Uyandım. Ama bugün nedensizce mutlu hisediyordum. Ailem kendi evlerine gideceklerdi ama ama kardeşim ortalıkta yoktu. Annemler gitmemek için saklanmış diyolardı. Bu yüzden pek umursamadık kahvaltı ettik ve cereni aramaya başladık...
Aradık aradık ama yoktu bakmadığımız köşe kalmamıştı sokağa bile baktık ama bulamadık iyice endişelendik ve polisi aradık ve ve- kardeşim evimizle alakasız olan bir gölde ölü cesedi bulundu başta inanmadık olay yerine annem çok fenalaştı ve bayıldı babam ise çığlıklar atıyordu ağlamaktan resmen yüzüm yosun tutmuştu kardeşimin cenazesinde annem tabuta sımsıkı sarılıp ağlıyordu ama ama bunu kim yapabilirdiki ??
Kardeşim oraya kadar gidemezdi orası arabayla anca 3 saat sürüyordu yürüyerek kim bilir ne kadar sürerdi??? Annemler dayanamayıp kendi şehirlerine döndüler . Polisler yapan kişiyi bulunca haber vereceklerini söylediler. Ege olan biteni bilmiyordu beni teselli etmeye gelmişti ellinde bir kaç şişe içki vardı. Fark ettiğim tek şey bir insan nasıl teselli edilir bilmiyordu ona olayı anlatım ve beni pür dikkat dinledi. Başını onaylıyormuşcasına aşağı yukarı salladı.
-"Bunu kim yaptıysa Allah belasını versin küçücük kıza nasıl kıyarlar ya hayla anlayamıyorum" dedim
+"şuan o kadar haklısınki ama merak etme polisler bulur elbete" diyip önündeki içki şişelerininden birini bana uzatı o gece 4-5 şişe içki içtik ve aşırı derecede azdık ciddi anlamda azmıştık elini vücudumda gezdirip duruyordu ama özelikle m*melerimde ikimizde çırılçıplak bir şekilde seviştik. Bacağını benim bacaklarımın üzerine koydu ve şunları söyledi;
+"bu gece benimsin güzelik kaçmak yok*sinsi gülüş*"
-"tamamdır yakışıklı seninimmm *sinsi gülüş*
O şekilde uyuduk........
YOU ARE READING
KARŞI KOMŞUM
ParanormalYeni üniversiteyi bitirmiş olan ece kendine ait bir eve taşınır. Ve karşı komşusuna aşık olmuştur ama komşusu normal bir insan değildir:)