Uyandığımda dün gece ne yaşadığımı hatırlayamadım. Biraz geçince her şeyi hatırladım . Ama aklıma kazınan tek şey o adamın yakışıklılığıydı. Fırsat bulduğumda tanışıcağımm. Ve hemen hazırlanmaya başladım. Üzerimi değiştireceken bir şey fark ettim ayıcıkta bir gariplik vardı. Çok mu kafam karışmış mıydı??? Yoksa bunlar gerçek miydi? Kendi kendime konuştuğumu fark edince hemen saate baktım. 08:02 on geçe orda olmam lazımdı, alel acele toplandım ve yola koyuldum. O adamı gördüm beni takip ediyormuş gibi görünüyordu. Yanına gittim.
+"günaydın" dedim
-"sanada günaydın" dedi
+"mümkünse numaranı alabilirmiyim." Dedim
-"tabikiide numaram **************** "
+"Teşekürler ne tarafa doğru gidiyosun? Ben sağa doğru"
-"aaa bende" dedi benim iş yerim tamda resturantının yanındaymış! Her şey bir tesadüf müydü yoksa cidden beni takip mi ediyor? Derken patronum çağırdı.
X:"Geç kaldığın için 200 lira maaşından kesicem haberin olsun Ece hanım." dedi
-:Özür dilerim efendim bir daha olmaz. dedim ama hayla aklım karşıdaki adamdaydı. Belkide orda çalışmıyordu? Sadece yemek yicekti? Tam o sırada onu resturanttan çıkarken gördüm. Meğersem sadece yemek yemiş. Diyip işime başladım.bir kedi,tavşan,köpek derken işim bitti. Eve döndüm artık kararlıydım. Karşı komşumla tanışıcaktım. Evde güzel kıyafetler giyip yemek hazırladım. Sofra çok şıktı sonrasında o adamı aradım ben olduğumu düşünmediği için bağırdı "NE VAR NE BENİ RAHAT BIRAKIN" dedi bende "Benim karşı komşun eğer müsait isen yemeğe gelirmiydin?" Dedim o bana "Iı- olurr" dedi çok heyecanlandım. Kapıyı açtım ve ona yeniden aşık oldumm "buyur geç" dedim ve mutfağa gidip yemekleri getirdim. Adını sordum "Ege adım Ege " dedi "aaa isimlerimiz çok uyumluu " derken üzerime yemek döküldü."ben bunu değiştirip geliyorum" "tabii sorun olmaz " dedi üzerimi değiştiriken ayak sesi duydum "herneyse birşey olmaz su falan alıcaktır (içinden)" ve onu ayakta raflarda birşey karıştırırken gördüm. Ona baktım baktım eli ayağına dolaştı. Ve çok korkmuştu.
sonrasında "ııı- r- ra- raflar nerden" dedi bende "annem almıştı" dedim . Yemekleri yedik , oda evine gitti bir gariplik vardı ama ne? sanırım sanırım DELİRİYORUM!!!
YOU ARE READING
KARŞI KOMŞUM
ParanormalYeni üniversiteyi bitirmiş olan ece kendine ait bir eve taşınır. Ve karşı komşusuna aşık olmuştur ama komşusu normal bir insan değildir:)