25

1.3K 134 33
                                    

jungkook
taehyung

bebeğim

arıyorum neden açmıyorsun
(20.47)

endişeleniyorum aşkım
(20.50)

uyudun mu ki
(20.57)

bu kadar erken uyumazsın sen

sikerler yemeğini eve geliyorum
(21.38)

jungkook
(21.41)

jungkook
taehyung

neredesin sen tanrı aşkına

neden telefonlarım açılmıyor
(21.41)

hastayım

bu sabah mide bulantısıyla uyandım

bir şeyler atıştırıp ilaç alınca iyi gibiydim ama birkaç saattir çok kötüyüm

jungkook
yavrum iyi misin

iş çıkışı yemeğe gideceğim dediğimde neden söylemedin

şimdiye yanında olurdum

(yazıyor...)

jungkook

sikeyim tek başınasın

geliyorum

yatağa geçip düşünmemeye çalış

en geç yarım saate yanında olacağım

ben gelene kadar kendine iyi bak bebeğim

___

jungkook son derece sıkıcı iş yemeğinin sonlarına yaklaşılırken taehyung ile olan sahbetten çıkıp gözlerini masadakilerde gezdirmiş, fazla oyalanmadan sandalyesini geriye ittirerek ayaklanmıştı. acil bir durum olduğuyla ilgili ağzının içinde bir şeyler söyledikten sonra gelecek olan tepkilere fırsat vermeden masadan ayrılıp hesabını ödemiş, otoparka doğru hızlı adımlarla yürümeye başlamıştı.

sevgilisi hasta olmuştu, sabahtan beri öyleydi ve evde tekti. bu düşünce jungkook'un sinirlenmesine sebep olsa da bunun hesabını sormayı sonraya bırakmıştı. şimdi önemli olan sevgilisinin neyi olduğunu öğrenmek ve onu iyileştirmekti.

bu düşünceyle arabaya bindiği gibi bir marketin yolunu tutmuş, marketten taehyung'un midesine iyi gelebilecek yiyecekler aldıktan sonra eve sürmüştü. on dakika sonra sitedeydi. yan koltuktan poşetleri alıp kapıları kilitlemiş, büyük adımlarla lüks binadan içeriye girmişti.

kapıya ulaştığında zili çalmadan tek eliyle cebinden anahtarlarını çıkarıp kapıyı açmış, içeriye geçmişti. kapıyı arkasından kapattıktan sonra içeriye bir göz gezdirse de yanan bir ışık bile yoktu. "taehyung? bebeğim neredesin? ben geldim." korkmasın diye ona seslense de bir karşılık alamamış, yatak odası tarafına yürüyünce hafifçe içeriye sızan ışığı fark etmişti.

odaya girdiğinde ışığın ebeveyn banyosundan geldiğini fark etmiş, hemen oraya yürümüştü. kapıyı tıklatmaya bile gerek görmeden açmış, gözleri sevgilisini aramıştı. "taehyung?"

clocks | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin