Hee pov's:
Ağlamaklı sesimle sordum
"Jaeyun bir şey demek ister misin? "Kafasını onaylar şekilde salladı.
"B-ben çok gereksizim hee, o gün için özür dilerim. O gün çok değer verdiğim kız kardeşimi kaybettim ben ne yapacağımı bilmiyordum. Ayakta duramıyordum ve sen en çok değer verdiğim diğer insan yoktu yanımda bu da beni yemişti. Sonra düzeldiğim zaman da gelmedin hee bi baktık ki ben acıyla kavranırken sen karı kız peşindeymişsin, ben o cenazede seni aklımdan çıkarmamışken sen sen bana bunu yaptın hee, sakın birşey söyleme her şeyi en ince detayına kadar biliyorum. Ben o gün kız kardeşimle öldüm hee, orda bitti bütün hayatım, ama sen yoktun hee şimdi de gelmiş bana beni affet, seni seviyorum diyosun ben sana bu saatten sonra nasıl inanayım? Cenaze sonrası kapıma gelip attığın yalanlardan sonra sana nasıl inanayım? Hee bu saatten sonra çabalama bile evet hala deli gibi seviyorum seni ama olmaz işte olmaz! Şimdi çık git hayatımdan, hayır bu grup tekrardan toplanmıcak hee. "Bunları dedi...
Gerçekten neler yaşadığını biliyordum ama anlatırken kalbi okadar acıyorduki canım acıdı ve bidaha olmaz diyordu haklı bana güvenmemeli ama o zamandan sonra Jake'ın değerini anladım ve onu kaybetmeyi hiç istemiyorum. Bianda yağmur yağmaya başlamıştı hem gözyaşları, hem de yağmur boya palet yüzünü ıslatıyordu. Ne diyeceğimi bilmiyordum sadece yüzüne bakıyordum.
-----------Cenaze zamanı Hee ve jay'ın arasındaki minik konuşmalar ------------
Hee:Jay ben kötü hissediyorum, emin misin bir haftadır Amerikadayız ve telefonlara asla bakmadık, lütfen Jake'ı arıyım.
Jay:ya salla ben wonu aramıyorum sende arama az detoks.
Hee:emin misin of
Jay:eminim kardeşim eminim.
-
Jay:Hee
Hee:buyur
Jay:kalk gidiyoruz
Hee:Oley be kocamı görücem
Jay:knk şey okadar sevinme çünkü bir sorun var...
✨
Bölüm sonuuuu~'
1 aydır yazmamışım dkdkkd
Umarım Jae affeder, Jay'ın bokuna mı olmuş her şey? Kim haklı kim haksız?
Jaycım özür dilerim bebeğim. 🐱
03/04/2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Jaeyunie deme?
Fiksi PenggemarWattpad'te Heejake fici bulamıyorum,okudum genelini,yazdım bir şeyler, Jae'nin psikolojisi iyi değil ve ona destek çıkmaya çalışan 6 kişiyle olan karışık geçmiş ile karışan aşk hikayesi...