camp

41 1 0
                                    

Před týdnem nám ve škole oznámili že půjdeme campovat,no moc natěšená jsem nebyla,ale když tam bude Lucka s klukama tak proč ne že jo .

Je neděle což znamená že zítra je ten camp ,já už mám zabaleno ale tom ne ?! Tvl já toho kluka uškrtim .Tome !! Co je ?!
Pojď jsem ! . Co se děje ? ,nic se neděje jenom ty nemáš zabaleno a zítra odjíždíme ,cože už zítra ? Já myslel že je sobota .No tak sobota není je neděle takže si zabal věci a nezkoušej až ti je sbalím já  ,chtěla jsem to říct vážně jenže jsem oba vybuchly smíchy .Jasně mami ale mohla by jsi my aspoň pomoct řekl a já se na něj podívala tím obličejem děláš si prdel ,Tome to nemyslíš vážně jdu zkontrolovat ještě ostatní ,pak ti možná přijdu pomoct ,dobře no řekl tom a chtěl se smát jenže jsem ho stihla praštit bačkorou a zavřela dveře .

Pohled Toma
Ty jo ta holky je crazy ,má krámi nebo co řekl jsem si pro sebe ,ale vůbec mi to nevadí ,právě ona je můj typ holky která mi dokáže seřvat hubu ,a nebo mě kontroluje což je hezké z jedné stránky  .měl bych přestat básnit o y/n a začít balit , přemýšlím jestli vezmu kytaru a nebo ne ,no ale asi si ji neberu vydržím snad týden bez hraní ne ?
I když nevím ,bude tam y/n  když tak si pohraju sní ,ale nemyslím to tak že bych jí ojel okey  řekl jsem si pro sebe ,tvl a co když ji miluju ? No to ne snad ne ,Tome ty jsi kokot říkal jsem si pro sebe a pak ještě přemýšlel co si vezmu teda s sebou a co ne .
Konec pohledu Toma

No tak všichni mají úspěšně zabaleno ,jedinej tom zase ne je říkám že já ho jednou zrakvim .I když pak by tady nebyl nikdo koho bych mohla provokovat takže beru zpět nechám ho žít .říkala jsem si pro sebe . No nic Tom chtěl pomoc tak tam jdu .

Jsem tu řekla jsem a tom se šibalsky usmál už se bojím co zase řekne .
Jo takže my jdeš pomoct že ? Nooo jdu no řekla jsem a chtěla jsem se smát .No tak prosím jdi do skříně a výběr my sedum autfitu. Děkuju řekl a já se podívala na něj ,vážně ti je mám vybrat já ? Ty jsi na todle barbína prosím tě řeka jsem ,no tak vybírej něco na barbie ne ? Řekl a začal se smát ,no dobře ,a kšiltovky nebereš jo ? Tvl já jsem kokot no jasný že beru jenom bych na ně zapomněl. Tome na co pak myslíš že zapomínáš skoro všechno hm ? Řekla jsem provokativně ,no to by jsi vědět nechtěla řekl my a já  se otočila a řekla ty se nezdáš . Já vím protože jsem kouzelnej víš  řekl a já vybuchla smíchy  .

Je pondělí a jedeme do školy autem protože by jsem ty kufry do školy ne potáhli  jen tak . Tak co dečka těšíte se ? Řekl bill ,jako abych řekla pravdu ani ne , šla jsem jenom s krs vás bez vás bych nešla ,y/n hlavně nedělej kraviny řekl Gustav ,jo prosimtě ,a ty Lucko zeptal se Bill , no já se těším ,Tome ? Zašeptal jsem , po kolika jsou ty pokoje ? ,no po čtyřech ale Bill spí s Luckou  a georg s Gustavem chtějí svojí postel  takže to padlo zas e na nás dva řekl , no tak to ještě dopadne co ? Řekla jsem ,no tak jako já spíš doufám že se vyspím ,no to bych spíš měla říct já nemyslíš ? Řekla jsem a začli jsem se smát .

Právě dávám jmenovky na naše kufry a dáváme je do autobusu , já si sedla vedle Toma ,ani nevím kam jedeme ale vím že cesta tam trvá dvě hodiny . Lucka hlavou ležela Billovi na klíně ,a Bill ji hladil po vlasech ,nechci kecat ale sluší jim to spolu a dokonce Bill předběhl Toma ,tom má vždycky holky jenom na jednu noc s pak je odkopne , a bill je opak je sice mladší ale přijde mi rozumnější než je tom . Tom usnul vypadá tak sladce pak ale mě zničeho nic objal a spal dal a já ho začla škrábat po zádech a on se usmál . Tvl kaulitzové mají holky dokonce i ten starší řekl  Honza kterýho už od prvního setkání nenávidím . Nezáviď  ty kokote  řekla jsem a on  začel nadávat že jsem Píča atd . Jenže tom se zvedl šel k němu a něco mu řekl a Honza vypadal že se ho boji . Co jsi mu řekl ? Zeptala jsem se ,ještě jedno křiví slova na tebe nebo na Liv a že skončí pod kytičkami . Řekl a já se usmála on mě znova objal a spal .

Tak děti jsem tu  slyšela jsem učitelky protivný hlas .  Všichni jsem vystoupily a vzali kufry pak jsme se rozdělili do čtveřic jenom my jsme byli šestice když propočtů Gustava s Georgem . Učitelé si mysli že chodím s Tomem ale radši jsem jim nic neřekli že to není pravda ,nedivím se že si to o nás myslí .

Já s Liv jsme si na sebe vzali tepláky a nějakej top ,protože jdeme k ohništi  ,já se rovnou odlíčila a pak šla ven k ohni ,tom si sedl vedle mně a měl na sobě mikinu ale asi mu bylo horko tak ji sundal a chtěl aby honza žárlil ,y/n vem si ji na sebe a přitom koukej na Honzu dobře řek a usmál se ,okey řekla jsme a věděla že chce aby byl nasranej ,spíš takhle Honza mě chce už od tý doby co mě viděl poprvé nechápu to proč ale já ho rozhodně nechci . Já si teda nasadila tu mikinu a všimla jsem si že Honza na Toma kouká jak na vraha  .

Konečně jsme odešli od ohně a já chtěla vrátit Tomovi mikinu ale řekl mi že si ji mám nechat a byla jsem mega happy .
Já si dala vlasy do culíku vyndala jsem deky který jsme si museli povlíct ,který byli v chatkách takže jsem si nemuseli brát spacák ale  povlečení .konečně jsme si lehla s tom hned vedle mě mě objal a já mu ušla na hrudi . Když usnu tak vnímám nedokážu usnout tvrdě. A najednou slyším dobrou noc princezno jak říká Bill Lucce .pak asi po pěti minutách slyším další dobrou noc beruško byl to tom zarazila jsem se  nad tím co my řekl ale tak co už no. Měla jsem v břiše motýly co ten kluk se mnou dělá .


Tak další kapitola na světě moc se omlouvám že jsem nebyla tak dlouho aktivní ,protože se musím soustředit na školu a jiné věci . Ale teď jsem nemocná takže se budu snažit napsat co nejvíce a doufám že se vám příběh líbí 😭💗 miluju vás tak zatím papa 💋♥️

4 boy's  that keeps me alive Kde žijí příběhy. Začni objevovat