J.Cole/She knows
Alev'denKaan'ın işi çıkmıştı. O sırada evi gezebileceğimi söylemişti. Evi çok güzeldi fakat bir odanın kapısı kapalıydı. Merak etmiştim ama gezmeye devam ettim......
Kaan'dan
Alev'leyken yeraltında bir işim çıkmıştı. Oraya gittim. Türkiye'nin mafya masasının baş koltuğunda olmak zordu. Alev'e mafya olduğumu söylemek istiyordum çünkü ne kadar erken öğrenirse iyiydi.....
Eve geldiğinde /Kaan
"Şey..." diye geveliyordum taki "Söyle ne söyleyeceksen kıvranma!" diye bağırdı Alev. Bu kızın doğru kız olduğuna bir kez daha inandım.
"Ben mafyayım hemde bu ülkenin en iyi mafyası" dedim tek nefeste. İlk başta şaşırdı,göz bebekleri büyüdü ve hızlıca gülümsedi."Biliyordum ama senin ağzından duymak güzeldi ve" dedi en sonrada sessizce kulağıma doğru yaklaşarak fısıldadı "Mafyalara bayılırım"
Bu sefer şok olan taraf bendim ne demek biliyordu? "Nasıl bildin?" dedim.
O ise sanki normal birşeymiş gibi "Evinde bir iki silah buldum, o kilitli olan odanın anahtarı biraz zor kullanarak aldım , o odanın içi önemli kişilerin bilgilerini barındırıyordu ve son olarak en altta bir odanın içinde işkence aletleri ve kanlar vardı" dedi.
Şaşırmıştım ilk defa birisine yeniliyordum. Bana doğru sakin adımlar attı ve arkamdan sarıldı. Kulağıma doğru "Bana bunu önceden demeliydin" dedi.
Ardından sanki bir kız çocuğu gibi "Senin neden çikolataların yok? Ben ve Eda' da var sende niye yok?" dedi ve ağlamaya başladı.
Onu sakinleştirmek için yanına gidip sarılmayı denedim ama beni sürekli itiyordu.
Beni ne ile affedeceğini sorduğumda 3 dilek hakkı ve bir sepet çikolata demişti. Şaşırmıştım çok ani duygu değişikliği yaşıyordu.
Çikolatalarını yediğinde yüzünde güller açıyordu...
Dondurmacıya gidiyorduk. Biz Eda ile koşarak Yiğit ile Kaan ise yürüyerek gidiyordu. Biz Eda ile yer tutmuştuk. Kaan ile Yiğitte geldiğinde sipariş verdik.Biz Eda ile favori çiftimiz kavun ve çilekli dondurma karışımını, Kaan sadeyi ,Yiğit ise kakaolu aldı.
Yedikten sonra hep beraber Kaan'ın evine doğru yol aldık. Evde kahve içerken kapı çaldı. Korumalardan birisi "Efendim,Ateş Yıldırım geldi." dedi.
Kaan ile Yiğit direkt omuzlarını dikleştirdi. Bu Ateş kimdi? ve niçin Kaan'ın gözleri öfkeyle bakıyordu? Kaan adamı onayladı ve yaklaşık 28 yaşlarında olan siyah saçlı, kahverengi gözleri olan bir adam geldi.
Adamın gözlerinde büyük bir kibir ve öfke vardı. Kaan'a ise küçümser bir ifadeyle bakıyordu. Açıkçası Eda ile beni görmeyi beklemiyormuş gibiydi. Ateş "Ne o artık yanında sevgilerinle mi geziyorsun" dedi.
Kaan "Ben senin gibi kadınları kullanmam ve oturduğun masanın lideri ile böyle konuşamazsın" dedi. Bağırmıyordu fakat öyle bir ses tonunda söylüyordu ki ben bile korkmuştum. O da sanki bunu anlamış gibi elimi tuttu.
Eda, Yiğit Kaan'ın sağ kolu olduğunu biliyordu. Eda Yiğit'e kızmamıştı çünkü biz Eda ile oturup saatlerce Wattpad okurduk ve keşke bizimde mafya sevgilimiz olsa diye dua ederdik.
Dualarımız gerçekleşmişti. "Eee misafirine hoşgeldin demeyecek misin" dedi Ateş. Ama artık bu Ateşinde, benimde sinirlerimi sanıyordu."Ne için geldin" dedim soğuk bir sesle.
Adam ise"Kendin gibi birisini bulmuşsun Kaan, ama yeniden bulman gerekecek" dedi.
Kaan artık dayanamamış gibi silahını çıkardı ve onu sağ omzundan vurdu. Korumalar adamı sürükleyerek dışarı çıkardı. Kaan "Üzgünüm gençler " dedi. Yeniden derin bir sohbete daldık
2 GÜN SONRA
Alışverişe gidiyordum. Kaan ne kadar yanımda gelmek için ısrar etsede kabul etmedim ve dışarıya tek başıma çıktım.
Takip ediliyormuş gibi hissediyordum, korkuyordum çünkü asla şüphelerim haksız çıkmazdım. Şüphelerim doğrulayan şey ise arabanın benimle beraber ard arda 3 kere sağ yapmasıydı. Kaan'ı aradım.
Kesin peşime adam takmıştı. Kaan "Alo, güzelim ne oldu?" diye sordu. "Peşime adam taktın mı " dedim. "Güzelim, konumunu ver ve ben gelene kadar kendini savun " dedi.
Ne yani o peşime adam takmamış mıydı? O zaman o arabadakiler kimdi? Araba durdu ve karşıma hiç beklemediğim birisi karşıma çıkmıştı.
Kaan ona cezasını vermemiş miydi? Omzu vurulmamış gibi normaldi. O kişi Ateş'di. "Gel bakalım" dedi ve benim kolumu çekerek arabaya bindirdi. Kendimi savunmam yetersiz kalmıştı çünkü çok iriydi.
Araba hareket ettiği an Kaan'ın arabasını gördüm. Cama vurmaya başladım çünkü camlar açılıyordu. Yol boyu Ateş "Seni buldum Sarem diyordu" diyordu. Sare kimdi?
Alev kaçırıldıktan 2 gün sonra
Secret that Nobody knows dinleyebilirsinizBerbat durumdaydım. Günyüzü görmemiştim 2 gündür. Beni bodrum katına hapsetmişlerdi ve sadece belli saatlerde su ve yiyecek veriyorlardı. Berbat durumdaydım ve delirecektim. Kaan neredeydi? Kaan beni bul diye yalvardım içimden.
Alev kaçırıldıktan 5 gün sonra /Kaan
Yoktu,yoktu, yoktu. Her gün bu lafları duymaktan bıksamda gerçek buydu.
Hepsi benim hatamdı, hepsi benim yüzümdendi.
Yiğit'e emir vermiştim ve onu tüm dünyada arıyordum. Bende boş durmuyor onu her yerde arıyordum.
Eda sakinleştirici ile uyutuluyor. Her uyandığında Alev'i soruyor, cevap alamayınca her şeyi yıkıp döküyordu. Alevim yapma, annem gibi beni bırakma beni.
O Ateş'i ele geçirirsem öldürecektim. Ama hemen öldürmeyecektim. Ona aklının bile alamayacağı işkenceler yapacaktım,ölmek için dilenecekti ama öldürmeyecektim.
Korkuyordum çünkü Ateş'in psikolojik sorunları vardı ve bu sorunlar eşi Sare'yi kaybedince ortaya çıkmıştı. Ateş, Sare'den sonra yeraltına girmişti ve benim can düşmanımdı.
Alev kaçırıldıktan 5 gün sonra/Kaan
Hala Alev yoktu.Yiğit hızla salona girmişti."Abi yerini bulduk, bulduk" dedi.
Hızla ayağa kalktım ve arabaya koştum. Yiğit arabayı sürüyordu. Çok gergin ve heyecanlı hissediyordum. Alevimi o ruh hastasından kurtaracaktım.....
~~DEVAM EDECEK~~
SİZCE SARE???(TERS KÖŞEYE HAZIR OLUN)
KAÇIRILMASI?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Sevgilisi
Action20 yaşındaki mafya 18 yaşındaki Alev'e aşık olup onuda kendine aşık etmeye çalışırsa ne olur? Alev'in acımasızlaşması