two

124 13 1
                                    

„ki vagy te?"

„michael vagyok – vigyorgott, – hogy hívnak?"

„erin" mosolygott.

„miért vagy itt?"

„lezuhantam."

.

michael barlangjában vannak, epres szeletet esznek és az életről panaszkodnak.

„hogy érted azt, hogy 'lezuhantál'?" – kérdezte michael.

„nem számít, nem kellett volna semmit mondanom"

michael csak bólintott, és tovább beszélt a legjobb barátja öngyilkosságáról.

„calumnak hívták." pislogta vissza a könnyeit, „csodálatos volt. átsegített mindenen."

erin bólintott, ő tényleg rosszul érezte magát tőle. nem értette, és valószínűleg soha nem is fogja.

.

2 nappal később.

.

michael és erin már mindent tudnak egymásról.

ez vicces, mert csak pár napja találkoztak. együtt aludtak a barlangban, kiültek együtt a szakadó esőben, és mindketten élvezték ezt.

erinnek tényleg tetszett michael.

és michaelnek is erin.

csak nem akarták bevallani egymásnak.

michael még mindig nem tudta mik azok a sérülések és vágások a bőrén, de nem merte megkérdezni.

naponta egy újabb jelöléssel ébredt.

michael kezdett aggódni, nem akart semmit mondani, ami összezavarná a kapcsolatukat.

kint ültek a vizes fűben, kezük összefonódva. ettől biztonságban érezték magukat.

„erin?"

„michael." kuncogott.

„nem akarsz keresni valamit enni?"

.

„michael, én tele vagyok." mondta miközben harapott egy utolsó falatot a Dorito tacoból.

„én is." michael nevetett.

„menjünk kirándulni, már két napja ebben a barlangban szorongunk."

„oké, hova szeretnél menni?"

„bárhova erin."

falling ☸ m.c /fordítás/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora