nayntiin

17 1 0
                                    

Felix' Pov

Otobüs durağında Changbin'i beklerken (kocamın arabası var ağlayın) tekrardan çektiğim tiktok videosuna baktım. Beklemediğim bir şekilde viral olmuştu ve bir sürü kişi götüme iltifat ediyordu yorumlarda, tamam yani harika olduğumu biliyorum ama kocam dışında birisi iltifat etmesin götüme. Hoş kocamla ilk kez buluşuyoruz ama olur öyle şeyler. 

Bir süre daha videoma gelen yorumlara baktıktan sonra kocamın son konuşmamızda bahsettiği crushını düşünmeye başladım. Gruba sorduğumda Hyunjin 'net sensin kanka' demişti ama yani bilemiyorum, eğer bensem niye böyle bir şey dedi ki neden ben olayım. Yani biliyorum harikayım, sürekli konuşuyoruz, konuşurken aşırı flört ediyoruz ama yüz yüze görmediiği birisinden neden hoşlansın mesela? Hoş ben de ondan görmeden hoşlanmıştım ama herkesin benim gibi gönül gözü açık değil.

Ben düşüncelere dalmış bomboş yere bakarken bir korna sesi duydum. AY KOCAM GELMİŞ ENERCİİİİİİ. Bak nasıl yerine geldi modum. Canım kocam dopamin etkisi yapıyor bende. Kocaman gülümseyerek aşk bahçeme baktım sonra o da bana gülümsedi bir süre gülümsedikten sonra

''Felix, gülümseşmeye mi geldik binsene arabaya.'' dedi canım kocam. Başkası söylese göz devirirdim ama işte kocam söyleyince batmıyor hatta hoşuma bile gidiyor. Of Allahım of aşk niye bu kadar kıroca..

''Geliyorum hayatım, ay bu arada ben böyle diyorum ama enişte kızmasın. Kıpssss.''

''Ne diyon Felix, ne eniştesi.'' 

''Hayatım geçen gün crushın olduğunu söylemiştin ya.. B12 öneririm Changbin.''

''Ha o mu.. AY FELİX BEN SANA BUGÜN ONU SÖYLİCEM DE FİCTEKİ HERKESİN İLİŞKİSİ IŞIK HIZINDA GERÇEKLEŞİYOR.''

"OF DEĞİL Mİ YA CHANLA SEUNGMİN İLK BÖLÜMLERİNDE ÖPÜŞTÜLER BAYA"

"Harbi o nasıl bi saçmalıktı ya.."

-hayırdeğildicbvelixboşyapmayın-

NEYSE, aşkım kocam birtanemle hasbihalimize devam edelim.

"Eee, gideceğimiz barınak nasıl bir yer?"

Ben sorumu sorduktan sonra Changbin gülümseyerek yanıtladı.

"Aşırı tatlı bir yer, sahibi de çok tatlı. Dizaynı aşırı güzel ve oradaki tatlışlardan bahsetmiyorum bile. O kadar tatlı köpekler, tavşanlar, kediler  ve bir sürü başka hayvan daha var."

"Oha slay, e hadi sür arabayı da gidelim. Aşırı merak ettim şu an."

Bana gülümsedi ve arabayı çalıştırıp navigasyonda gösterilen yolu takip etmeye başladı. Bir süre konuşmadık ve arabada sadece navigasyon ablanın sesi duyuldu. Uzun süren sessizliğin ardından Changbin sessizliği bozdu.

"Şey, Felix... Ben sana birisinden hoşlanıyorum demiştim ya."

"Evet?"

"Aslında... Yani nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum."

"Hoşlandığın kişi aslında yok mu, ne?"

"Onun gibi bir şey aslına bakarsan... Of aman neyse boşver. Günün sonunda kelimelerimi toparlayabilirsem söylerim. Olur mu?"

"Olur da.. Merak ettirdin şimdi nasıl bekleyeceğim ben..."

"Bekleyebilirsin bence birazcık"

'Daha sonra bana dudağını büzdü suçlu bir çocuk gibi. OY KURBAN OLURUM BEN SENİN DUDAĞINA. ŞURACIKTA SENİ ÖPSEM NE YAPARSIN Kİ ADAM!!!'

Yolculuğun kalanında ise ikimiz de şarkılara eşlik etmek dışında pek konuşmadık. Changbin oldukça stresli görünüyordu, okulda gördüğümden çok daha stresli. Bu durum beni ne kadar endişelendirse de istediği zaman anlatacağını düşündüğümden bir şey demedim ve onu neşelendirmeye çalıştım elimden geldiğince

##


NEEfelixMI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NEEfelixMI

Benim yeni obession bu arkadaslar (bidecb)

     88         6,500      》
Yorum    Beğeni   Paylaş

Changbindiyeben: yuh asiksin resmen bana

NEEfelixMI: asko
Asko ne sandin
》The.zynepx: CHANGLİX MENTIONED 🗣‼🗣‼🗣🗣‼🗣‼

Daha fazla yorum için tıkla!
+

Daha fazla yorum için tıkla!+

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Changbindiyeben

Kedinin biriyle tavsik sevdim💪🏻💪🏻
@/ NEEfelixMI

  78    7,800    》
Yorum Beğeni Paylaş       

NEEfelixMI: Sensin kedi.
》leeminhoimnida: gun isigi kwdiler harikadir iltifat say.
》Jinnieshere: DJNDBSJSNDKXHXJSHSJSJHSJF

Gay Vibes||HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin