seninim,seninim,seninim yar

281 17 2
                                    

Şuan keremle nikah yüzüklerimiz takılıyordu. Şaşkındım ama sevdiğimle evleniyorum ne de olsa ama aklıma ya beni sevmezse ya benden nefret etmeye devam ediyorsa bu düşünceler kafamı kurcalarken alkış kopmuştu çünkü çok kişiydik.

KEREM'DEN
Sevdiğim ile evleniyorum a dostlar çok mutluydum ama ya beni sevmezse düşünceleri kafamı kurcalarken yüzükler kesildi artık maya resmen benim nişanlımdı.

Genel

Maya ve kerem resmen nişanlanmıştı ikiside çok şaşkın ama mutluydu  yönetime ne diyeceklerini kadrodakilere ne diyeceklerini düşünüyordu. Maya balkona çıktı nefes almak için arkasında birini hissetti baktığında kerem olduğunu görmüştü artık konuşma zamanıydı.

"Sence nasıl gider?"soran kereme anlamamış bakışı attı maya

Ne nasıl gider"

"İlişkimiz diyorum nasıl gider?'

"Bilmem senin davranışlarına bağlı " dedi umursamazca maya ama keremin önemsediği çok belliydi.

Kerem Maya'nın elini tuttu.
Ve

"Seni hep mutlu edicektim söz karıcım"Maya'nın kalp ritmi hızlanmıştı.

"Öyle mi kocacım?"dedi maya iddialı bir şekilde

"Öyle nişanlım"dedi göz kırparak kerem

İkiside kalp ritmi senkronize olmuştu nefes almayı unutmuşlardı ikiside çok yakındılar sessizliği bozan kerem olmuştu.


"Tamam o zaman" dedi kereme çünkü nefes almayı unutmuştu ve içeri geçti.

____________________________________________________________________________

Aslında sevildiğini düşünmüyordum ama birkaç kişi istiyorsa atarım hayalet okuyucu olmayın Arkadaşlar bide az oldu aceleyle attım bidahaki uzun olabilir belki oda .

Hikayaye gelirsek kerem şuan emin değil mayayı sevdiğine bir dahaki bölümde düğün yapabilirim hani bb aşkolarrr>>🥰😘

Zorla Evlilik |DÜZENLENDİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin