Evt canlarım 2. Bölümü beğenmenizi umuyorum...
İyi okumalar...
Yazardan;
Bugün uzun zamandır hiç bir kızı oğulları mirhana, beğendiremeyen Hatipoğlu ailesi Reyhanı istemeye gitmişlerdi.
Bundan 3 ay önce kızları Zeynep'i reyhanın akrabalarına görücü usulü evlendirmişlerdi.
Kızları Zeynep'in düğününde o kadar kız arasından reyhan çok göze çarpıyordu.
Azize hanım ve gelinleri reyhanı çok beğenmişlerdi.
Açıkçası reyhan gibi bir gelin düşman çatlatırdı.Azize hanımın 5 gelini vardı hepsi çok güzeldi.
Mirhan henüz okurken ondan küçük erkek kardeşi Ali,sırasını almış 4 senelik evliliğinden 2 çocuğu olmuştu.
Sıra mirhandaydı artık.
Mirhan 28 yaşında ilkokul öğretmenliği yapıyordu.
Urfa'da okuyan adam gerçekten çok saygı görürdü.
Herhangi biri hiç tanımasa bile kızını rahatlıkla Mirhan öğretmene verirdi.
İlk defa Hatipoğlu ailesi bir kızın ailesine haber etmiş ve yanıt gelmemişti.
Onlarda bunun şaşkınlığını yaşamış olsalarda reyhanın güzelliğini bilen azize hanım sabretmeyi tercih etmişti.
Çünkü reyhan anne tarafından akrabalarına sözlüydü.Mirhanın babası saddettin bey başka kız bakma taraftarıydı.
Urfa'da başka kız yokmu diye azize hanımla ara ara tartışırlardı.
İlk defa bir aile onları reddediyordu.buda saddettin beyin gururuna dokunuyordu.
Sonunda azize hanımda başka kız bakmaya başladı oğlu mirhana.
Kendi akrabalarından mirhana kız baktılar ama Mirhan kabul etmiyordu kızı.
Kız güzel ama Mirhan bir soğuk olmuş , birşeyler hissedememiş.
Azize hanımda mirhanı biraz zorlamış bu evliliğe.
artık mürvetini görmek istiyorlardı
Yaş geçiyordu.Mirhanın bir küçüğünün 2 çocuğu vardı.
Artık çoluk çocuğa çoktan karışması lazımdı.
Sonunda mirhanı ikna etmişlerdi.ama kızın ailesi istenmiyecek şeyler istemişlerdi.
Süt parası olucaktı altınıyla beraber.
Hatta ev döşemesi vb.seyler hepsini mirhanın ailesi yapıcaktı.Hatipoğlu ailesi gelin tarafı ne isterlerse listeye göre yapacaklardı .
Ama kızın ailesi görgüsüz gibi herşeyi istemişlerdi.
Hamur makinesi bile istemişlerdi.saddettin beyde ipler iyice kopmuştu artık.
saddettin bey kızın ailesinden gıcık kapmıştı bir kere .zaten oğlu Mirhan o kadar istekli değildi.
Bozma kararı almışlardı.
Ve şansmı ,kısmetmi bilinmez ama azize hanımın çok istediği gelin adayı reyhanın sözü bozulmuştu.
3ay sonra Tekrar haber gönderildi .bu 3. Haber yollayışlarıydı.
Yanıt gelmiyordu reyhanın ailesinden.
Sebeplerini anlayamıyordu.Bir sürü insan Mirhanın damadının olmasını isterdi.reyhanın ailesi neden yanıt vermiyorlardı peki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM KALANLAR
Non-FictionOnlar İmkanlı bir aşkken dünyanın en imkansız olan aşkı ...Mirhan ve Reyhan. Bunu onlara yapanları hiç bir zaman affetmeycektlerdi...