Heeseung pov's:
Gene uyandım. Dün benim uke bayılmış. Ona yazmıştım. Ama yazarken ödüm bokuma kaçmıştı. Acaba gece uyuyabildi mi? Çok mu üstüne gittim? Ben yazdıktan 10 saniye sonra bayılmışım. Off kafam karışık. Neyse evden çıktım bir şekilde salak salak düşüncelerle. Okula gitmeden aptal zengin piç jayı aradım. Yolda benle konuşsun diye. Zengin okula arabayla gidiyo. Ben yürüyorum. Evden 20 dk erken çıkıom anca yetişiyom işte.
"Alo amcık Jay misin? "
"Evet buyur orospu heeseung"
"Yoldayım sıkıldım arıyım dedim. Şimdi bana dün ukemi anlat. Naptı neler oldu? "
" ya abi kantindeyiz işte öğle yemeği senin ki bi anda yere kapaklandı. Tek duruyodu. Hoon var ya onun ex. Bianda deli gibi koşup jaeyi kucağına aldı. Revire koştu. Ama koşarken ağlıyodu. Sonra şu tatlı kedi won ve niki koştu peşlerine. Bizde senin için götlerine takıldık. Baktık Hoon revirin kapısında yerde deli gibi ağlıyo. Amk görende öldü sanar o derece. Yanına gitsek kovardı. Bizde tüydük.Öyle yani sonra ambulans filan götürdüler. Sen yazdın mı? "
"Anladım.Hoon aşık yani buna. Of sikicem. Evet yazdım ya. Mal mal tersledi.Benim sevgilim mi var? "
"Bildiğim kadar yok. "
"Ukem var dedi. Bunu öğrenmem gerek. "
"Öğren amk banane"
"Of sg Jay geldim okula ben hadi kapa. Kıçını kaldır ve gel. "
"Timam sie canım"Telefonu kapatıp çantaya attım. Girerken kapıda mal mal bakan won ve niki yi gördüm. Gülümsedim ama tilt tilt baktılar. Jae naptın bunlara da bana böyleler. Ha pardon ben zorbaydım demi tabii. İçeri girişte Soobin ve Taehyun'a selam verdim. Sırama yatıp dersin başlamasını bekledim. Jae hep erken gelirdi ama gelmemişti. Uzun uzun düşündüm ve bianda sesini duydum. Sesini duydum ama kafamı kaldırmadım. Ne dediğini anlamaya çalıştım.
"Hoon şuraya gel! "
"Tamam prenses geliyorum"Ne prensesi amcık Hoon. Benim lan o OROPSU sikicem seni. Neyse bizimkiler nerde ya gruba yazım en iyisi.
Bölüm sonu___
Nasıl gidişatı emin değilim.
Hepsi aynı sınıfta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Jaeyunie deme?
FanfictionWattpad'te Heejake fici bulamıyorum,okudum genelini,yazdım bir şeyler, Jae'nin psikolojisi iyi değil ve ona destek çıkmaya çalışan 6 kişiyle olan karışık geçmiş ile karışan aşk hikayesi...