Uyandığımda Jeong-in yanımda uyuyordu saat geç olmuştu. Jeong-in' i uyandırmaya çalışıyordum.
Vanessa: Jeong kalk.
Jeong-in: Noldu?
Vanessa: Acıkmadın mı?
Jeong-in: Hayır.
Vanessa: Tamam.
Jeong-in: Dolapta atıştırmalıklar var acıktıysan.
Vanessa: tamam şimdi zıbar sen.
Yataktan kalkıp mutfağa koştum. Odaları karıştırıp Jeong-in'in odasına gelmiştim. Kapıyı kapatıp aşağıya indim.Jeong-in: Sen evde gezinmek için mi kalktın?
Vanessa: Yok sadece odaları karıştırdım.
Jeong-in: Ey aptal karı-
Vanessa: Sus lan Kore keki.
Mutfağa gidip dolabı karıştırdım. Konserve mısırı ayağıma düşürünce evde zıplamaya başlamıştım.Vanessa: ananisikim ah
Kapıdaki karaltıyı görünce korkup ayağıma düşen konserveyi ona attım.Jeong-in: Aptal diyordum da inanmıyordun.
Konserveyi yakalayıp tezgaha koydu. Beni kenara çekip dolaptaki atıştırmalıkları çıkardı.Jeong-in: 3 saattir arıyorsunda kenardakileri görmüyorsun. Ey aptal ka-
Onun sırtına yumruklar atmaya başlamıştım.Vanessa: sana sus demedim mi aptal Korean cake!?
Jeong-in: seni kaslarımla boğarım cılız çubuk.
Vanessa: uyudun uyandın devil yanın ortaya çıktı.
Jeong-in: neyse ben göreve gidiyorum
Vanessa: bana çukulata al
Jeong-in odasına gitmişti. Elime garip bir paketi olan atıştırmalık alıp Jeong-in'in odasına girdim yarı çıplak duruyordu.Vanessa: bu ne?
Jeong-in: yeme bunları. Ele geçirdiğim uyuşturuculardan bazıları olabilir. Babama teslim edeceğim. Ha bu arda seni kaslarımla boğma işi sonraya kaldı.
Vanessa: dokunuyum mu bi' tane?
Jeong-in bana "amaç?" Der gibi bakıyordu. Aniden beni omzuna almıştı.Vanessa: hayır deseydin kurbağalar kısır kalmazdı!
Jeong-in: beynin ters döndüğüne göre artık çalışıyor sanırım.
Vanessa: kafam patlıyacak galiba.
Aniden beni yatağa atıp dolabından iki tane kıyafet çıkardı.Jeong-in: seç. Bu mu? Bu mu?
Vanessa: ben bir yavsak olduğum için soldaki.
Jeong-in: her yer buz kesiyor emin misin?
Vanessa: tamam tamam sağdaki.
Jeong-in: Yuppi.
Vanessa: senin bazen mafya olduğuna inanmak istiyorum.
Bana yeniden o ölümcül bakışı attı.Vanessa: tamam abi. Dokunuyum mu? Dokunuyum mu?
Jeong-in: en sonunda o kafanı alıp göğüs kaslarıma bastıracağım boğulup ölüceksin onu istiyorsun. Dokun.
İşaret parmağımla karın kaslarına dürter gibi dokunuyordum.Vanessa: waaaaow
Jeong-in: kızlardan daha iyi fiziğim var 55 bel ölçüm var.
Vanessa: oha çubuk
Jeong-in pantolonunun kemerini sıkarak benden uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Rogue || Yang Jeongin
FanfictionNew York'un çıkmaz ve karanlık sokaklarındaki kana susamış, birçok cinayette ortak bulunmuş bu genç, yıllardır kalbi mühürlü durmuştur. Ama bu mührü yalnızca o kırmayı başarmıştı...