Dobré ráno lidičky! Řekla jsem a usmála se na všechny ....s Luckou jsem se na sebe jen koukali a začali se smát jak postiženci (klasika jak moje kámoška a já )
Dneska vás kluci opouštíme na celý den tak snad se vám nebude stýskat ...vím že bude ...ale i tak.
Šla jsem k Tomovo posteli.."tomíšku...jak pak se těšíš že budeš den bez ze mně???"
"Víc než dost" zarazila jsem se ... nejspíš má zase debilní náladu...."okey zimě jak myslíš ...". "Nekecej ty mi dáš konečně pokoj ?". "jo" řekla jsme a odešla do koupelny s Luckou"Co mu hráblo ?" Zeptala se mně Lucka."co by zase má debilní náladu ten idiot už mi s tím leze na nervy ...nikdo mu nic nedělá a bude protivnej ...má štěstí že nejsem taková svině jako ostatní holky" "to jo já bych Billa osobně zabila...ne že zabila ale víme všichni co myslím ... jenže on je miláček on si to ani nedovolí" "protože se tě bojí" obě jsme se začli smát "ty ze mně děláš jak kdybych ho měla mlátit a buch ví co.." "však se tě chudák bojí to jde vidět co jsi mu zase řekla ?" Začla jsem se smát. "no to víš no já mu tak řekla jak o demně dostávali kluci ve škole .." "tak ty jsi kráva chudák se teď bude bát ne jenom tebe ale i mně .. jestli jsi to řekla i o mě že já je dokonce mlátila do krve" ..."Nooo ...řekla"
"Ty jsi kráva chudák Bill" řekla jsem a začla se smát "no a co ten kdo má větší prsa má vždy pravdu" hned co to dořeklaa jsem se začla smát .."tak tak to jo no ...v tím pádem mezi námi mám pravdu já " ..."no to jo no to máš" obě jsem se smáliZačli jsme si dělat make-up ...a Ano půjčovali jsem si je na vzájem ...kdo to za svoji kámoškou nedělá že ? .pak jsem si začli kulmovat a já žehlit vlasy.. celkově už mě moje vlasy nudí.. chtělo by to změnu .
"Lucko teď jak tak přemýšlím moje vlasy by chtěli změnu takže asi zajedeme ke kadeřnici ? ". "Ty se zase budeš stříhat ?"
"To asi taky ale barvit". "Holka ty jedeš ..taky jsem včera o tom Přemýšlela...co kdyby jsme se ostříhali a nabarvili stejně ? ". "Proč ne ..vím že chceme obě tmavě červenou...a krátký Volf cut (nevím jestli je to úplně ono jako na tom obrázku)
"Dobře tak máme první plán"(Inspo na střih) (půjdu v březnu bojím se )po asi půl hodiny "náš odhad" jsme šli vyrobit nějaký outfity ...obě jsme si vzali krátké sukně a kroptopy
"Kočko máš tady Foxy??" Zeptala jsem se Lucky (myslím Foxy jako ty boty)
"Mám" ...."tak jsme matching"
ČTEŠ
4 boy's that keeps me alive
Romancejmenuji se y/n žiju se vším nevlastním bráchou Gustavem oba jsme nechtěli žít u rodičů i když Gustavovi je 17 a mě 15 ale nikdy mi neukázal jeho part se kterou hrajeve skupině Tokio Hotel ,nikdy mi je neukázal na živo ale v tenhle okamžik jednoho dn...