Taehyung szemszögéből:
Lágy szellő mozdította el a fehér függönyt az ablakból. Az időjárás lassan a telet hozta a birtokra és olyan nehéz belegondolni, hogy hónapokkal ezelőtt még én is kint rohantam a többi omegával és bétával. Viszont az ok amiért nem mehetek ki, akkorra örömet hozott az életembe, hogy szívesen lemondtam ezekről a futásokról. Egy izgő-mozgó kis öröm csomag, aki engem és talán az apját is legboldogabb emberré tette az egész lényével.
-Ma már találkozhatsz a falka többi tagjával és az alfa apukáddal is. – néztem a kezembe lévő apróságra, aki hiába töltötte be pont a mai nap az egy hónapot, attól még egy törékeny baba. Mostantól teljes erőbedobással számíthat mindkét szülőjére. Az alfa ruháinak hála, elég hamar kialakult a kicsi saját kis illata és csak reménykedni tudtam benne, hogy Jungkook alfája elfogadja a kicsit, s nem fogja vetélytársként venni. Pontba hat órakor nyílt is az ajtó és a két omega lány jött be, akik ebbe az egy hónapba a segítséget nyújtották nekem és a fiamnak.
-Luna – a megszólitás után egyből meghajoltak, amit én a kezdetek óta mondtam nekik, hogy ha csak mi vagyunk akkor nincs rá szükség, hiszen én is omega vagyok, akárcsak ők. – Lassan érkezni fognak a vendégek, így ideje felkészülni – Yuna, az idősebb omega lány már a szekrényem felé vette az irányt, hogy a ceremóniára megfelelő ruhát előkészítse. Kicsit izgultam, hiszen nagyon rég nem láttam a többieket, de a legfontosabb, hogy a ceremónián minden a lehető legjobban menjen és másnap már egy családként menjünk végig a falka birtokán a párommal és a fiammal.
Meglepetésemre a kisfiam engedte, hogy Yuna a kezébe tartsa, amíg Jina az öltözködésbe segédkezett nekem. Pillantásom egy pillanatra az ablak fele vándorolt, hiszen hiába volt már kora este, mégis annyira világos a kinti táj. Telihold van!
-Ne aggódjon Luna, a telihold a gyermekkel megáldott omegákra nincsen hatással, így nem kell félnie, hogy esetleg furán kezd majd viselkedni a vendégek előtt. – mosolyog rám Jina miközben a fehér blúzomon levő kendőt köti meg.
Kicsit se nyugodtan meg, hiszen egy hónapja nem találkoztam a párommal, így félek, hogy a feromonja esetleg felkelti a bennem pihenő omegát. Jelenleg nem is tudnék úgy együtt lenni a párommal, mert a testem és az elmém is azt diktálja, hogy a nemrég megszületett kölyökkel foglalkozzak. Mondjuk az nincs törvénybe foglalva, hogy ezen a napon ne szeressük egymást egy kicsit az alfámmal.
-Készen van – fejezi be öltöztetésemet Jina, és a tükör elé állít, hogy én is megnézzem magamat. Bevallom őszintén, testileg még nem vagyok megelégedve magammal, de azért, hogy ez a kis lény itt lehet velem, elfelejteti velem az összes nem ide való gondolatot. Ezzel a testtel védtem és tápláltam azokba a hónapokba míg bennem volt, s ezt semmi pénzért nem cserélném el azért, hogy a régi testemet vissza kapjam.
Yuna egy fehér kendőt használva tekeri körém a fiamat, s mivel újra közel érzi magát hozzám, így békésen és nyugodtan kezd ismét alvásba. Végig simítok arcán, majd bólintok a lányok fele, hogy készen állok az indulásra.
Kitárják előttem az ajtót, s majd miután veszek egy mély levegőt elindulok kifelé és a lépcső fele veszem az irányt. Fiam levegő vételét hallgatva nyugszom meg egy kicsit, de tudom, hogy az estének még közel sincs vége. Igazából azért izgulok a legjobban, hogy, mint omega jól csináltam-e mindent és Jungkook alfája elfogadja a fiúnkat. Ha nem fogja elfogadni akkor fogalmam sincs mit fogok tenni.
Nem szeretnék választani kettejük között!
-Isten hozott újra közöttünk Tae! – egy ismerős omega hangot hallok meg, ami egyből mosolyt csal az arcomra. Jimin az, aki az én gyerekkori barátom és Jungkook bátyjának, Yoonginak a párja.
-Jó újra köztetek lenni Jimin, így is nagyon izgulok, de azzal, hogy te itt vagy máris könnyebb egy kicsivel – mosolygok, ami inkább tűnhet egy kényszer mosolynak, de tényleg nem telik többre most tőlem. Jiminnek ez egyből feltűnik.
-Nyugi, minden rendben lesz, biztos vagyok benne, hogy jól csináltál mindent és Jungkook alfája elfogadja a kicsit – mondja, közbe pedig vigyorogva próbál belesni a kendőbe hiszen se ő, se más nem látta eddig a kölyköt. Ma fog a neve is kiderülni, amit Jungkook alfája fog neki választani. – Alig várom, hogy lássam, biztos gyönyörű kisfiú! Plusz fogadtam Yoongival, hogy vajon melyikőtökre hasonlít inkább. Nagyon ajánlom, hogy a te szépségedet örökölje – morogva néz körbe és mikor párja is megjelenik, akkor csak duzzogva teszi keresztbe kezeit. – Na megjött a Mr. szerintem Jungkookra fog hasonlítani a gyerek!
Yoongi ezt meghallva csak vigyorogva karolja át párját majd rám néz.
-Jegyezd fel Tae, hogy nekem lesz igazam, nem ennek a kis méreg zsáknak itt – pöcköl Jimin orrára, aki csak mérgesen kap az említett területre, majd vissza vágásból ő is Yoongi orrára pöcköl.
Nevetve nézem a párost és elfog az érzés, hogy szeretnék én is Jungkookkal együtt lenni, hiszen azért már egy hónapja nem láttam és nem csak az ölelése hiányzik az alfának. Nemsokára érkezik!
-Tae édesem látom jól vagy! – Jungha és Jihon, Jungkook szülei, akik miután megtaláltak, befogadtak magukhoz és mindig is úgy bántak velem, mintha én is Jeon lennék. Végül később Jungkook párjaként az is lettem.
Meghajolva előttük köszöntöm őket, de Jungha egyből a karomhoz nyúl, hogy ne tegyem, hiszen én is családtag vagyok. Közbe közelebb hajol, hogy lássa a fiamat, viszont a kendő miatt csak az apró kezei látszanak ki és a kis hajas fejecskéje. Legszívesebben megmutatnám nekik, de tudjuk, hogy az első pillantást Jungkooknak kell megtennie.
-Megvagyok igen, kicsit nehezen szoktam bele a helyzetbe, de nagyon örülök, hogy ez a nap is eljött.
-Ha hiszed ha nem a fiam is izgul az miatt, hogy a ceremónia rendbe menjen és ne történjen semmi baj – Jihon beszéde kicsit megijeszt, hiszen tudom, hogy mire gondol. S úgy látszik a párom is fél ez miatt. Ha Jungkook alfája nem fogadja el...nem ilyesmire nem is gondolok.
Az óra este nyolc órát ütött és ahogy az óra a jellegzetes hangját hangoztatta a szívem tempója ezzel együtt gyorsult fel, hiszen ez azt jelentette, hogy jön az alfa. Megtörténik amire mindenki várt. Jungkook most fog először a fiával találkozni!
Sziasztok!
El is érkeztem az első részhez, hát igen derültek ki dolgok, de az igazán izgalmas dolgok a következő részekben lesznek amikkel nagy erőbe dobással fogok neki állni megírni őketAddig is remélem ez a rész is tetszett nektek és leírjátok a véleményeteket a résszel vagy így az egész könyvel kapcsolatba 😄
U.i.: Nagyon örülök, hogy újra írok
VVYaoi^^
ESTÁS LEYENDO
Protect whats yours |Taekook|
Fanfic❝Nem számít, milyen ellenségesnek tűnik a világ, egy szerető család a biztonság, a védelem és a gondoskodás fészke marad.❞ Taehyung, aki egy fiatal omega, pont egy hónappal ezelőtt hozta világra első gyermekét, aki a Jeon falka örömére alfának szüle...