Aşık olduktan sonra hayat temelli olarak değişiyor. Hayatımda ilk defa aşık oldum. Merak etmeyin karnında kelebekler oluşmadı. Evet ben lezbiyenim bir kıza, daha doğrusu en yakın arkadaşıma aşık oldum. Peki nasıl anladım. Geçen sene 2. dönemin başından beri onu seviyorum. Önce reddettim. Onu sevmediğimi kendime inandırmaya çalıştım... Ama olmadı. Onun resimlerini çizdim, ona hediyeler yaptım, vakit geçirdim, iyi davrandım, yeri geldi mi onla güldüm, yeri geldi onla ağladım. Ama onun gözünde bir yer edindim mi emin değilim açıkçası. Bunun için asla onu suçlamıyorum zaten suçlayamam. O asla kırılmasın mutlu olsun istiyorum. Birbirimize yakınız. Yani birbirinize sarılıp, dizlerimize yatıp, yanaklarımızdan öpüyoruz.Tabiki bende oda başka arkadaşlara ve ortama sahibiz. Mesela o bazen sınıf temsilcisi olduğu için bazen görevli oluyor. Bende voleybol takımında olduğum için bazen antrenmana ve turnuvalara gidiyorum. Her teneffüs te beraber değiliz. Ben bazen Oreo veya Laura ile dışarı giderim. Bazen de o başka arkadaşları ile vakit geçirir. Bununla ilgili hiçbir problemim yok. Ama biri ona benim kadar yakınlık kurar ise sanırım kıskanırım. Bugüne kadar ailesi dışında benden başka biri ile (yaşıtlarımız) acayip yakınlık kurduğunu görmedim. Kurabilir beni ilgilendirmez ama bana olan sevgisinin azalmasını istemem. Ama benim sevgim ona zerre azalmadı, aksine onu her gün daha çok seviyorum.
Tamam da senin sevdiğin kız için neden bu metni okuyalım diyebilirsiniz. Benim demek istediğim aşk sonsuz ve ölümcül bir ucurumdur. Aşık olmak belki en kötü şansınız belki de en büyük mutluluğunuz olucak. Yeter ki sevdiğiniz kişinin özel alanına saygı duyun. Şimdi fark ediyorum ki yazı tarzım sadece bir iki haftada değişmiş buda onu sevdiğimi birkaç arkadaşıma itiraf ettim onlarda beni cesaretlendirdi bende o günden veri daha derin düşüncelere daldım. Peki ona itiraf edebilecek miyim? Hiç sanmıyorum;)....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşılmazlık...
RandomBu kitap benim word den yazdığım düşüncelerimi anlatan bir kitap. Belki farklı bir bakış açısı kazanırsınız kim bilir...