արդեն մի 2 ժամ կլներ լռված էի, վրես վիճակ չկար, ու որ պահի տակ հիշում էի էսօրվա էղածը, արա գժվում էի այլ տիպի, ուզում էի արդեն հելնեի, մեկ է մի հատ ծիտ էկավ ընգավ գիրգս..🤤դե... մնացածն է արդեն ջոգաք....էտ օրը իրար հետ անցկացրինք, ոչ է տուն հելա...

...

Գիշերը պուճուրս արթնացել լացում էր, ինչ անում էի չէր քնում, արդեն ատամները հանելու ժամանակն ա, դրանից անհանգիստ էր, ամբողջ օրը կարելի ա ասել չեմ քնել, էրեխուն գրկած ման եմ էկել, որ գոնե հանգստանար💔 բայց սպասում էի որ գոնե ուշ, բայց Հարութը տուն կգա... բայց չէ💔😭չէկավ, տուն չէկավ, լուսադեմին էրեխես արդեն հանգիստ էր, քնել էր, պառկացրի, իսկ ես ոտքի վրա չէի կարողանում կանգնել, էրեկվանից ոչ հաց էի կերել ոչ նորմալ քնել...💔 աչքերիս առաջ անընդհատ սևանում էր, ուզում էի ներքև իջնել, չկարողացա ինձ պահել, հավասարակշռությունս կորցրի ու ....

....

Առավոտը աշկերս բացի արա բայց հո գլուխս չէր տրաքում իմ արև💔🤦🏻‍♀️էրեկ էտ ինշքան էի խմե հորս արև, կողի նայեմ տենամ մի հատ աղջիկ ա կողս պառկած.. վախ արաաաա էս ինչ ա էղե էրեկ💔🤦🏻‍♀️մենակ էս էր պակաս հմի...

- Վախ🤤արթնացար կյանքս
- Քուրս ներող, ինչ էղել ա սխալմունք ա, հելի հագնվի փողդ տամ էթամ 🤦🏻‍♀️
- 🙄 Չհասկացա էս ինձ ում տեղն ես դրել
- Խի ստե ուրիշ տարբերակ կա՞ նենց 🙄
- Ես փողի կարիք ընդհանրապես չունեմ, դաժե եթե քեզ պետք ա կարամ տամ, բայց ես քեզ եմ ուզում 🙄
- 😂 կարող ա գիդես ստե եսիմ ով ենք արա, ես կնիկ էրեխա ունեմ, ուշացել ես աչոն ջան
- 🙄🤦🏻‍♀️ինձ արդեն չի հետաքրքրում, եթե ունեիր ուրեմն թող սրան չհասներ բանը😏 հուսով եմ հասկանում ես ինչեր կարան լինեն
- Այսինքն աղչի 🤬🙄
- Այսինքն էն, որ եթե դու....😏

ԱՄԱՆՈՐՅԱ ՍԻՐՈ ԵՐԱՆԳՆԵՐԸ (NEW YEAR'S COLOURS OF LOVE)Where stories live. Discover now