1. Bölüm

378 11 5
                                    

Okulun ilk günü ama ben heyecanlı falan değilim. Çünkü yıllardır bu okuldayım ve herkesi tanıyorum ama tabiki teorik olarak ilk gün olduğu için biraz heyecanlıyım.

"Bunlar bu yıl okuldan gitmeyecekler miydi ya?" Diye hayıflanarak soran Aslım'ın sorusuyla soruyu sorduğu tarafa yöneldim. Ve Buğlem ve çetesini gördüm. O kızdan nefret ediyorum bu yıl okuldan gideceğini duyunca bir yerlerime kına yakacaktım ama şuan bütün hayallerim yerle bir oldu. Bana doğru geliyor kışt kışt gelme ya kız sırnaşacak yer arıyor son yılımda beni disiplinlik etmezse iyidir artık. Cidden bunca yıl beni nasıl disiplinlik etmedi ki bu kız fazla sabırlıymışım.

"Merhaba Eylem" dedi pis pis sırıtarak

"Sen bu yıl gitmeyecek miydin?" Evet açık sözlüyüm ama bildiği şeyleri yüzüne söyleyince açık sözlülük olmuyor değil mi ama?

"Fazla açık sözlüsün sen canım ya" oda benim dediklerimi dile getirdi ama işte açık sözlülük olmuyor bu.

"Ben senin nereden canın oluyorum ya" ben cidden ciddimiyim ya? Kız her fırsatta sırnaşacK yer arıyor ölsem otopsi raporumda Buğlem yüzünden öldü ha birde kötü sonla biten kore dizi yüzünden yazacaklar o derece ben canıma takmışım.

"O lafın gelişiydi canım" bak hala ya tescilli gel beni kaşı diyor resmen.

"O canımını siktirtme bana" evet bu kız yüzünden küfür etmeyede başladım yoksa bsn lise den önce çok terbiyeliydim YALAN
Tam cevap verecekken ya da laf sokmaya çalışacakken yanımıza nefes nefese Çiğsem geldi.

"Ne oldu be nefes nefesesin?" Dedim

"Niye geldin?" Diyen tabiki Buğlem di yani çünkü biz bu üçlü birbirimizden nefret ederiz şimdi diyecesiniz sen kimden hoşlanıyorsun? diye okulda herkes den nefret etmem ama Aslım e Bora en samimi olduklarım ama konuşurum herkesle bu arada Bora konuşmanın başından beri yanımdaydı ama hiç konuşmadı çünkü söz konusu Buğlem se hemen beni korumaya geçerdi ama ona bu suskunluğunun sebebini daha sonra sormak için rafa kaldırdım şuan.

"Ben size meraklıyım sanki sınıflar belirlenince Candan hocanın yanına gidecemişiz-kendisi müdüremiz-sizi bir arada bulmam iyi oldu" dedi nefesini düzene sokmaya çalışırken hala.

"Birbirimizi çok severiz çünkü" diye alayla mırıldanırken.

"Neden siz le ben peki ne alakamız var?" dedi ne kadar egoist olduğunu daha fazla belli ederken.

"Bilmiyorum Buğlem bilsem söylerim değil mi ayrıca farkımız var siktir git şuradan" diye lafı soktu Çiğsem. Tam cevap vermek için ağzını açmıştı ki Candan hocanın konuşmaya başlamasıyla susmak zorunda kaldı. Hemen bir pic smile yaptım biz 2 Buğlem 0 bir an kendimi Çiğsemle iş birliği yapmış gibi düşündüm ve anında tiksindim bu düşünceden. Ama şuan aklımı kurcalayan beni en nefret ettiğim insanlarla aynı ortamda ne yapacaklar acaba?

"Çocuklar bu yıl son sınıflarda karma yaptık sınıflarınız değişti" dedi ve anında bütün son sınıflardan itiraz dolu sesler çıkmaya başladı.

"Hocam karmanın ne demek olduğunu biliyoruz ama nereden çıktı şimdi bu?" Evet hocayla böyle konuşabiliyoruz ama sayılı kişiler.

"Edepsizlik yapma öyle gerekti 12/Ayı okuyorum ismini okuduklarım buraya gelsin sessizlik" dedi ve okumaya başladı

Aslım Adal

Bora Akman -Aslım ve Boranın isminin okunmasıyla yüzlerinde güller açtı ama hala benim ismimi bekledikleri için tam anlamıyla sevinememişlerdi.

Okyanus Taşrın -okulun en popüler erkeği am benim pek ilgimi çekmiyor-

Eylem Atalar -evet işte ben yaşasın işte şimdi ikiside tam anlamıyla sevindi ne tesadüf ama-

Eren Dalkıran -okulun inek çocuğu-

Buğlem Pekcan -NEE? OHA-

Çiğsem Gümüş -YOK ARTIK İKİNCİ BİR OHA-
Ben zaten gerisini dinleyemedim Aslım ve Boranın gözlerindsm ateş fışkıyor çok sinirliler bende 2 kat sinirliyim ama ben bunlarla bir yıl aynı sınıfta okuyamam. Buğlem Çiğseme sinirls baktığımdaysa onlarda sinirle Candan hoca ya bakıyorlardı. Pekala en sevdiğim ve en nefret ettiğim kişilerle aynı sınıfyayım

Hoşgeldiniz ÖZEL ANKARA ATILIM KOLEJİNE

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz

Ajan KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin