0.3.

181 14 14
                                    

Mesaj bilinmeyen numaradan gelmişti kaşlarım çatıldı.

Bilinmeyen: Merhaba Alev ben, been, beeen, beeeen Kaan numaramı kaydet.(Biliyorum çok fazla ben yazdım. Bi daha uzun yazmam Alev:))

Bi anda kahkaha attım. Eda bi anda yere düşerek uyandı. Bir de ona kahkaha attım. "Ne gülüyorsun komik bir şey mi var Alev" dedi ama kendiside kendisine gülüyordu. Onu umursamadan Kaan'a yazdım

Alev: Merhaba Kaan numaranı kaydettim. Haberin olsun:)

Bilinmeyen numarayı Kaan olarak kaydettiniz.

Kaan: Tamam Alevim

Alev: Alevim??

Kaan: Pardon klavye değiştirmiş Alev

Alev: Önemli değil

Eda neye gülümsüyorsun diye sordu. Eda söylemeden önce gülümsediğimi farketmemiştim. Hiçbir şey diye kaçamak cevap verdim.

Kaan: Yarın okulda buluşalım mı?

Alev: Olabilir

Yarın buluşacaktık.......

Kaan'dan

Yiğit'ten Alev'in numarasını istedim. Ona ne yazsam acaba diye düşünürken aklıma sade bir başlangıç yapmak geldi. Yarın buluşacaktık ve ben heyecandan uyuyamamıştım. Normalde devlet adamları ile buluşacağım zaman bile bu kadar gerilmiyordum....

Yarın / Alev'den

Okula gitmek için nedense bugün erkenden uyandım ve nedense daha fazla özenli hazırlandım.

Okula gitmek için nedense bugün erkenden uyandım ve nedense daha fazla özenli hazırlandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydi


Kıyafetinin serbest olduğu için Eda'nın kıyafetlerinden giymiştim. Saçlarımı yapmıştım. Hazırdım.

Yol boyu Eda benle dalga geçmişti. Acaba görüşmeme kararı alsam Eda susar mıydı?

Okul kapısının önünde Kaan'ı gördüm o da bizi görmüştü. Yanımıza geldi. Ben Kaan'la konuşurken Eda kaçtı ve telefonuma mesaj geldi. Baktığım zaman

Eda: Eniştemle iyi sohbetler

Alev: Seni bir yakalayım gününü göreceksin

Eda: Aynen kanka aras kargo

Telefonu kapatıp Kaan'la konuşmaya devam ettim. Öğle tenefüsünde buluşacaktık...

Dersin bitmesine 5 dakika vardı ve Eda'nın küfürleri yüzünden dersi dinleyemiyorum....

Ders bitmişti ve öğle tenefüsü çalmıştı. Eda ile kantine indik bir şeyler aldık. Yemeğimizi yerken yanımıza Kaan geldi sohbet ettik derken yanımıza Kaan yaşlarında bir çocuk geldi.

Mafyanın SevgilisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin