Azad&Hazan (8)

4.2K 252 78
                                    

Başımdan çok fazla olay geçiyor kuşlarım, merak etmeyin iyi olacağım ama bu sürede bölümler yavaş gelecek. Farkındayım beklemek zor ama benimde kendime zaman vermem lazım. Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın.♡






Azad senin saçlarını severken "Tamam güzelim," diyor.

Sen "ee bundan sonra ne yapacağız?" Diyorsun.

Azad "Nasıl yani? O ne demek?" Diyor.

Sen dişlerini sıkarken ayağa kalkıyorsun "Gidiyorum ben demek!" Diyorsun ve merdivenlere ilerliyorsun.

Azad senin peşinden gülerek gelirken hafifçe kolunu tutuyor. Sen "Ya bırak," diyorsun. Azad seni duvarla arasına alırken gözünün önündeki bir tutam saçla oynuyordu. Sen "Hayırdır mahalle abisi? Ne bu samimiyet?" Diyorsun.

Azad "Hazan..." diyor iç çekerken.

Sen "Efendim?" Diyorsun.

Azad "Seni seviyorum," diyor.

Sen "Eee yani?" Diyorsun.

Azad başını senin omuzuna gömerken gülüyordu. "Bir şey demeyecek misin?" Diyor.

Sen "Nasıl yani? O ne demek?" Diyorsun. Aynı onun sana yaptığı gibi sende onu anlamamış gibi yapıyordun.

Azad "Bu evliliği gerçek bir evliliğe çevirmek istiyorum demek," diyor.

Sen "Ben evcilik oynarken mutluyum ama," diyorsun alayla. Sesinde çok büyük imalar vardı, anlayana.

Azad "Bence oyunu bırakırsak daha mutlu olursun," diyor.

Sen "Öyle mi oluyormuş?" Diyorsun.

Azad Gülerken "Öyle oluyormuş," diyor.

Sen onu iterken "Yapıştın kene gibi, yüzüme bakta konuş mahalle abisi," diyorsun.

Azad senin yüzüne yaklaştığında burunlarınız birbirine değiyordu. "Benim gerçekten karım olur musun Elvar gelini?" Diyor.

Sen "Bi düşüneyim, sabah haber veririm ben size," diyorsun ve Azad'ın kolunun altından eğilip kaçıyorsun. Onun odasına girip kapıyı kapatıyorsun.

Yatağa uzanıp salak gibi sırıtırken kapın tıklatılıyor. Sen "Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz," diyorsun.

Azad "İçerden kıyafetlerimi almam lazım," diyor.

Sen "Hayırdır gece gece nereye?" Diyorsun.

Azad "Bekar- pardon bekleme sürecinde olan bir adam olarak salonda uyumak üzere kıyafet alacağım," diyor.

Sen "Tamam gel al,"  diyorsun.

Azad kapıyı açarken "Kızım madem kilitli değil niye baştan söylemedin? O kadar saat kapıda beklemezdim," diyor.

Sen "o kadar saat? Daha odaya ben gireli 5 dakika olmadı, hem genç bir kadının odasında ne işin var senin?" Diyorsun.

Azad "E o zaman ben otele gideyim, sen rahatsız olma," diyor.

Sen yataktan kalkıp onun karşına geçiyorsun ve işaret parmağını sallayarak "Sen hele gece gece şu evden dışarıya çık, bak ben neler ediyorum sana," diyorsun.

Azad senin parmağını tutarken "Olur karıcığım," diyor.

Sen "Çay demlede tatlı yiyelim," diyorsun.

Azad kahkaha atarken "Ya arkadaş kadın hâlâ tatlı diyo ya!" Diyor.

Sen "İyi be demleme! İstemiyom senden bir şey," diyorsun.

Azad senin saçlarını karıştırırken "Tamam Elvarların atarlı gelini tamam, demliyorum. Gel hadi," diyor.

Sen "İyi madem geleyim, çok ısrar ettin. Utanmasan ağlayacaksın yani o derece," diyorsun.

Azad "Tabi tabi," diyor odadan çıkarken.

Sen onun peşinden giderken merdivenleri iniyorsunuz ve mutfağa giriyorsunuz. Azad çayı demlerken sen arkasında duruyordun. Azad arkasına dönüp seni Kucağına alıyor ve tezgaha oturtturuyor. Sen ona bakarken Azad "Ayak altında dolaşma, yanarsın," diyor.

Sen "Allah yakmasın," diyorsun.

Azad "Ben yakarım," diyor.

Sen "Nerde benim baklavam ya? Beklemeyeceğim çayı," diyorsun.

Azad senin elini tutup karnına götürürken "Burada," diyor.

Sen kahkaha atarken "Allah akıl fikir versin," diyorsun.

Azad "cümlemize Hazan," diyor geri çekilirken.

Sen onun bu hallerine gülerken "Bi de ağa olacaksın mahalle abisi," diyorsun

Azad "Karımızın yanında çocuklaşamaz mıyız ya hayırdır yani?" Diyor.

Sen gülerken "Sus bakıyım sen," diyorsun ve tezgahın üzerinde ki tatlı poşetini alıyorsun.

Azad gülerek çayları doldururken masaya geçiyorsunuz. Azad senin oturman için sandalyeni çekiyor. Sen "Bu ne centilmenlik ya," diyorsun.

Azad "Karıma özel," diyor.

Sen "Alla Alla öyle miymiş?" Diyorsun.

Azad "He valla öyle," diyor...

2 Ay sonra

Azad "Elvar gelini, benimle konuşacak mısın artık?" Diyor.

Sen Azad'ın yüzüne bile bakmadan mutfaktan çıkıyorsun. Azad senin peşinden gelirken "Ya kızım bi baksana yüzüme," diyor.

Sen "Git Elif baksın senin yüzüne!" Diyorsun.

Rüyanda Azad'ı Elif diye bir kızla flörtleşirken görmüştün ve sabahtan beri trip atıyordun. Aslında tribinin bu kadar uzun sürmesi ise sizin tam bu rüya hakkında konuştuğunuz sırada Azad'ı Elif diye bir kızın aramasıydı.

Azad "Başlatma Elif'ine ya! Ne Elifmiş arkadaş. Ben kendi karımdan kendi ismimi bu kadar çok duymadım. Benim tanıdığım, yani şirketimde  çalışan Elif evli evli! Kadının 6 aylık bebeği var, ne flörtü? Senin rüya görmen yasaklanmalı," diyor.

Sen "Ne güzel ya şimdide Elif için benimle kavga et, ağzımı burnumuda kır, kan kaybından öleyim!" Diyorsun.

Azad senin yüzünü avuçlarının arasına alırken "Güzel karım, ben seni sevmeye kıyamıyorken niye o güzel yüzünü dağıtayım? Ulan ben senin saçının tek teline zarar gelmesin diye üstüne titriyorum," diyor.

Sen ondan uzaklaşırken "Sus! Konuşup beni yumuşatmaya çalışma! Bu olayda sen suçlusun," diyorsun.

Azad "Lan değilim değilim! Allah aşkına yeter be kadın. Sen rüyanda beni başka bir kadınla gördün diye niye ben suçlu oluyorum. Demekki sen beni başka bi kadınla hayal ederek uyumuşsun sonrada rüyanda gördün. Telefonumdaki en gereksiz uygulamaların bile şifreleri var sende, benden çok sen kullanıyorsun zaten benim telefonumu. Niye bu kıskançlık? Hazan sen bana gerçeği söylesene, güvenmiyor musun sen bana?" Diyor.

Sen "Güveniyorum ama etrafında çok güzel kadınlar var," diyorsun.

Azad "Ulan kadın, benim etrafımdaki tek kadın, dünyadaki en güzel kadın zaten sensin. Sen niye bu kadae kıskançsın bir aydır anlamışta değilim," diyor.

Sen "Gözün benden başkasını görmez demi?" Diyorsun.

Azad "Görmez güzelim, senden başkasına körüm ben," diyor seni belinden tutup kendine çekerken.

Sen Azad'ın sakallarıyla oynarken "Sıkıyorsa bi görsün, oyarım o gözlerini," diyorsun.

Azad Gülerken seni öpüyor "Çok tatlısın be kadınım," diyor.

Sen "Aşk adam," diyorsun.

Azad "o ne?" Diyor.

Sen "Aşkın kendisi, vücut bulmuş hali olan adam demek yani sen demek," diyorsun.

Azad "Anladım, bana aşıksın," diyor.

Sen "Çok aşığım," diyorsun...

Bir değil binlercesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin