1. Bölüm: Ses
"Sen misin Dobby?"
Etrafında uçuşan parıltılı kelebekler anında yok olmuştu.
"Evet benim efendim."
Çömeldiği yerden kalktı. Odanın kenarında duram masaya yöneldi. Odanın içi ezberinde olduğundan zorlanmıyordu.
"Bana yeni bir kitap getirebilir misin? Annem ve babamdan gizli. "
"Tabi efendim."
Uzattığı kitabı aldı cin. Eğer evin kütüphanesinden kitap alırsa farkedilebilirdi. Bu yüzden gizli bir muggle kitapları aşığı olan büyükanne Malfoy'un eşyalarının saklı olduğu odaya gitti. Leydi Malfoy için ona daha önce vermediği bir kitap almıştı.
Kız kısa bir süre içinde dönen cinden kitabı aldı ve yemeği yemeğe başlamadan önce onu yatağının altına sakladı. Bir keresinde Dobby izinsiz parşömen ve kalem getirdiğinde annesi fark etmiş ve yasaklamıştı.
Yemeğini yerken azda olsa görebildiği büyüyle yapılmış güneş ışığına bakıyordu. Işığın tavandan açılmış bir pemcere olduğunu sandığından bu ışığı da en son 5 yaşındayken gördüğü gerçek sanıyordu. Büyü ne demek onu bile bilmiyordu. Neden odaya kapatıldığını dahi hatırlamıyordu. Tek bildiği ailesinin utancıydı. İki üç ayda bir yaşayıp yaşamadığını kontrol etmek için geldiklerinde söylediklerinde tekrar tekrar vurguladıklarından bunu anlıyordu.
Yemeğini bitirince odanın içindeki banyoya ellerini yıkamak için gitti. Banyonun içindeki dolaptan beyaz salık bir elbise çıkardı. Onu giyip çıktığında kapısının önünde konuşmalar duyuyordu.
"Burada olmamalısınız küçük efendi."
"Orada ne yapıyordun Dobby?"
Daha önce duymadığı bir sesti. Hatrında olan 3 ses dışında duyduğu bu ses ona sıcak geliyordu. İnce bir sesti. O ses zamanlar değişecekti. Kalınlaşacaktı ama Biana onu unutmayacaktı. Erkek kardeşinin sesini unutmayacaktı ve tanıyacaktı. Sadece beş yıl daha beklemeliydi. O sesin kendini tanıtması için.
~~~~
241 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Leydi: Draco Malfoy
FanfictionBüyü yapamadığı için ömrü boyunca çıkmamak üzere bir odaya kapatılmış Malfoy kızının hikayesi. Draco Malfoy bir ablası olduğundan haberdar mı? Biana Ella Malfoy... Namıdeğer "Beyaz Leydi"