Egy testvér elvesztése

66 3 0
                                    

Billy sajnos elutazott. Ezért nem tudtunk vele beszélni.

Elindultam haza a testvéremhez. 

Haza érve szörnyű látvány fogadott. Először az volt fura hogy nyitva volt kicsit az ajtó. Majd ahogy bementem, rosszabb lett. Az egész ház fel volt fordulva. Szanaszét volt dobálva minden. A konyhában szét volt törve minden. Szó szerint mintha vagy 100 betörő keresett volna valamit. 

A nappaliban a bátyám gubbasztott a földön.

Bátyó! Mi történt? Mit csinálsz?-kérdeztem rémülten.

Tönkretettek minket.-kántálta.

Kik? Kik tettek tönkre?

Visszajöttek. Cullenék.-mondta lihegve.

Igen, tudom.-mondtam szomorúan.

Beszéltél velük? Ugye az a seggfej nem keresett?!-fordult hirtelen felém.

Nem, dehogy. Gyorsan terjednek a hírek. 

Megölöm őket.-kezdte el ezt mondogatni.

Nagy nehezen sikerült kórházba juttatni a fiút. Út közben végig Cullenékről magyarázott.

Zack Kaltenbach?-szólította bátyámat egy nővér.

Itt van!-feleltem.

Jöjjön velem kérem.-mondta a fiúnak.

Hová viszi őt? Mi történik most?-kérdeztem.

El kell végeznünk pár vizsgálatot.-ezzel el is mentek. Kb. egy óra várakozás után kijöttek a teremből.

Mi történt? Minden rendben?

Nemsokára jönni fog egy pszichológus aki a saját módján megvizsgálja a bátyját. Addig kérem hogy várjanak.-mondta a nővér.

Zack kezdett egyre rosszabbul lenni. És egyre csak azt hajtogatta hogy kinyírja Edwardot. 

Végül megjött a pszichológus és behívta a bátyámat. 

Mikor kijött, elmondta hogy Zacknek mi a baja. Esküszöm hogy egy kukkot se értettem belőle.

Tessék? Micsoda? Ez mit jelent? Nem tudná elmondani valami érthető nyelven, kérem??

A lényeg az, hogy a bátyjában valami olyan dolog jött fel, ami miatt rettentő sokat idegeskedett az elmúlt időszakban. Hónapokban vagy akár években. Az idegrendszere nem bírta tovább.-magyarázta el nekem.

A doktornő elküldte a fiút egy speciális kórházba. Azt mondta hogy nem biztos hogy helyrejön. Az is lehet hogy rosszabb lesz. És akkor intézetbe viszik. Bedobják a többi gyogyós közé. Én azt hittem hogy ott helyben meghalok. De össze kellett szednem magam. Tudtam hogy nem lehetek gyenge, különben velem is ez fog történni.


Gina a Vérfarkas/Twilight ff./ (Javítás alatt)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora