Sezení v knihovně po škole a dělat si úkoly je lepší, než, abych seděla v pokoji s nějakou holkou, kterou neznám. Koukala jsem po pár minutách vždy kolem, lidi odcházejí a přicházejí. Psaní úkolů, pití kávy, sluchátka v uších - nejlepší než slyšet lidi kolem.
,, Už zavíráme." promluvila na mě černoška, trošku starší žena s úsměvem na tváři.
Sundala jsem si sluchátka z uší a koukla do nejbližšího okna. A fakt, že jo. „ Em, pardón. Omlouvám se." brala jsem si věci a rychle si je dávala do rukou, abych odešla.
Knihovnice se usmála: „V pořádku." usmála se. Popadla jsem batoh přes rameno a vyrazila z knihovny na internát - v běhu. Jak jinak.Vrazila jsem do někoho a všechny sešity a knížka, kterou jsem četla mi vypadli.
„ Pardón.. moc se omlouvám-" ohnula jsem si pro věci a ta osoba nepromluvila. Zvedla jsem zrak k němu a on si mě prohlížel, jako poprvé.
Neodpověděl. Koukal a byl ticho.
,, Killi-" vyběhla ze dveří Luna. Zastavila se a taky na mě koukala. ,, Everild, nechceš s námi na párty?"
Ten kluk se na ní podíval a udělal výsměch jí do obličeje. Ona odpověděla mu výrazem a pak se podívala na mě.
Zvedla jsem se ze země s padlými věci a řekla jsem:
,, Ne, promiň.. musím se učit."
,, Myslíš si, Luno, že tahle malá holčička půjde na nějakou studenskou párty?" zasmál se a podíval na mě.
Luna se na něj podívala ať je ticho.
,, Co prosím?" Udělala jsem krok k němu a podívala se mu do očí s mým vážným výrazem. Oči měl tmavě hnědé, vlasy mu padali do obličeje, ale měl je upravené trošku do pětiny.
Naklonil se k mému uchu a řekl: ,, Že takhle hezké sexy malé holčičky nikam nechodí." Řekl to šeptem, aby jeho nikdo neslyšel. Zasmál se potichu a odcházel pryč.
,, Killiane, co jsi ji řekl?" Slyšela jsem Lunu jak se ho vyptává a běží za ním.
Já stála a furt přemýšlela, proč to řekl.
Přerušil mě z přemýšlení mobil. Vzala jsem ho a volal Gary.,, Čau Evel-" rychle jsem běžela do pokoje a telefonoval s ním do té doby dokud jsem usnula.
***
Sezení ve škole a poslouchání výklad učitele - je celkem nuda, ale co máte jiného dělat. Přemýšlela jsem nad tím klukem. Kdo to je? Proč se zachoval takhle? Má něco společného s tou mojí spolubydlící?
,, Slečno Norwoodová, vnímáte výklad?"
,, Em-" rychle mě přerušil z mého přemýšlení a teď nevím co říct.
,, Tak nesněte a poslouchejte," usmál se učitel a pokračoval, ,, tak jak už všichni víme tak mystický stvoření nebo-li upíři-" mluvil dál a dál a já se snažila vnímat a zapisovat výklad. Moje poznámky prošli i kreslením o těch mystických bytostech do takového deníku, který měl staré papíry a desky z černé kůže. Hodina mě bavila - neříkám nic.Čtyřicet pět minut uběhla jak voda. Šla jsem si do skříňky pro nějaký ty věci na další hodinu, ale vyrušila mě Luna.
,, Ahoj, chci se tě zeptat.",, Čau a na co?" podívala jsem se na ní a mně bylo jasný, že to bude kvůli té party, která bude další - asi.
,, Dneska bude party.. a chtěla bych tě tam mít. Půjdeš?" opřela se o bok o skříňku a čekala mojí odpověď.
,, Noo," bušilo mi srdce o závod, že ho musela slyšet. V hlavě jsem si pokládala tolik otázek jestli jo nebo ne. ,, Jo půjdu."
Vyskočila radostí.Ahojky,
omluvám se, že nejsem aktivní tady na wattpadu. Ale až budu mít po zkouškách tak se budu snažit víc psát a soustředit se na tohle. Jestli jsou v tomhle chyby tak se taky omluvam. Dobrá zpráva je, že za chvíli jsou letní prázdniny takže si je musíme užít nejvíc naplno!! 🤪Nessie
ČTEŠ
You will be a good girl //cz//
RomanceJí je 17 a jemu 19. Ona má jiný život než on. Ona přijde nově na střední školu ve Virginii. Začnou se bavit a zároveň nenávidět. Ale on je zase dominantní a ona subjektivní. Jak tenhle jejich příběh bude pokračovat?