parte 14:

44 6 3
                                    

Heeseung pov's:

Jay'ın gelmesini beklerken ömrümden ömür gitmişti.Jaem hakkında bir sürü senaryo geçiyordu kafamda. Nefes bile alamıyordum. Jaem şimdi nasıl korkmuştur diye düşünmeden edemiyordum.

Derken Jay gelmişti.Korna sesine yerimden fırladım. Hızla merdivenleri indim, kapıdan çıktım, arabaya bindim.

Jay de benim kadar endişeli görünüyordu. O da etkilenmişti belli ki.
Hızla elleri titreye titreye sürüyordu. Ben zaten koltukta soğuk soğuk terliyor, kendimi hissetmiyordum bile. Sonunda gelmiştik. Jay kornaya basınca indiler aşağı ve bindiler.Tek bir ricam vardı

"Bana hemen Jae ye ne sikim olduğunu anlatın" dedim sinirli ama yumuşak bir ses tonuyla. İlk Jungwon konuştu:

"Hee cidden bilmiyoruz.Hoon biliyor ama şokta anlatmıyor. Lütfen sakin ol ve biraz sabırlı ol üstümüze gelme,hepimiz aynı durumdayız seninle. Anlayış göster."

Evet anlayış göstermek zorundaydım geçmişi hiç sayamazdım. Kafamı onaylar şekilde salladım. O sıra hastaneye varmıştık, hızla inip acile doğru yürümeye başladık. Yürüyorduk ama içimizde gene aynı şeyler olur korkusu gitmiyordu. Geçmişi silemiyorduk işte.

İçeri girdiğimizde sakince Jaeyun'u sordular ben beklemeden daldım acile, bir iki yatağa baktım ve buldum Jaemi. O an için biraz daha rahatladı ama genede titriyordum.
Uyuyordu sakinleştirici  yüzündendi. Çocuklar da gelip jaeye baktılar ve oh çektiler.

Won:"Hee doktorla konuştuk, panik atağının aşırı ileri seviye olduğunu, uzun zamandır bünyesine iyi bakmadığı içinde çok tetiklendiği ve bağışıklığının düşük olduğunu söyledi. "

İçimden gene aynı şeyler diye sayıkladım.Oraya altı kişi oturduk jaeyi bekledik. Beklerken kimse konuşmuyordu bende konuşmaya başladım.

"Hemen hemen 2 sene önce de bu ekip Jae'nin uyanmasını bekledik deil mi? Unutamam o günü. Bugünde öyle olucak diye o kadar korktum ki."

Jay konuştu:
"Hee haklı biz o günden sonra toparlayamadık, ne grubu ne de Jae'yi..."

Cümlesini tam duyamadım ve gözlerim kararmaya başladı. Hem kararıyor hemde başım dönüyordu.Zihnim yavaşlamıştı...

🎀

Bölüm sonuu•°^𖤐
Umarım beğenmişsinizdir.Çok güçlü bir geçmişleri var...

22/02/2024

Bana Jaeyunie deme? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin