Tüm bu cinayet tanıklığı,cebimden çıkan notlar ve o gizemli çocuğun -yada katil mi demeliyim?-olaylarının üstünden bir hafta geçmişti ki.Bu bir haftanın söylenmesi basit ama eğer peşinizde,okulumuz da bir katil varsa bu bir hafta geçireceğiniz zor bir hafta haline dönüşür.Bizim için de öyleydi.Artık okula gitmek daha da eziyet olmuştu.Her sabah "Acaba katille yine karşılacak mıyım?"Düşüncesi beni yiyip bitiriyordu.Ama en azından bugün cuma okulun son günü.Sadece 9 saat kendimi kollamam lazım.Hadi bakalım başlıyoruz.Yine
"Günaydın anne."
"Günaydın kızım.Birşeyler yemeyecek misin?"
"Yok anne,canım hiç istemiyor."
"Ama bak aç kalıyorsun.Bari iki lokma yese..."
"Anne midem bulanıyor.İstemiyorum.Görüşürüz akşam."
"İyi peki sen bilirsin kızım...Hadi iyi dersler.Sağ salim git sağ salim gel.""İnşallah anne.İnşallah kızın okulda öldürülmez."
Tabii ki böyle demedim sadece içimden geçirdim ama gene de korkunçtu..."Gençlik nabersiniz!"
Berk bu durum da bile coşkuluydu ya hala inanamıyorum.
"İdare eder gençlik sen nabersin?"
Dedim Berk'i taklit ederek.
"Harikayım.Eloş sana ne oldu?"
"Hiçç uykum var.Gece uyku tutmadı."
"Şu mesele yüzünden değil mi?"
"Cebimden çıkan not vd katil?" Dedim sesimi kısarak.
"Evet...Tüm gece o notun ne anlama geldiğini düşündüm.Ama şöyle bir teori ürettim.Eğer bu çocuk senin gördüğünü biliyorsa ve otobüste senin yanına oturduğunda cebine not sıkıştırması...Bu çocuk senin evinin adresini biliyor büyük ihtimalle.Ve yakında bizimkilerini de öğrenir.Eminim."
"Ne yapacağımızı hiç bilmiyorum."
"Bende."
"Bende."
Diyerek üçümüz de derin bir iç çektik.053******'dan 1 Yeni Mesaj
Ne yapıyosun?
Ben sırada ki kurbanımı arıyorum.
Aslında aklım da birkaç kişi var.Ne dersin sayayım mı?
Sen,Berk,Ela yada belki de sınıfınızdan biri.
Ne dersin?
Listem güzel mi?"O kim?"
"O..."
"NE!?"
"Ne diyor?"
"Ver bakayım telefonunu."
Berk telefonu elimden alıp mesajları okumaya başladığında ben şok olmuştum.Aynı anda aklımdan milyarlarca soru geçiyordu.Numaramı nerden bulmuştu?Kurban listesi doğru muydu?Artık olayı polise söylemeli miydik?Yine birilerine zarar vermeye kararlı mıydı?"Sinem!Sinem iyi misin?"
"Berk dur!Şoka girdi.Sakinleşmesini beklemeliyiz."Ben sakinleştim,saatler geçmek bilmedi ama en sonunda geçti.Okuldan çıktığımız da Berk'le Ela'yı beklemeden direkt çıktım.Bu sefer otobüse binmeyecektim.Hayır!Kesin o da binerdi.Bu sefer taksi durdurup eve gittim.Baya pahalı tutsada umrum da olmadı.Tek derdim benim ve sevdiklerimin canını kurtarmaktı.
Berk Görüntülü Arıyor...
"Efendim Berk."
"Ela.Sen de burdasın!"
"Evet."
"Ha ne oldu?"
"Bizim sana çok önemli bir şey söylememiz lazım..."
"Dinliyorum."
"Katil...Bizim okuldan değil.Hatta öğrenci bile değil.Babam biliyorsun ki polis.Durumu ona anlattım dün gece...
"Sen...Sen ne yaptın!?Berk!"
"Sakin ol bak dinle sadece."
"Sinem sakin olmalısın."
"Babam da olayı soruşturmaya başladı.Bazı bilgilerine ulaşabildik.İsmi Caner,24 yaşında,üniversite ikinci sınıfta bırakmış,finans okuyormuş zaten finans bölümü üç sene,köklü bir aileye sahip değil,babası özel bir hastane de güvenlik görevlisi."
"Berk birkaç şey değil baya şey öğrenmişsin!"
"Bak kızıyordun biraz önce."
"Evet özür dilerim."
"Önemli değil."
"Ha bu arada bir şey eklemeyi unuttum.Caner Erzurum'lu aslen. Ama babasının işi gereği İstanbul'a taşınmışlar.Üniversiteyi de zaten Elazığ'da okumuş.Yani en az üç şehirden bilgi toplamamız gerekecek..."
"Of of...Nasıl başa çıkacağız bu işin içinden?"
"Babam ken ekibine olayı anlatmış.5 kişilik bir ekip zaten.Babam,Okan Abi,Hasan Abi,Murat Abi,Koray Abi.Hepsi de araştırıyor olayı."
"Baban iyi ki polismiş.Gerçekten çok teşekkürler."
"Bu tek senin sorunun değil,bizim sorunumuz,okulda ki herkesin sorunu."
"Haklısın galiba.Benim kapatmam lazım annem çağırıyor."
"Tamam görüşürüz."
"Görüşürüz."
"Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Polis Var Girilmez
Tajemnica / ThrillerBir cinayete tanık olmak nasıl bir hayatı altüst edebilir ki? İşte bu hikaye yanlışlıkla tanık olunmuş bir cinayet hikayesi... Üç temiz ruh,üç temiz can... "Şimdi ne yapacağız?" "Bilmiyorum."