Taylor Swift- Love story(Minor key cover by Sarah Cothran)
Alev'den
Dün gece eve geç saatte gelmiştim. İyice azar yedikten sonra uyumuştum. Alarmla birlikte kalktım. İnşallah Kaan'la karşılaşmazdım .

Bunu giydi
Kapıdan çıkar çıkmaz Kaan'la karşılaştık. Benim yüzüm kızarırken o bana arkamdan sarıldı."Alevim kendini özlettin" dedi.
Benim elimi eliyle kitledi benim yanaklarım iyice yanıyordu. Yumurta bile pişerdi.
Yürümeye başladık ve kızların çoğunluğu bana nefret ve kıskançlıkla bakıyordu.
Stresten Kaan'ın kolunu deşecektim. O ise benim yanağımdan öpünce daha da heyecanlandım.
(Okulda)
En son karşılaşmak istediğim kişiyi gördüm Eda. Hemde Yiğitle beraberdi. Yiğit"Yenge siz olmuşsunuz "ve Eda'yla beraber güldüler.
Ben dudağımı büzünce Kaan yanağımdan öptü. Ben donmuştum.
Eda ile Yiğit gülmeleri çoğaldı. Kaan onlara o kadar sert bakmıştı ki ben bile ürkmüştüm.
Onlar susunca Kaan yine elimi eline aldı ve sınıflara çıktık....
Teneffüs
Kaan'la kantinde oturuyordum. Yanımıza gelen kızla kaşlarım çatıldı. Kız bildiğin Kaan'a yavşıyordu. Kaan sandalyesini uzaklaştırdı. Ama kız hala devam ediyordu. Ama ya sevgilisi var görmüyor musun kızım hala neden yavşıyon? diyesim geldi.
Bende dayanamayıp sandalyemi Kaan'a yaklaştırdım.Neredeyse dip dibeydim. Kaan'ı dudağından öptüm ve kıza" Bu erkeğin bir sahibi var"dedim. Kızla beraber Kaan'da şaşırdı. Tek fark Kaan sırıtıyordu. O da beni öptü ve " tek sahibim sensin" dedi.
Neredeydi benim cesaretim. Şimdi ise utanıyordum.
Kaan'dan /Aynı olay
Biz Alevle otururken yanımıza bana yanaşmayan çalışan ama benim yüz vermediğim kızlardan biri oturdu.
Açıkçası sinirleniyordum ama Alev'de buradaydı. Alev'in yaptığıyla şaşırdım.
'Kıskanç severiz'diye geçirdim içimden.
Bende onun yaptığının aynısını yapınca kızardı. Çok tatlıydı.
Artık sınırımız aşılmıştı hemde onun sayesinde ve bende Alev'imin yaptığı şeyin devamını getirecektim.
Alev'den
Kaan kız gittikten sonra büyük bir kahkaha attı. "Sevgilisinide kıskanırmış"dedi.
Özellikle sevgili kısmına vurgu yapmıştı. Kaanla ilgili hiçbir şey bilmiyordum. Sorular sormayı aklıma yazmıştım.
Okuldan sonra / Kaan
Biz Alevle birlikte çıkmaya başladık ve gördüğü kişi ile dondu. Hızla o kişiye doğru koşmaya başladı. O çocukla neden Alevim sarılıyordu. İlk defa birisini kıskanıyordum. Yanına gittiğim an "Merhaba ben Alp. Alevin kuzeniyim. Sende Alev'in sevgilisiydin dimi?"dedi. "Evet" dedim. Açıkçası şuan üçlü arkadaş grubundaki üçüncü kişi gibi hissediyordum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Sevgilisi
Action20 yaşındaki mafya 18 yaşındaki Alev'e aşık olup onuda kendine aşık etmeye çalışırsa ne olur? Alev'in acımasızlaşması