Olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Kerem elimi tutuyordu bana gülümsüyordu. Konuşamıyordum çünkü konuşursam kekelerdim. Onun konuşmasını bekliyordum ve şükür konuşmak için ağzını araladı.
"Maya iyimisin?bir yerin ağrıyor mu?"beni merak ediyordu.
"İ-iyiyim noldu bana?" Yatığım yerden doğruldum ve kereme baktım.
"Stresten olmuş ama şuan iyisin Allah'a şükür."ve elini elimden çekmişti.
"Ya ne demezsin." Mırıldandım ama kerem duymuştu.
"Neden böyle düşünüyorsun canını sıkan birşey mi var?"sen ve ailemdin stresim ama ne diyebilirim ki?
"Iıı Alper nerede?"konuyu değiştirmeye çalışıyordum.
"Yemekhanede o da sen soruma cevap ver" ne diyecektim birden cesaretimi toplayıp söze girdim.
"Ailem... Ailem yüzünden..." Kaşları çatilmisti.
"Nasıl yani?" Neden soruyorsun ki anlamıyorum?
"Çok strese koyuyorlar beni " kesin konuyu saracaktı söylemek istemiyordum ama ağzım kendi konuşuyordu.
"Konu ne? yani yardım etmek isterim"
" Evlilik..."
"Ciddi misin?"
"Maalesef..."
"N-neyse ben çıkıyorum sende dinlen"
Çıkmıştı. Neden böyle yapmıştı bilmiyorum.Ama aklıma elimi tutuşu gelmişti midemde kelebekler uçuşuyordu ama aklıma Van'a gitmem gerekiyordu çünkü ben isteyeceklermiş aileme bişey diyemiyordum.
KEREM'DEN
Maya'nın dediği ile çok şaşırmıştım çünkü benimde ailem zorla evlilik istiyordu neymiş torun istiyormuş benden abiminkiler yetmiyordu zaten. Kariyerime odaklanmak istiyordum zaten Maya'da aklımı karıştırıyordu. Onda kötü birşey seziyordum ama emin değildim onu seviyor gibiydim ama belli etmek istemiyordum eskiden çokça terk edilmiştim ailem bu yüzden görücü usulü evlenmemi istiyordu. Kızın daha adını bile bilmiyordum. Sadece İstanbuldaymış onu biliyorum.Van'a gidicektik kızı istemek için bu haftasonu kızında istemediğini biliyordum ama ailelerimiz mutluluğumuzu için istiyordu. Kızı nolursa olsun mutlu edicektim ne de olsa eşim ilerdeki çocuklarımın annesi olucaktı.
Hafta sonu akşam
Senden
Bir gün öncesinde gelmiştim Van'a şimdi ise onları bekliyordum kaderime razı gelmiştim ama aklım hala Keremdeydi.zil çalmıştı gidi kapıya baktığımda şok olmuştum elinde çiçeklerle kerem duruyordu.
KEREM'DEN
Van'a gelmiştik ve elimde çiçeklerle kapıyı çaldım karşımdaki Maya'yı gördüğümde şok olmuştum.
...
Şuan oturmuş ailelerimiz konuşuyordu ikimiz ise sadece yere bakıp birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk . Ve kahve fazlı gelmişti.Maya ayağa kalktığında heyecanlanmıştım aslında sevdiğim kadın ile evleniyorum. Kahveyi tuzlu yapacağını biliyordum.
...
Yazım yanlışı olabilir inşallah beğinirsiniz .iyi akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik |DÜZENLENDİ|
Randomoysaki seni ... neyse boşver anlatsamda anlamazsın. Sadece şunu bil seni sen olduğun için sevdim ama sen beni sevmiyorsun hatta nefret ediyorsun.