| contents.

1K 69 17
                                    

❝ph:C nedir?❞

⇀farklı evrenleri ve temaları karıştırdığım için kısaltma olarak kullandığım bir ad. açılımı phantom cerulean'dır.

•aynı zamanda kurgudaki evrenin ismidir.

_____

❝ph:C hangi evrenleri içerir?❞

⇀omegaverse ve soulmate. fakat bu kurguda alfa/omega/beta/delta/vita/sigma gibi türler yer almamaktadır.

⇀soulmate (ruh eşi) ise kurguda başka bir adla geçmektedir. yansıma. burada insanların yansıması vardır ancak özellik olarak soulmate ile aynıdır. ayrıca yansımalar birbirlerine ya da eşlerini bir yabancıya tanıttıklarında, çoğunlukla "yansımam" diye seslenmek yerine üzerlerine sinen ve ilişkilerinin sembolü olan çiçek veyahut bitkinin adıyla da seslenebilirler. kurguda geçen her mekanda ve her toplulukta bu böyledir.

_____

❝yansımaların özellikleri nelerdir?❞

⇀omegaverse'de olduğu gibi kızgınlığa girerler lakin bu ayda bir değil, haftada birdir.

•mpreg söz konusu değildir!

⇀birbirlerini bulmaları kolaydır ama bu tek bir bakışla gerçekleşmez. fark etmeden birbirlerine çekilirler ve etrafları çiçeklerinin/bitkilerinin kokusuyla sarılır, irisleri bir müddet aynı renk olur ve kalp atışları da denkleşir. fakat bunu kabullenmeleri için ikisinin de aynı duygularla bileklerine dokunması gerekir. (bir alttaki maddede neden bilek olduğu yazılıyor.) burada ikisinin dokunması, özellikle de istekle dokunması çok önemlidir. eğer biri istemiyorsa ya da yanlışlıkla dokunulmuşsa önemi yoktur, geçerli sayılmaz.

⇀yansımalar birbirlerini kabullenmek isteyip, yukarıdaki maddeyi gerçekleştirdiklerinde vücutlarında çiçek motifleri oluşmaz. onun yerine dokundukları sağ kol bileğinden dirseklerine dek, birbirlerinin kalp atışı derilerinin altından kabarır ve belirgin hale gelir. hatta ne hissettiklerini o kabarık izlerden anlayabilirler çünkü duygu değişimleri kalp atışının rengini değiştirir. kurgu ilerledikçe her rengin ne anlama geldiğini öğreneceksiniz.

⇀ayrıca birbirlerinden uzakta olan eşler, kendilerini hissettirmek adına kalp atışlarının bulunduğu yeri okşayabilir veya öpebilir. bu sayede sanki hiç ayrılmamış, hep yan yanalarmış gibi hissederler.

⇀yansımaların kendi kokularına ek olarak bir de onlar için doğmuş olan çiçek veya bitkilerinin kokusu vardır. çiftler daima o kokuyu üzerinde taşırlar ve isterlerse bu kokuyu saklayıp kendi kokularını bedenlerinin üzerine bırakabilirler. çiçekler ve bitkiler bu kurguda sadece kokuları ve hitaplar için kullanılmıştır.

⇀yansımalar birbirlerine zihinlerini hatta kalplerini dahi kapatabilirler. kapattıklarında kalp atışları belirginliğini yitirir, açılmadığı sürece de eşleri hiçbir şekilde ne hissettiğini ve ne düşündüğünü anlayamaz fakat ona hislerini aynı zamanda da düşüncelerini gönderebilir. belli bir süreden önce açılmazsa yansımalar hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak büyük bir zarara uğrar.

⇀yansımasını henüz bulamamış birinde ise sadece çok yoğun, çok fazla yoğun hissiyatlara kapıldığı dönemlerde kendi kalp atışı da kolunda belirebilir ve bu renk değiştirebilir. ancak yansımasını bulduğu an gibi ne büyük ne de canlı olur. soluk paletler teninde boylu boyunca uzanır, bunu ancak oraya baktığında anlayabilir. zira yaşadığı semptomlar uğradığı bölgeye uyarılar göndermez, ne olup bittiğini bile hissedemez. ve o hisler geçtikten sonra bu kalp atışı ortadan kaybolur.

_____

[önemli.]

•bu fikirlerin tamamı bana ait değildir, sadece var olan evrenlerin ve temaların üzerine eklemeler yapılmıştır. gerçeklikle alakası yoktur. ancak tümü bir araya getirildiğinde benim oluşturduğum bir kurgu olmuştur. kurgu tamamıyla bana özgüdür.

aklınızda soru işaretleri varsa bu pasaja yorum yapabilirsiniz<3

umarım yeni adı knife end, james dean olan stuckinmybrain'e bolca sevgi gösterirsiniz, çünkü üzerine çokça düşündüğüm bir kurguydu kendisi. keyifli okumalar :)

knife end, james deanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin