/Patryk Baran/Wszystko było przygotowane, popcorn solony, bez soli i karmelowy bo będę miał ochotę na karmelowy i bez soli a nie wiem jak Bartek ale zrobiłem porcję dla niego jak bym nie zgadł które lubi. Bo go kocham gdyby mi nie zależało bym tych popcornów nie kupił, tylko jeden bym kupił i wogóle bym nic nie zrobił i bym nie spytał o spotkanie. Ale dobra jeszcze 10 minut do przyjścia Bartka, Nie mogę się doczekać siedziałem na kanapie wyczekując na chłopaka aż nagle usłyszałem pukanie w drzwi okazało dię że był to Bartula otrzworxyłem mu drzwi.
- Hej!
B-Cześć
-zdejmij kurtkę i usiądź na kanapie
B-okej dzięki
B- aww kupiłeś różne rodzaje popcornów bym se wybrał?
-Tak
B-Aww słodkie
-Hahah
Zamknąłem drzwi od mieszkania i udsiadłem na kanapie koło Bartka
-too chciałbym ci wytłumaczyć czemu ci złamałem serce..
B-zamieniam się w słuch
- Kinga taka dziewczyna, nak byliśmy na imprezie ty gdzieś poszedłeś to gadaliśmy. I jakaś pijana dziewczyna się potknęła o Kingę a ty akurat byłeś to przypadkowo nasze usta się z łączyły i mnie pocałowała ale nie specjalnie. Chciałem ci to wytłumaczyć ale ty nie chciałeś mnie wysłuchać..
-to tak chcesz być ze mną?B- oł... Przepraszam, ja cię kocham ale nie możemy być razem muszę odbudować zaufanie. Mam nadzieję że zrozumiesz, a narazie to możemy pooglądać jakiś romantyczny film? Wiesz 18+ itp.
-oh spoko!
Zaczęliśmy oglądać film. Było dużo scen 18+ i pocałunki, gdy oglądałem to czułem wzrok Bartka na sobie i nagle...
/Bartek Kubicki/
Wpatrywałem się w Patryka nie wiedziałem dlaczego ale musiałem to zrobić rzuciłem się na niego i złączyłem nasze usta w pocałunek byłem na nim on oddawał pocałunki czułem się jak w 7 niebie, czułem że mu stanął gdy to poczułem mi też stanął już nic się nie liczyło odsunęliśmy nasze usta od siebie. Sciągnąłem koszulkę Patryka a on moją wstaliśmy z kanapy i Patryka zaczął mnie prowadzić do sypialni, gdy byliśmy w sypialni to Patryk zakluczył drzwi, Patryk usiadł na łóżku a ja na nego kolanach czułem jego przyrodzenie na moim tyłku chociaż byliśmy w spodniach, rozpiąłem jego rozporek i ściągnąłem jego spodnie i miał na sobie tylko bokserki. On zrobił mi to samo i ściągnąłem mu bokserki miał dużego większego ode mnie zrobił mi to samo, Patryk się położył a ja na nim i złączyłem nasze usta w namiętny pocałunek, Patryk złapał mnie na pośladki ja wziąłem przyrodzenie Patryka i wsadziłem do mojego odbytu czułem go, Patryk zaczął na początku nim ruszać wolno a potem coraz szybciej jęczałem mu w usta, rozłączyliśmy nasze usta.
-Ah! Szybciej
P-nghh!
Zaczął tak szybko nim ruszać że nie wiedziałem czy jest głęboko czy nie.
P-Dochodzę!
Doszedł we mnie czułem ciepło wylatujące z mojego odbytu.
-Dobra teraz moja kolej
Powiedziałem zdyszany.
Zmieniliśmy pozycję Patryk leżał na mnie, Patryk wsadził moje przyrodzenie do mojego odbytu, zacząłem tak samo jak on mi czyli wolno a potem coraz szybciej.
Pięć minut później/
Doszedłem w nim i nagle się położyliśmy..
Położyłem się obok Patryka wtulając się w jego klatkę piersiową.../Kolejny dzień/
Obudziłem się wtulony w Patryka bez ubrań. Byłem chwilowo zszokowany ale sobie przypomniałem tę noc i zrobiłem się cały czerwony..
CZYTASZ
Eye Contact.. |★ Partek ★|
FanficBartek Kubicki... Bardzo dużo ludzi w szkole shipuje Faustyne z Bartkiem inaczej -Fartek- Inni shipują go z świeżym a on ma dziewczynę A może Patryk? Kocha a może złamie serce? Bartek nawet swojej siostrze nie mówił że jest yhmmm Homo.... Jak życ...