BÖLÜM 1

14 2 0
                                    

İlk olarak bu serinin tutacağını zannetmiyorum. Çünkü bu hikayeye başlama sebebim herkes gibi "iyi bir yazar olmak" gibi şeyler de değil.  Benim bu kitaba başlama sebebim benim o "7 Masum"dan birisi olmam ve biz yedimizin kurtarmak istediği bir çift elin olması..
Belki gerçekte şuanda bunu gerçekleştiremiyor olabilirim, ama bilirsiniz kitaplar, hikayeler onu sizin yerinize gerçekleştirirler. Umarım bir gün bu yazdıklarım gerçekten de gerçekleşir..
İyi okumalar..

Bölüm 1: "Böyle Bir  Hayatı Hak Etmeyenler ekibi"
[Erren]

Soğuk bir kış sabahı.. Böyle zamanlarda yapılması gereken tek şey kalın olan yorganı üzerine daha da çekip uyumaktır. Ama herkes için öyle değil. Bazıları kendine acı çektirmeyi severler hani.. "Soğuktan donsam keşke.." derler hani veya "Keşke tam şuan ölebilsem" derler.. Veya sadece normal bir hayat yaşayabilmek için dua ederler.. Tam böyle bir sabahta hayatının ne kadar kötü olduğunun farkında olan bir genç, söylenir yine..
"Tekrar mı denesem.. Yine mi denemeliyim? Böyle bir hayatta, hayatta kalma sebebim ne ki benim?"
Ama bilmez ki onun için değerli olan 7 arkadaşın onu hayali olsa da duyduğunu..

1. Kişi Anlatımı

Ben.. Doğduğumdan beri acı çekmeye lanetlenmişim gibiydi.. Herkes gibi mutlu bir ailem yoktu. Ve bi yaştan sonra olması gereken en önemli şeyin aslında bu olması gerektiğini anladım.. Bakarsam şuanda olduğum hayatı ben bile çözebilmiş değilim. 
*Bildirim sesi gelir*

Bu Jolee kullanıcısıyla olan direkt mesaj geçmişinin başlangıcıdır.
Arkadaş ekle        Engelle       Spam bildir

Jolee: Hey! Tanışabilir miyiz?

𝙔𝙀𝘿İ 𝙈𝘼𝙎𝙐𝙈𝙐𝙉 𝙆𝙐𝙍𝙏𝘼𝙍𝙈𝘼𝙆 İ𝙎𝙏𝙀𝘿İĞİ 𝘽İ𝙍 Çİ𝙁𝙏 𝙀𝙇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin