nemocnice

39 1 0
                                    

Dneska jsem se vzbudila s tím že mi je špatně ,nějak jsem to neřešila s dělala že mi nic není jenže pak jsem začla zvracet
Myslela jsem si že to je nějaká viróza takže jsem to chtěla ignorovat ,když se mi konečně udělalo dobře tak jsem se šla udělat raní hygienu a skin care .

Tom ještě spí jdu mu udělat snídani za to jak mě včera překvapil přemýšlím co pro něj udělám já , jenže vážně nemám šajna takže si musíme s Luckou poradit.

Tomovi jsem dělala snídani dělám mu palačinky s nutelou a že zmrzlinou s k tomu mu dává skittlesky protože vím že je má rád ,udělala jsem si taky ale nedávala jsem zmrzlinu když mi je špatně ani se mi nechtělo jíst ale něco sníst musím .popadla jsem skleničky  z linky a cítím jak mě ze zadu obejmou dvě velký paže otočím se a je to Tom  ,chtěla jsem mu dát pusu ale nakonec jsem mu ji nedala jenom na tvář nechci aby byl nemocnej.

Položila jsem to na stůl ,párkrát jsem kousla do palačinky a šla zvracet,pak jsem se vrátila a napila pití a to jsem taky vyzracela.

Tom dojedl a šel za mnou , y/n to není dobrý měli by jsme někam jest aby se podívali co to je .Máš pravdu ale bojím se doktorů řekla jsem s tom se na mě usmál a objal mě ,neboj se budu tam s tebou .

Přijeli jsme do nemocnice a šli za doktorkou která na mě koukla a vyptávala se po chvilce přinesla dva pytlíky kapaček s já si uvědomila že mi budu muset zůstat na pár hodin možná jeden den přespat .

Došli jsme na pokoj já si lehla s napíchla mi hadičku do ruky ,pěkně nepříjemný pocit. Pak mi řekla že až pytlík bude prázdný že máme zazvonit na zvoneček.

Tom prohlížel ig a na ně co se smál vytáhla jsem tedy telefon a podívala jsem se na ig Story od Billa  ,ve střívku bylo jak já s Tom tancujeme na tom pikniku ,je to tak hezké od Billa že si tam dává i jeho bratra ,ale pak něco dál tom na Story, tak jsem to rozklikla a dal tam fotku ze včera když jsem zrovna měla jeho mikinu a ležela vedle něj a řekla mu miluju tě . Aww řeka jsem a Tom se usmál přijedou kluci s Luckou . Konečně tady bude Lucka až mi vezme pohodlný věci ,řekla jsem a tom ji šel zavolat .

Už jsme tady slyším říkat Lucku , a já si uvědomila že mám v ruce tu debilní hadičku že se převlíct nemůžu ale kluci se otočili a tom mi dal nejenom tepláky když jsem si nemohla vzít tričko .

Pak jsme všichni skončili na mobilech protože dvě hodiny než zem sáček bude prazdnej je hrozný a pak ještě ten druhej .

Tom se se mnou začla mazlit a Georg strčil do Gustava a ten vypadal že je stim okey jenže Lucka nás vzačla fotit ale nějak jsme to nevnímali .

(Jakože ty a tom 😭💗) Tahle nás vyfotil Bill s Luckou a hned nám to posílali tom do to dál na instagram a já taky ,pak jsme zazvonilo na zvoneček a přišla sestra dala mi i druhej ale ten mi píchla na druhou ruku Nemám to ráda s zrovna když tou oj...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jakože ty a tom 😭💗)

Tahle nás vyfotil Bill s Luckou a hned nám to posílali tom do to dál na instagram a já taky ,pak jsme zazvonilo na zvoneček a přišla sestra dala mi i druhej ale ten mi píchla na druhou ruku
Nemám to ráda s zrovna když tou ojetí jsem já která všechny obtěžuje . Bill s Luckou se tak nudili že si pustili potichu písničky a začli si tancovat já je hned samozřejmě začla fotit .

Vyfotila jsem stín kde tancují (jakože to jsou oni ) a hned jim to posílala ,konečně už odkapal ten druhý sáček a já mohla ject domů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyfotila jsem stín kde tancují (jakože to jsou oni ) a hned jim to posílala ,konečně už odkapal ten druhý sáček a já mohla ject domů .

V autě jsme si všichni začli zpívat moonson dokonce i Tom má tak nádhernej hlas jenže nechce zpívat asi ho budu muset aspoň jednou donutit říkala jsem si pro sebe ,doma jsme zvolili nějakej horor na televizi a šli se koukat jenže jsem s hororu posraná takže jsem se celou dobu opírala o Toma držela ho za ruku .pak jsem ušla s probudila jsem se až druhý den na posteli .

Ahoj další kapitola na světě pište do comentářu nápady na noví příběh něco jakože couple gols snad chápete co by měli dělat příště ? Miluju vás 💗🤭‼️

4 boy's  that keeps me alive Kde žijí příběhy. Začni objevovat