🔞

735 43 87
                                    

CAN YOU REMEMBER THE RAİN YAYINDA! isteyenler okuyabilir. Oy ve yorum atarsanız sevinirim. O kadar 2 kitap birden attım. İyi okumalar!♡

"Efendim toplantıyı bugün yapmanız şart. Yarın direk yurt dışı seyehatiniz var. Bugün yapmanız imkansız, biliyorum bugün çok yoğunsunuz ancak yurt dışından geldiğinizde diğer 6 şirket ile toplantı yapılacak. Elinde sonunda yapmanız lazım." Dedi İrfan'ın asistanı.

"Teşekkürler Melodi. Çıkabilirsin."

Asistan çıktığında Dominik İrfan'a baktı.

"Nasıl yapacağız İrfan?"

İrfan bilmez gözler ile ona baktı.

"Sence nasıl yapabiliriz Dominik?"

Dominik biraz düşündükten sonra İrfan'a baktı.

"Benim ev nasıl olur? Müsait isen tabii."

İrfan kaşlarını kaldırdı.

"Şimdi sizin evde annenler babanlar falan var. Rahat olmaz. Direkt bende yaparız."

Dominik kafasını salladı.

"Haklısın. Peki saat kaçta yapacağız?"

İrfan omuzlarını kaldırıp kafasını salladı.

"Fark etmez. Ne zaman müsaitsen bana uyar Dominik."

Dominik kısa bir süre düşündükten sonra konuştu.

"Saat akşam sekizde sendeyim."

"Olur! Akşam görüşürüz." Dedi İrfan. Dominik gülümseyerek odasından çıktı.

İrfan ve Dominik'in ortaklıkları 2 yılı aşmıştı. Birbirleriyle iyi anlaşıyorlardı ve seviyorlardı. Ancak İrfan bilmesede Dominik aşık olmuştu. Kavuşamayacağını bile bile deliler gibi aşıktı İrfan'a. İrfan'ı kaybetmek istemiyordu. Eğer ortaklıkları biterse İrfan'ı bir daha görmeyebilirdi.

♠️♦️♣️♥️

Dominik arabadan inmeden önce aynadan kendine baktı. İrfan'a geleceği için ayrıten hazırlanmıştı. Arabadan inip İrfan'ın villasına doğru yol aldı. Korumalar onu tanıdığı için kenara çekildiler. Zile bastı. Kapıyı İrfan açtığında yüzüne gülümseme yerleşti.

"Hoş geldin!" Dedi İrfan.

"Hoş buldum." Diye karşılık verdi Dominik.

"Çok güzel olmuşsun..."

"Teşekkür ederim." Diyebildi Dominik.

İrfan'ı süzdü. Üzerinde yeşil bir sweat, altında lacivert bir kot vardı.

"Hadi içeri geçelim. Her şeyi hazırladım."

♠️♦️♣️♥️

"Hisse şart mı?"

"Şart Liva. Bir kaç hisse daha alman lazım. Ancak eksik. Eğer almazsan ortaklık bitebilir. Hemde kâr elden gider, hem Fransızlar ile beraber toplantı yapamayız. Keşke satmaya kalkışmasaydın."

Dominik tırnaklarını kemiriyordu.

"Ne kadar süre var hisse almam için?"

"Fransızlarla bir hafta sonra toplantı yapacağız."

"İrfan bu aralar çok sıkışığım. Bir hafta içinde hisse almamın imkanı yok."

İrfan'ın aklına sinsice bir plan geldi. Sandalyesinden kalkıp Dominik'in yanına geldi. Dominik anlamamıştı. İrfan masaya tutunup Dominik'in kulağına fısıldayarak konuştu.

Ortak| Dominik Livaković × İrfan Can EğribayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin