parte one

200 9 6
                                    

Jake'in bloğu:

Ben Jaeyun.Ama açıkçası bana Jaeyun denmesini sevmem, bana Jake denmesini sever ve alışığım. Hocalarım bile Jake demeyi öğrendi.

Lise öğrencisiyim her sabah okula, ordan dershaneye, ordan hiç baskının bitmediği eve, evde ders çalışma, uyku sorunlarımla mücedele ediyim derken tekrar sabah okula gitme aynı döngüde sonsuza kadar gidicem. Okul kadar boş bişey olmadığını düşünüyorum. Bu bloguda kendi düşünce ve hislerimi anlatmak için açtım.

Arkadaşlarım var, hepsini çok çok seviyorum.
4 lü arkadaş grubumuz var
Ni-ki
Ben
Jungwon
Sunghoon

4 uyumlu insancığız. İnsanları sevmiyoruz. Okuldaki amip beyinleri hele tahamülümüz yok. Hele ki hele 3 lü arkadaş grubu olup hepsi zorba olan o üçlü
Adlarını sansürle yazmalıyım
H€€$Ung
$un0
J@y

İşte isimleri garip olan o üçlü. Lütfen blog'umda yer almasınlar.

Hayat beni çok acıtıyor. Hala aynı yerde sayıklıyorum, sevilicek yanım olmadığını söylüyorlar ve haklılar, yeme bozukluğu olan, anksiyete bozukluğu olan,şiddetli kronik insomniası olan birini kimse sevmez ztn. Won, hoon, nik hariç kimse. İyi ki varlar. Beni ailem de sevmiyor. Ben sıkıldım cidden her şeyden işe yaramazmışım, yetersizmişim,başarısızmışım, çalışmıyormuşum, krizlerim abartıymış... Bunları söylediler bana ben daha çocuğum bence bukadar yükü kaldıramıyorum. İntihara meyilli bir bireyim, bir çok kez denedim. Kollarımda kesikler var ve yıldız çizenim yok. Ama size bişey demedim demi ,blogumu lütfen yargılamayın,zorba olan heeseung a aşığım 3 senedir ve bütün arkadaşlarım biliyo, hatta oda beni seviyo diye düşünmüştüm ama sevmiyomuş. Benim her şey imdi o, artık deil. Haberim yok bayadır okula gelmiyo sormaya götüm yemiyo, umarım iyidir.
Her gün arkadaşlarıma nefret ettiğimi söylüyorum ama içten içe acıyo işte kalbim, aklımdan çıkmıyor o kahverengi bana parıldayan gözlerle bakan o çocuk. Tek özelliği kahverengi gözleri deil keşke tek o olsaydı. Son bir sözle bitiriyim annem kızdı, uyumalıymışım hala insomnia sorunu çektiğimi kavrayamadılar saat 12 ben nasıl uyuyum, neyse heeseungu düşünürüm. Bu bloğu okuyan insanlar beni umarım anlarsınız...

Bir ficle merhaba!
Kim okursa okusun, iyi okumalar
Umarım beğenirsiniz.
               🪷

Bana Jaeyunie deme? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin