ՄԱՍ 21

28 0 0
                                    

ՄԵԿ ՇԱԲԱԹ ԱՆՑ

- Ան գանձս հլը ասա տենամ սիրտդ ինչ ա ուզում, էթամ առնեմ գամ ❤️
- Բան չեմ ուզում, ուզում եմ մենակ քնեմ
- Լավ քնի դե❤️կողդ եմ, որ բան ըլնի ասա արևս
- Լավ 💔

Մի շաբաթ ա արդեն պուճուր սիրտ ա բախում ներսումս 😭💔 Հարութ...իմ ու քո ՊՈՒՃՈՒՐԻ սիրտը իմ ներսում ա😭 մենք ու Էլինաս քո կարիքն ունենք 💔😭գտի ու Ազատի մեզ էս դժոխքից խնդրում եմ...😭 ինչի ա կյանքը էսքան դաժան 😭
Արշոն որ իմացավ հղի եմ, ծանր տարավ, նույնիսկ էտ օրը համոզում էր որ հրաժարվեմ էրեխուց, որովհետև իրան չէր, բայց ամեն գնով իմ Պուճուրը ծնվելու ա💔ծնվելու ա ու ամեն ինչ անի որ մեր հրաշք ընտանիքը առաջվա պես միասին լինի էլի...ու վախենում եմ ահավոր, իրա տված ոչ մի բանը չեմ ուտում, որովհետև մտածում եմ կարող ա նենց անի կորցնեմ էրեխուս 💔 էնքան ստոր ա որ չեմ զարմանա եթե անի նման բան...

Անիկոս ոնց Ջոգում եմ քիչ-քիչ ընդունում ա ինձ❤️😏դե հմի հա էրեխեն իմը չի, բայց իմ համար է կունենա էտ խնդիր չի😏կարևորը կողս ըլնի...հետս էլի կոպիտ ա բայց առաջվա պես չէ ու էտ ընտիր ա❤️😏սաղ իմ ուզածով ա էթում...

...

- Հա մերս սաղ լավ ա, հերս դու է հանգիստ էղի, գնացեք ձեր գործին, Սիմաս կողս ա❤️
- Շնորհակալ ենք քեզ աղջիկ ջան, տղայիս մենակ չթողնես ❤️
- Չէ չէ ծյոծ Արմինե հանգիստ էղեք, ես Հարութին շատ եմ սիրում ու երբեք մենակ չեմ թողնի, դուք հանգիստ գնացեք
- Դե տղես որ բան լինի միանգամից կզանգես
- Էղավ պապ ջան
- Գնացինք
- Բարի ճանապարհ ցավդ տանեմ..❤️

Ըհը էս ուրիշ բան😏 սկեսուրիս ու սկեսրայրիս էլ ճանապարհեցի, իսկ հիմա խաղը կսկսեմ😏 տանջվելու ես Հարութ, ցավից...😏🔥ախխխ ինչ ինտրիգային խաղ ա սպասվում...

Մի շաբաթ ա արդեն դուս եմ գրվե հիվանդանոցից։ Դե հա հլը որ պառկած ռեժիմ ա, արա բայց դե չի դզում որ բան չեմ հիշում...💔 մի տեսակ Տարօրինակ զգացողություն ա մոտս անընդհատ առաջանում...💔էսօր հորս ու մորս ճամփինք Ամերիկա, իրանց գործին։ Սիման է մոտս ա մնում, խնամում բան ա անում, բայց չգիտեմ արա, հա խոսքի բան չեմ հիշում, բայց եթե սիրեի, սիրտս կզգար, մեջս տակնուվրա կլներ, բայց չեմ զգում, չեմ ջոգում ինչ ա կատարվում, ոնց որ նոր ծնված ըլնեմ իմ արև...🤦🏻‍♀️իսկ Անին...💔չեմ մոռանում էտ աղջկան...խի էր տենց խոսում, լացում, անունս ուրդուց գիդեր...չէի ճանաչում ով ա բայց իրան տենալուց սիրտս թփրտում էր բառի բուն իմաստով 💔🤦🏻‍♀️ Աստված օգնի իմ արև, գոնե հիշեմ էլի....

...

Արշոն դուրս էր էկել գործով, ասեց կգա հեսա։ Նենց ա արել որ ուզեմ չեմ էլ կարա փախնեմ, թիկնապահներ ա բերել 💔ստոր...վեր կացա մի բան ուտեմ, առավոտից ոչինչ չէի կերել, ախորժակ չունեմ, մենակ պուճուրիս համար ա, որ գոնե ինքը չտանջվի...գնացի խոհանոց, մեկ էլ դուռը թակեցին..
Էկա բացեցի.😳

- Բարև ձեզ, մենք ոստիկանությունից ենք
- Բարև ձեզ, ինչ ա էղել 😳
- Դուք Անի Քոչարյան եք այո՞
- Ըհ հա ես եմ😳
- Դուք պետք է գաք մեզ հետ ոստիկանություն
- Բայց ինչի😳💔ես ոչինչ չեմ արել
- Ռոման Պետրոսյանը ձեզ է փնտրում
- Ռոման...💔😭

ԱՄԱՆՈՐՅԱ ՍԻՐՈ ԵՐԱՆԳՆԵՐԸ (NEW YEAR'S COLOURS OF LOVE)Where stories live. Discover now